0 2 0 0 0 10.08.2018Wilno punktem G Europy w litewskiej kampaniiWystartowała kampania „Vilnius: The G-spot of Europe” („Wilno: Punkt G Europy”), przygotowana przez firmę Go Vilnius. W ten sposób promuje się stolica Litwy.
1 0 0 0 0 10.08.2018„Cofnij czas” – BMW promuje autoryzowane serwisy„Cofnij czas” to motyw przewodni kampanii BMW Aftersales. Jej celem jest zbudowanie świadomości jakości obsługi autoryzowanych serwisów marki oraz usługi Assistance.
0 0 0 0 0 10.08.2018Mobilis wybrał agencję PRNiezależny operator komunikacji miejskiej Mobilis nawiązał współpracę z agencją Higher Media. Firma zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych spółki.
0 4 0 0 0 10.08.2018„Lepiej w kasku” – akcja wspierająca bezpieczeństwo na drodzeBezpieczne zachowanie na drodze to podstawa – to stwierdzenie dotyczy nie tylko kierowców, ale również rowerzystów. Twórcy platformy Multibike.pl w akcji społecznej „Lepiej w kasku!” zwracają uwagę fanów dwóch kółek na to, że noszenie kasku podczas jazdy może decydować o ich zdrowiu lub życiu.
1 2 0 0 0 10.08.2018Lila Janowska i Katosu w kampanii podkładów Rimmel Match PerfectionRuszyła kampania podkładów Rimmel Match Perfection. W działania pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce” zaangażowano Lilę Janowską, która prowadzi w social media kanały na temat wizażu i mody, a także Katosu – sieciową specjalistkę od makijażu.
0 0 0 0 0 9.08.2018W październiku Kongres Innowacyjnego Marketingu w SamorządachDobrze zaplanowana i przeprowadzona strategia marketingowa to obecnie nieodłączny element skutecznej promocji. Nie jest ona związana wyłącznie z firmami pragnącymi wprowadzić nowy produkt na rynek. W równym stopniu dotyczy także samorządów. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach od 2011 r. pomaga stawiać czoła wyzwaniom, z którymi na co dzień mierzą się marketingowcy.
0 0 0 0 0 9.08.2018„CSR-owiec, czyli kto?”. Analiza Forum Odpowiedzialnego BiznesuRozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju spowodował wzrost zapotrzebowania firm na specjalistów w tym zakresie. Forum Odpowiedzialnego Biznesu wraz z partnerami postanowiło przyjrzeć się pożądanym kompetencjom oraz najważniejszym wyzwaniom stojącym przed pracownikami odpowiedzialnymi za kwestie CSR w firmie. Efektem tych prac jest analiza tematyczna „CSR-owiec, czyli kto?”.
1 9 0 0 2 9.08.2018Kampania wprowadzająca na polski rynek sklep internetowy About YouDo Polski wchodzi About You – internetowy sklep z odzieżą. W sierpniu rozpoczęły się towarzyszące temu działania komunikacyjne i reklamowe.
0 0 0 0 0 9.08.2018DHL Express rozpoczyna współpracę z Clue PRDHL Express Poland nawiązał współpracę z Clue PR. Agencję wybrano w drodze przetargu.
0 0 0 0 0 9.08.2018 Aktualizacja: 18:359.08.2018Francuska ilustratorka zarzuca NBP plagiatFrancuska ilustratorka Malika Favre twierdzi, że Narodowy Bank Polski splagiatował jej dzieło. We wpisie na Twitterze zarzuca instytucji, że wykorzystuje jawną kopię jej pracy.