0 6 0 5.01.2021Twitter rozpoczął kampanię OOH na zakończenie 2020 r.Na Twitterze pojawiło się ponad 6 mln tweetów na temat tego, jak fatalny był 2020 r. Serwis społecznościowy postanowił wykorzystać ten materiał w kampanii outdoorowej.
1 1 0 4.01.2021Roboty Boston Dynamics tańczą twistaZ okazji rozpoczęcia 2021 r. firma Boston Dynamics zaprezentowała film, w którym jej roboty tańczą twista. W materiale w podskokach i piruetach zobaczyć można Spota, dwa Atlasy i olbrzymiego Handle’a.
1 1 0 4.01.2021Burger King Brasil przygotował kanapkę jak 2020 rokSieć Burger King w internetowej ankiecie zapytała konsumentów, jak smakowałby rok 2020, gdyby był kanapką. W efekcie przygotowała burgera inspirowanego odpowiedziami. Swą obrzydliwością miał on oddawać wszystkie okropności minionych miesięcy.
0 1 4 4.01.2021Podatek cukrowy spowodował kilkudziesięcioprocentowe wzrosty cen napojówZ początkiem 2021 r. wszedł w życie podatek cukrowy. Wbrew zapowiedziom rządu najbardziej uderza on w konsumentów. Ceny napojów słodzonych wzrosły bowiem nawet o 40%.
1 1 0 4.01.2021Goście na Planecie Warka. Kolejna odsłona kampanii4 stycznia ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona prowadzonej od 2016 r. kampanii „Planeta Warka”.
3 14 0 4.01.2021 Aktualizacja: 19:0006.01.2021Pomnik smoleński i instalacja z papieżem z klocków LegoArtysta Mariusz Waras stworzył dwie instalacje z klocków Lego. Pierwsza z nich to miniaturowy Pomnik Ofiar Tragedii Smoleńskiej 2010 r. Druga odnosi się do rzeźby „Zatrute źródło” i akcji aktywistek.
0 1 0 4.01.2021Agencja Social Tigers zamienia się w Tigers1 stycznia 2021 r. agencja Social Tigers przekształciła się w Tigers. Za zmianą nazwy idzie całościowy rebranding i nowa strona internetowa.
0 1 0 4.01.2021Targi RemaDays zmieniają terminOrganizatorzy targów RemaDays poinformowali o odwołaniu wydarzenia zaplanowanego na 10–12 lutego 2021 r. Nowy termin zostanie podany wkrótce.
0 1 0 4.01.2021Kołobrzeg ogłasza przetarg na promocję miasta w sezonie wiosna – lato 2021Kołobrzeg ogłosił przetarg nieograniczony na agencję, która kompleksowo opracuje działania promocyjne miasta. Wybrana firma ma współtworzyć z miastem m.in. strategie reklamowe off- i online służące promocji w sezonie wiosna – lato 2021.
0 1 0 4.01.2021Robert Lewandowski nowym ambasadorem marki 4FRobert Lewandowski dołączył do drużyny ambasadorów 4F. Tym samym Grupa OTCF, właściciel marki, buduje zespół ambasadorów „We make a team”.