0 1 0 0 0 6.04.20202/3 Polaków ograniczy zakupy, ratując domowy budżet. Badanie GfK68 proc. respondentów deklaruje, że w razie pogorszenia sytuacji finansowej gospodarstwa domowego są gotowi zacisnąć pasa i ograniczyć dotychczasowe standardowe zakupy i wydatki. Takie są wnioski z pierwszej fali badania „GfK Corona Mood: dynamika zachowań konsumenckich na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług finansowych”.
1 2 0 0 0 6.04.2020BMW w Chinach rusza z kampanią, która ma nieść nadziejęW Chinach spada liczba nowych zakażeń koronawirusem. Powoli znoszone są też ograniczenia społeczne. W tym czasie marka BMW rozpoczyna kampanię, która ma dać nadzieję i optymizm krajowi wychodzącemu z epidemii.
0 1 0 0 0 6.04.2020Ruszyła tegoroczna edycja konkursu dla studentów Zbadaj.toDo 29 kwietnia można zgłaszać się do konkursu studenckiego Zbadaj.to. Dla najlepszych uczestników przygotowano płatne staże z elementami mentoringu. Konkurs organizowany jest przez PTBRiO i OFBOR.
1 4 0 0 2 6.04.2020„Ojciec i syn”. Spot polskiej kampanii informacyjnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Covid-19Pandemia koronawirusa to zupełnie nowa sytuacja dla wszystkich ludzi na świecie, również Polaków. Budzi lęk, obawy o przyszłość, ale też zniecierpliwienie i bunt. W tych okolicznościach nie tylko przestrzeganie procedur sanitarnych, ale również dbanie o najbliższych jest kwestią kluczową. O tym mówi spot „Ojciec i syn”, zrealizowany na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2 4 0 0 0 6.04.2020Policja na outdoorze przypomina o zakazie zgromadzeń i ostrzega o karachW Polsce wprowadzony został stan epidemii. W związku z tym Komenda Główna Policji wraz z firmą Screen Network uruchomiła specjalną akcję ostrzegawczą na 20 tys. ekranów DOOH zlokalizowanych na terenie całego kraju. Komunikaty kierowane są do osób przebywających w przestrzeni publicznej. Zalecają pozostanie w domach, przypominają o zakazie zgromadzeń i ostrzegają o karach dla łamiących przepisy porządkowe.
0 3 0 0 0 6.04.2020„Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu” – kampania AMSFirma AMS rozpoczęła kampanię „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”. Prowadzi ją na analogowych i cyfrowych citylightach.
0 3 0 0 0 6.04.2020„Kocham, nie odwiedzam” – wspólna akcja Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock RadiaOd końca marca w specjalnej akcji „Kocham, nie odwiedzam” muzyczne stacje grupy radiowej Agory zachęcają słuchaczy do pozostawania w domach w związku z sytuacją związaną z koronawirusem, nawet w czasie Wielkanocy. Na antenach rozgłośni można zadedykować bliskim piosenkę, a także połączyć się z tymi, z którymi zwykle siadamy do świątecznego stołu.
0 1 0 0 0 6.04.2020„Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania” – ukazała się książka Agaty RomaniukKsiążka „Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania” dr Agaty Romaniuk to pierwsze na polskim rynku kompendium o wykorzystaniu ekonomii behawioralnej do zmiany zachowań. Do zastosowania w biznesie i w polityce społecznej.
0 1 0 0 0 5.04.2020 Aktualizacja: 13:1520.03.2020Cannes Lions 2020 przełożone z powodu koronawirusaMiędzy 22 a 26 czerwca 2020 r. ma odbyć się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Możliwe, że z powodu trwającej pandemii wydarzenie zostanie przeniesione na jesień.
0 1 0 0 0 3.04.2020Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i firmy z branży przesyłek będą dezynfekować klamkiPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i firmy z branży przesyłek zainicjowały akcję „Czysta klamka”. Ma ona przyczynić się do dbania o bezpieczeństwo naszych wspólnych przestrzeni.