0 4 0 12.03.2021Panorama średniowiecznego Poznania na muralu w stolicy WielkopolskiRuszyła realizacja wielkoformatowego, historycznego muralu w ścisłym centrum Poznania. Inicjatorem projektu jest Urząd Miejski, Biuro Konserwatora Zabytków, a tytuł mecenasa objęła marka Duży Ben (Grupa Eurocash).
0 2 0 12.03.2021Narzędzia monetyzacyjne dla twórców na Facebooku teraz będą bardziej dostępneFacebook ogłasza szereg aktualizacji, które mają ułatwić twórcom zarabianie za pośrednictwem platform. Wśród nich są m.in. testowanie reklam w relacjach i uruchomienie reklam in-stream w transmisjach na żywo.
0 6 13 12.03.2021Ile kosztowała kampania prolife? Aktywistki wraz z domem mediowym szacują jej wartośćTylko do 1 lutego Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara mogła wydać nawet 5,5 mln zł na nośniki reklamowe przedstawiające grafikę z płodami i plakaty z hasłem „Kochajcie się mamo i tato”. Szacunkową wartość kampanii wyliczył dom mediowy Media People na podstawie danych z Kantar Media.
0 35 0 11.03.2021Kolekcja Medicine inspirowana twórczością Fridy KahloMarka odzieżowa Medicine przygotowała kolekcję inspirowaną twórczością Fridy Kahlo. W ofercie znajdują się m.in. bluzy, T-shirty czy sukienki z motywami zaczerpniętymi z malarstwa meksykańskiej artystki.
0 1 0 11.03.2021Śledź nasz podcast – Apple rezygnuje z terminu „subskrybuj”Apple Podcasts wprowadza kosmetyczną zmianę w używanym języku. Zamiast do „subskrybowania” podcastów będzie zachęcał do ich „śledzenia”.
1 6 0 11.03.2021Kampania promująca polską premierę butów Adidas ZX 2K Boost PureAdidas Originals prezentuje najnowszą odsłonę serii sneakersów ZX 2K Boost Pure. Wprowadzeniu na rynek nowego modelu towarzyszy kampania reklamowa „ZXience” z udziałem influencerów.
1 1 0 11.03.2021Książęce z Księciem w roli głównej. Marka startuje z nową kampaniąW nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logo Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. W nowym spocie oraz materiałach wspierających promuje wariant IPA.
1 3 0 11.03.2021„Nie miej tego gdzieś!”. Ruszyła ogólnopolska kampania świadomości raka jelita grubegoNa raka jelita grubego każdego dnia umierają w Polsce 33 osoby, a z powodu pandemii ta liczba może wzrosnąć. Przede wszystkim dlatego, że jest zbyt późno wykrywany. Fundacja EuropaColon Polska rozpoczęła kampanię, która ma zwiększać świadomość tej choroby.
0 1 0 11.03.2021Aplikacja zamiast karty Moja Biedronka?Biedronka zamierza wprowadzić aplikację mobilną zamiast plastikowej karty Moja Biedronka – podaje portal Next.gazeta.pl, powołując się na agencję Newseria. Kartę lojalnościową posiada 10 mln Polaków.
0 1 0 11.03.2021„Co (u)gryzie e-commerce?”. Raport Mobile Institute i Izby Gospodarki ElektronicznejMobile Institute i Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowały raport „Co (u)gryzie e-commerce?”. Publikacja dotyczy wyzwań e-commerce w 2021.