0 1 0 0 0 16.06.2020E-mail najpopularniejszą formą dotarcia do klienta w e-commerceCzas pandemii koronawirusa przyniósł zmiany przede wszystkim w e-handlu. Duża część wiosennych kampanii marketingowych została zawieszona, ponieważ wszyscy czekali na rozwój wydarzeń. Mimo to, wg danych firmy ExpertSender e-mail niezmiennie pozostaje najpopularniejszym kanałem dotarcia do klientów. Co więcej, wiadomości elektroniczne budzą większe zainteresowanie niż przed pandemią.
0 4 0 0 0 16.06.2020PBC publikuje raport na temat polskich przedsiębiorcówPolskie Badania Czytelnictwa opublikowały raport na temat sytuacji przedsiębiorców. Porównano w nim okres wzrostu gospodarczego z połowy 2018 r. z początkiem recesji związanej z pandemią, czyli z okresu marzec-kwiecień 2020 r.
0 8 0 0 0 16.06.2020CD Projekt Red zmienił logo na tęczoweWydawca i producent gier komputerowych CD Projekt Red tymczasowo zmienił logo na tęczowe. W komentarzach na Facebooku rozpętała się burza.
1 1 0 0 0 16.06.2020„Rzeczpospolita” z wydaniem jubileuszowym na 100-lecie oraz kampanią „Wszystkie strony w dyskusji”15 czerwca – dokładnie po stu latach od publikacji pierwszego numeru „Rzeczpospolitej” – ukazało się wydanie jubileuszowe, przypominające najważniejsze wydarzenia z historii dziennika. Towarzyszy temu kampania wizerunkowa pod hasłem „Wszystkie strony w dyskusji”.
1 1 0 0 0 16.06.2020Andrzej Bargiel ambasadorem marki LottoDo grona ambasadorów Totalizatora Sportowego dołączył skialpinista Andrzej Bargiel. Sportowiec współpracował już ze spółką w przeszłości. Teraz ponownie stał się członkiem sportowej rodziny Lotto.
0 2 0 0 0 16.06.2020Qczaj ambasadorem kampanii „Zacznij z dobrą nutą” Żywca Zdroju1 czerwca wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych marki Żywiec Zdrój – wodę z nutą owoców Zero cukru. Hasło działań to „Zacznij z dobrą nutą”. Ambasadorem kampanii został trener i motywator Daniel Józek, czyli Qczaj.
0 10 0 0 0 15.06.2020„Lechendy zakładają wygraną” – muzyczna akcja konsumencka LechaW ramach aktywacji „Lechendy zakładają wygraną” marka Lech powraca z muzyczną platformą. Wraz z nią pojawi się kolekcjonerska edycja puszek oraz koszulki z wzorami autorstwa młodych designerów i Jerzego Owsiaka.
0 1 0 0 0 15.06.2020Marc Whitten z Amazona: niektóre nawyki konsumenckie mogły trwale się zmienićNiektóre z nawyków, które konsumenci wytworzyli w czasie pandemii, mogą zostać utrwalone – twierdzi wiceprezes Amazona ds. urządzeń i usług rozrywkowych. W wywiadzie dla serwisu Protocol Marc Whitten ujawnił, że to, do czego ludzie wykorzystują urządzenia, zmieniło się diametralnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
0 1 0 0 0 15.06.2020Łowicz obsługiwany w Internecie przez Peppermint powered by QuadNależąca do Maspeksu marka Łowicz nawiązała współpracę z Peppermint powered by Quad. Agencja będzie świadczyć usługi z zakresu digitalu.
0 7 0 0 0 15.06.2020Polski Internet w maju 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w maju 2020 r. wyniosła ogółem 27,7 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.