0 5 0 0 0 27.04.2020Telewizja Polsat i Platige Image prezentują studio Virtual EventsTelewizja Polsat i Platige Image połączyły siły, tworząc Virtual Events. To wirtualne studio, które ma zapewnić wysoki poziom produkcji i wykorzystanie najnowocześniejszych technologii, dotąd zarezerwowanych dla rynku telewizyjnego.
1 1 0 0 0 27.04.2020Grażyna Torbicka ambasadorką kampanii Stowarzyszenia „Tęcza”Stowarzyszenie „Tęcza” rozpoczęło kampanię społeczną. Ambasadorką akcji została Grażyna Torbicka, która użyczyła głosu w spocie.
0 4 0 0 0 24.04.2020„Świat 2020” – plakat prof. Lecha Majewskiego inauguruje cykl artystycznych wypowiedzi na nośnikach AMSOd połowy kwietnia na analogowych i cyfrowych citylightach AMS można zobaczyć plakat nawiązujący do sytuacji pandemii, w której znalazł się cały świat. W ten sposób spółka zainaugurowała cykl „Przyjaciele Galerii Plakatu AMS”.
1 1 0 0 0 24.04.2020„Wassup?!” – Budweiser przerabia słynną reklamę na czas pandemiiMarka Budweiser przygotowała nową wersję swojej słynnej reklamy z 1999 r. Nowy spot odnosi się do trwającej pandemii i izolacji społecznej.
1 3 0 0 1 24.04.2020Ekoapokalipsa i szukanie dziewczyny przez Internet, czyli problemy bohaterów klasyki literatury we współczesnym stylu w podcastach „Lektury 2.0” AllegroW jaki sposób pisałby o miłości Bolesław Prus, gdyby korzystał z social media? Co miałby do powiedzenia Wyspiański na temat różnic dzielących „warszawkę” i prowincję? Na te pytania próbuje odpowiedzieć Allegro w serii podcastów „Lektury 2.0”.
0 1 0 0 0 24.04.2020Raport Meetrics: w I kwartale widoczność reklam display w Polsce spadła poniżej 50%, wbrew trendom europejskimOd początku 2020 r. wskaźnik viewability, czyli widoczności reklam display spadł w Polsce do 48%. Równocześnie viewability reklam wideo wzrosło o 4 p.p. i w I kwartale sięgnęło poziomu 78%. Tym samym polskie wskaźniki widoczności reklam wideo podążają za międzynarodową średnią, w przeciwieństwie do wskaźników widoczności kampanii display.
1 2 0 0 0 24.04.2020Powstał singiel „Getaway” Viki Gabor w ramach projektu „Puma Talents”24 marca o godzinie 15:00 w serwisie YouTube odbędzie się premiera singla „Getaway” Viki Gabor. Powstał on w ramach projektu „Puma Talents”.
0 4 0 0 0 24.04.2020Joanna Koroniewska-Dowbor ambasadorką programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” Żywca ZdrojuRuszyła 11. edycja programu edukacyjnego „Mamo, tato, wole wodę!”, organizowanego przez Żywiec Zdrój. Zaangażowało się w niego ponad 3 tys. przedszkoli z całej Polski. W tym roku kampanię wsparła aktorka i mama, Joanna Koroniewska-Dowbor.
0 3 0 0 0 23.04.2020Nastroje Polaków w czasie epidemii – zbadał je Open ResearchW obecnym czasie nastroje konsumentów znacząco się zmieniły. Z pozytywnego, nieograniczonego konsumpcjonizmu weszliśmy w niepewność i ograniczenia. Open Research w badaniu przeprowadzonym na przełomie marca i kwietnia zbadał nastroje konsumenckie.
0 2 0 0 0 23.04.2020Maseczki od firmy Adrian w ofercie LidlaLidl Polska i Adrian Fabryka Rajstop nawiązały współpracę. W ofercie sieci handlowej pojawią się maseczki ochronne wyprodukowane przez polskiego producenta tekstyliów. Maski mają cztery warstwy, nadają się do prania, są wielokrotnego użytku. W sprzedaży dostępne będą od 30 kwietnia.