0 1 0 0 0 14.06.2019Powstała koalicja Marketerzy dla Lepszych BadańPrzedstawiciele marek zaangażowani w proces poprawy standardu badań mediów w Polsce utworzyli koalicję Marketerzy dla Lepszych Badań. Celem porozumienia jest umożliwienie reklamodawcom zadbania o poszanowanie ich potrzeb w procesie tworzenia nowego systemu badań.
0 4 0 0 0 14.06.2019Prince na wielkoformatowych muralach Tidala w Warszawie7 czerwca odbyła się ogólnoświatowa premiera albumu Prince’a zatytułowanego „Originals”. Projekt przygotowany w ramach kooperacji The Prince Estate, Tidala i Warner Music dostępny jest przez 14 dni na wyłączność w muzycznej aplikacji. Promują go murale z wizerunkiem artysty.
1 1 0 0 0 14.06.2019„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” – przekonuje ING Bank Śląski16 czerwca rozpocznie się kampania reklamowa ING BŚ. Promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach.
0 4 0 0 0 14.06.2019MeetUp 2019 rusza 31 sierpnia w KrakowieW ostatnią sobotę sierpnia odbędzie się kolejna edycja imprezy dla twórców i fanów YouTube – MeetUp. Na odwiedzających będzie czekać możliwość spotkania z największymi polskimi youtuberami.
0 0 0 0 1 13.06.2019„Power Generation. Pieniądze, seks i władza – co napędza osoby po pięćdziesiątce” – wyniki badaniaMają wysoką siłę nabywczą. Świetnie odnajdują się w świecie nowych technologii. Dysponują wolnym czasem, który inwestują w zainteresowania. Dbają o zdrowie, są aktywni i przeżywają drugą młodość. Wyniki badania „Power Generation. Pieniądze seks i władza – co napędza osoby po pięćdziesiątce” firm Communication Unlimited i Atena Research & Consulting przeczą wszelkim stereotypom.
1 6 0 0 0 13.06.2019„Od początku” – kampania na rzecz systemowego wsparcia kobiet w nieplanowanej ciążyFundacja CitizenGo w kampanii społecznej podejmuje problem, jakim jest brak wsparcia dla kobiet w nieplanowanej ciąży. Skupia się też na zagadnieniu nielegalnej aborcji. Przekonuje, że każda kobieta „ma prawo pokochać swoje dziecko od początku”.
1 0 0 0 0 13.06.2019Kobiety francuskiej branży reklamowej organizują alternatywny festiwal Cannes LionsLes Lionnes (fr. lwice) – francuska organizacja non profit stworzona przez kobiety pracujące w branży reklamowej – przygotowuje własny festiwal kreatywności Cannes Lions. Będzie się on odbywał równolegle do oficjalnego wydarzenia. Ma pokazać agencje, które troszczą się o równość płci.
1 2 0 0 0 13.06.2019Renault z billboardem, który obniża cenę elektrycznego samochodu, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrzaRenault próbuje zachęcić Rumunów do zakupu elektrycznego modelu Zoe. W centrum Bukaresztu pojawił się billboard, na którym cena samochodu zmienia się. Spada, gdy rośnie poziom zanieczyszczenia powietrza.
1 1 0 0 0 13.06.2019Tyskie wywiesza banery z imionami sąsiadów i zachęca do przejścia na tyNa jednej z kamienic w centrum Warszawy pojawiły się banery z imionami. To element kampanii marki Tyskie przygotowanej z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, który przypadł 28 maja. W ramach akcji odbyła się również sonda, którą przeprowadził youtuber Reżyser Życia.
0 1 0 0 0 13.06.2019Marka FreeYu i Marcin Gortat ogłaszają współpracęFreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy Marcina Gortata. W ramach umowy brand został jednym z głównym partnerów fundacji koszykarza Mierz Wysoko. Jej celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji marzeń sportowych.