0 1 0 0 1 3.12.2020Podczas Black Friday 2020 średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc. Badanie Deloitte i DealavoBlack Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. W 2020 r. w tym dniu średnie obniżki cen sięgnęły jedynie 3,4 proc. – pokazuje analiza firm Deloitte i Dealavo.
1 1 0 0 0 2.12.2020Opel zaprezentował nowe logoOpel odświeżył identyfikację wizualną. Nowe logo marki eksponuje błyskawicę.
0 1 0 0 0 2.12.2020McDonald’s rozdaje kanapki McRib klientom, którzy zgolą zarostDo oferty McDonald’s w USA powraca McRib. Z tej okazji sieć fast food rozpoczęła w tym kraju akcję, w ramach której rozda 10 tys. kanapek tym, którzy zdecydują się ogolić zarost. Jak podkreśla, broda utrudnia jedzenie.
0 1 0 0 0 2.12.2020Amica ponownie wybrała Value MediaProducent sprzętu AGD Amica rozstrzygnął przetarg mediowy. Wygrała go agencja Value Media (Group One). Firmy rozpoczynają 10. rok współpracy.
0 19 0 0 0 2.12.2020WL9 – marka 4F przygotowała kolekcję we współpracy z Wilfredo LeonemMarka 4F przygotowała kolekcję ubrań dla mężczyzn sygnowaną przez gwiazdę siatkówki Wilfredo Leona. Kampania inspirowana historią siatkarza ma zadanie mobilizować do treningu na własnych zasadach, we własnym stylu.
0 1 0 0 0 2.12.2020Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry CommitteeNadawcy telewizyjni oraz marketerzy i agencje mediowe podpisali list intencyjny, w którym deklarują wolę wspólnego opracowania statutu i powołania do życia Joint Industry Committee wspierającego jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów. Sygnatariusze listu wyrażają gotowość do współpracy i wspólnego działania w tej sprawie z organizacjami pracodawców reprezentującymi wydawców internetowych i nadawców radiowych.
2 9 0 0 0 2.12.2020Słoneczniki i owca z klocków Lego w polskich miastachW Krakowie i we Wrocławiu pojawiły się instalacje z klocków Lego przygotowane w ramach kampanii „Rebuild the World”. W stolicy Małopolski obok Wawelu zobaczyć można ziejącą ogniem owcę. We Wrocławiu zaś, koło krasnala Życzliwka wyrosły słoneczniki.
0 1 0 0 0 2.12.2020Butelki Pepsi do końca 2021 r. będą wykonane w całości z przetworzonego plastikuFirma PepsiCo w 2021 r. zainwestuje 3,6 mln dol. oraz 8 mln dol. w każdym kolejnym roku na pozyskanie przetworzonego plastiku (rPET). Umożliwi on produkcję w Polsce wszystkich butelek napojów Pepsi oraz Mirinda z surowca zawierającego tworzywo w 100% pochodzące z recyklingu.
1 1 0 0 0 2.12.2020Czy święta mogą być dla karpi wesołe? Compassion Polska w kampanii „Przerybane” wzywa do zmiany podejścia do rybCompassion Polska rozpoczęło kampanię „Przerybane”. Zwraca w niej uwagę na to, że ryby to inteligentne oraz wrażliwe stworzenia, które odczuwają ból. Organizacja zachęca do zmiany podejścia do ryb i rezygnacji z zakupu żywego karpia na święta.
0 7 0 0 0 2.12.2020Raport „MKT Survey 2020” – co szefowie firm mówią o marketingu, a marketerzy o szefach?Ukazał się raport „MKT Survey 2020”. Przebadani szefowie firm i managerowie marketingu wieloaspektowo przedstawili w nim relacje między zarządem a działami marketingu. W raporcie zawarte również zostały badania relacji między agencjami a działami marketingu.