2 2 0 0 0 23.04.2020Wojciech Mann i konsumenci we wspólnym filmowym projekcie marki TyskieTyskie chce udowadniać, że przechodzenie na ty jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka we współpracy z Wojciechem Mannem zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami, by dodać otuchy innym i pokazać, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie wsparciem.
0 1 0 0 0 23.04.2020Innogy przedłuża umowę z Cube GroupAgencja Cube Group obroniła budżet Innogy. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic.
1 1 0 0 0 23.04.2020Fridays for Future ostrzegają: „Nasz dom płonie”Fridays for Future, młodzieżowy ruch na rzecz klimatu zainspirowany strajkami Grety Thunberg, przygotował film zatytułowany „Nasz dom płonie”. Zwraca w nim uwagę na potrzebę szybkiej reakcji na globalne ocieplenie.
0 1 0 0 0 23.04.2020Nominowani w konkursie Innovation 2020Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nominowanych do Innovation 2020. Tegoroczna edycja konkursu jest szczególna z dwóch powodów. Uzyskała historycznie rekordową liczbę zgłoszeń, a same obrady jury, w związku z pandemią, odbyły się wirtualnie.
0 1 0 0 0 23.04.2020Play kupi Virgin Mobile Polska za ponad 60 mln zł22 kwietnia 2020 r. P4, operator sieci Play i spółka zależna Play Communications zawarł przedwstępną umowę nabycia 100% udziałów w Virgin Mobile Polska od jej wspólników i głównych inwestorów. Są wśród nich Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II oraz Dirlango Trading & Investments. Cena została ustalona na 13,4 mln euro (60,7 mln zł).
1 1 0 0 1 22.04.2020„Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same” – youtuber kpi z filmów marekW kanale YouTube Microsoft Sam pojawił się film zatytułowany „Every Covid-19 Commercial is Exactly the Same” („Wszystkie reklamy dotyczące Covid-19 są dokładnie takie same”). Składa się on z fragmentów reklam przygotowanych przez marki w czasie pandemii.
0 4 0 0 0 22.04.2020Ruszyła akcja „Wspieramy kina polskie”Polskie lokalne kina próbują odnaleźć się w nowej sytuacji. Epidemia dotknęła je w ten sam sposób, co wszystkie instytucje kultury. W ramach „Wspieramy kina polskie” można okazać im wsparcie.
0 1 0 0 0 22.04.2020Wirtualne media relations, czyli jak efektywnie komunikować się z mediami w czasach epidemii. Badanie LighthouseOd kilku tygodni firmy, w tym media, pracują w zupełnie innym, niepraktykowanym wcześniej na tak szeroką skalę trybie. Większość redakcji pracuje wyłącznie zdalnie. Te zaś, które muszą korzystać ze studia, ograniczyły do minimum liczbę obecnych osób. Wiele programów prezenterzy prowadzą bezpośrednio z domu, za pośrednictwem różnych komunikatorów i narzędzi online. Wiele się zmieniło, stąd potrzeba przeformułowania dotychczasowych relacji na linii firmy – media. Jak efektywnie komunikować się z dziennikarzami w dobie koronawirusa?
0 1 0 0 0 22.04.2020Facebook tworzy mapę, aby pomóc zidentyfikować potencjalne ogniska koronawirusa i zbiera dane o użytkownikachFacebook we współpracy z badaczami z Carnegie Mellon University opracowuje mapę, dzięki której można będzie śledzić objawy i potencjalnie przewidywać ogniska koronawirusa. Potrzebuje w tym celu danych od użytkowników.
0 1 0 0 0 22.04.2020Brandlive oferuje bezpłatną pomoc w zakresie brandingu firmom dotkniętym kryzysemZarząd spółki Brandlive w czasach panującej pandemii Covid-19 zdecydował o pomocy dla przedsiębiorców. Firmy dotknięte skutkami wywołanymi przez pandemię mogą liczyć na bezpłatną pomoc obejmującą konsultacje w zakresie szeroko rozumianego brandingu.