0 2 0 0 0 19.06.2019W Netto coś się kroi – punktowa akcja na noże17 czerwca sieć handlowa Netto rozpoczęła drugą odsłonę programu punktowego. Tym razem w zamian za zakupy oferuje klientom zniżkę na noże marki Thomas by Rosenthal Group.
2 0 0 0 0 19.06.2019Robert Makłowicz w kampanii przeciwko hodowli zwierząt w klatkachDziennikarz i krytyk kulinarny Robert Makłowicz po raz drugi zabrał głos w sprawie chowu klatkowego zwierząt. W najnowszym spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki zachęca do podpisania Europejskiej Inicjatywy Obywatelskiej „Koniec epoki klatkowej”. Jej celem jest wprowadzenie zakazu stosowania klatek w hodowli zwierząt gospodarskich w całej Unii Europejskiej.
0 1 0 0 0 19.06.2019Raporty Społeczne – start 13. edycji konkursuRuszył konkurs na najlepiej sporządzone raporty społeczne i zintegrowane. Firmy i inne organizacje mogą zgłaszać przygotowane przez siebie publikacje ujawniające kwestie niefinansowe. Nabór do 13. edycji konkursu Raporty Społeczne potrwa do 5 sierpnia.
0 1 0 0 0 19.06.2019Piękna reklama Audi R8 zrealizowana we współpracy ze szwajcarskim artystąAudi R8 znane jest w kulturze masowej jako samochód Tony'ego Starka w „Iron Manie”. Nowy film reklamowy tego modelu pokazuje powolną dekonstrukcję pojazdu. Koncepcję spotu opracował szwajcarski artysta Fabian Oefner.
1 2 0 0 0 19.06.2019Gadżety Angry Birds na stacjach Circle KPremiera drugiej części filmu z udziałem Angry Birds już we wrześniu. W przedpremierze na stacjach Circle K będzie można zdobywać m.in. breloki-maskotki w kształcie gniewnych ptaków. Akcję wspiera kampania w mediach i kinach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 19.06.2019Polacy coraz więcej wydają na wakacje – Barometr ProvidentaNa letni wypoczynek Polacy wydadzą w tym roku średnio niemal 3400 zł – wynika z najnowszego badania Providenta. To prawie o 670 zł więcej niż w ubiegłym roku. Większość badanych zamierza sfinansować wakacyjny wyjazd z oszczędności.
0 1 0 0 0 19.06.2019Libra coraz bliżej. Facebook wprowadzi własną walutę opartą na technologii blockchainFacebook ogłosił, że będzie świadczył usługi finansowe. Jego pierwszym produktem ma być w przyszłym roku wirtualna waluta libra. Oparta na technologii blockchain, będzie dostępna w Messengerze, WhatsAppie i jako osobna aplikacja.
0 0 0 0 0 18.06.2019ZFPR publikuje ranking agencji PR według fee income za rok 2018Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 r. wyniósł 144 940 000 zł. Daje to wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%.
1 4 0 0 0 18.06.2019Vienio, Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bigos ambasadorami kampanii „Trzeźwo myślę” CarlsbergaRusza trzecia edycja kampanii „Trzeźwo myślę”, organizowanej przez Carlsberga. Ma edukować konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
0 5 0 0 0 18.06.2019Wartość emocjonalna sponsoringu sportu i kultury rośnie – badanie ARCW ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Wyższy niż 10 lat temu jest także odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. Obecnie najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami są PKN Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.