1 1 0 0 0 20.03.2020Moliera2.com udostępni możliwość sprzedaży na swojej platformie zakupowej zamkniętym butikomSklep internetowy Moliera2.com zaoferował zamkniętym butikom możliwość sprzedaży na swojej platformie internetowej. Jak tłumaczą przedstawiciele marki, robią to po to, by utrzymać miejsca pracy w zamkniętych sklepach. Inicjatywa „Moliera2 i przyjaciele” ruszy 21 marca.
1 2 0 0 0 20.03.2020„4F pomaga” – marka szyje koszulki cegiełki i wspiera służby medyczne w walce z koronawirusemW związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce marka 4F angażuje się w pomoc w walce z pandemią. Od 14 marca 20% obrotu sklepu internetowego przekazywane jest na rzecz Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Marka szyje też koszulki, a całkowity zysk z ich sprzedaży przeznaczy na zaopatrzenie polskich szpitali.
0 3 0 0 0 20.03.2020#CwiczeWDomu – Decathlon rzuca wyznanie sportowcom i konkurencyjnym markomW dobie pandemii koronawirusa wielu z nas może doskwierać brak ruchu. Sieć sklepów Decathlon zachęca do stosowania się do zaleceń, namawiając jednocześnie do aktywności fizycznej. Marka rzuciła wyzwanie sportowcom, konkurencji i wszystkim chętnym, aby ćwiczyli bezpiecznie sami w domu i zachęcali do tego innych. Rękawica rzucona została m.in. markom: GoSport Polska, Martes Sport, 4F, New Balance Polska i Asics. Wszystko w ramach akcji #CwiczeWDomu.
1 2 0 0 0 20.03.2020Urząd Transportu Kolejowego i nosorożec Rogatek uczą dzieci bezpiecznych zachowań na dworcu i w pociąguRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. W telewizji wystartowała emisja nowych odcinków programów dla dzieci. Widzowie zobaczą także spot z nosorożcem Rogatkiem.
1 4 0 0 0 19.03.2020„Nowe plemię” Margaret – premierowy utwór Rak’n’Roll MusicMargaret opublikowała w swoich kanałach „Nowe plemię”. To pierwszy kawałek Rak’n’Roll Music – muzyki, która powstaje jako podziękowanie za wpłaty na rzecz Fundacji Rak’n’Roll.
5 4 0 0 0 19.03.2020„Droga do dorosłości” – historie dorosłych podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w kampanii 1% stowarzyszeniaStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych. Mówią oni o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa.
1 1 0 0 0 19.03.2020„Po prostu Ż”, czyli kampania reklamowa marki Żywiec„Po prostu Ż” – to hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny podkreśla, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać radość.
0 2 0 0 0 19.03.2020Jak funkcjonujemy w czasie pandemii. Badanie IQSObecnie blisko co trzeci Polak (29 proc.) wykonuje swoją pracę zdalnie. Niemal połowa z tych osób (48 proc. pracujących zdalnie) przyznaje, że to nie był ich wybór – wynika z badania dotyczącego sytuacji epidemicznej w Polsce, zrealizowanego przez agencję IQS.
0 7 0 0 0 19.03.2020Nagrody Mobile Trends Awards 2019 rozdanePo raz dziewiąty w Krakowie rozdano nagrody Mobile Trends Awards. Statuetki otrzymali twórcy najlepszych projektów branży mobile. Nagradzano m.in. za innowacyjność, design, użyteczność, nowe podejście do tematu i rozwiązania przyjazne dla użytkownika, wyznaczające nowe trendy.
0 1 0 0 0 19.03.2020X-kom nawiązał współpracę z Michałem PolemX-kom ogłosił nawiązanie współpracy z Michałem Polem. Będzie on promował produkty spółki. Osią komunikacji są profile tego dziennikarza sportowego w mediach społecznościowych.