0 1 0 4.12.2020IDC Polonia wybrało agencję Dziadek do orzechów do obsługi marki GóralkiIDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 r. Wybrano agencję Dziadek do orzechów.
1 3 0 4.12.2020Bartłomiej Topa z ogromnym obrzękiem na twarzy w kampanii uświadamiającej o HAEPacjenci cierpiący na dziedziczny obrzęk naczynioruchowy (HAE) na prawidłową diagnozę czekają średnio aż 13 lat [1]. Stowarzyszenie „Pięknie puchnę” rozpoczęło kampanię mającą podnieść świadomość na temat tej choroby. W akcję zaangażował się Bartłomiej Topa. W spocie wystąpił z ogromnym obrzękiem na twarzy i przedstawił historię jednego z pacjentów.
0 7 0 4.12.2020W III kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem. Cały rok zakończy się spadkiem o 8,6%. Analiza Publicis GroupeWartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2020 r. wyniosła niemal 6,1 mld zł. Oznacza to spadek o 11,7% w stosunku do takiego samego okresu 2019 r. – wynika z raportu „Rynek reklamy i mediów”, tworzonego przez analityków Publicis Groupe Polska.
1 2 0 4.12.2020Robert Lewandowski w świątecznym wideo HuaweiRobert Lewandowski jest bohaterem świątecznego wideo Huawei opublikowanego 3 grudnia w kanałach internetowych marki. Ambasador brandu w humorystyczny sposób zachęca do zakupu najnowszych urządzeń – bezprzewodowych słuchawek FreeBuds Pro oraz smartwatcha Watch GT 2 Pro. Wideo jest częścią kampanii „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich”.
0 1 0 3.12.2020Tajemniczy monolit z Utah pojawił się i zniknął. Marki odnoszą się do tego na Twitterze18 listopada na pustymi w amerykańskim stanie Utah odkryto tajemniczy monolit przypominający ten z filmu „2001: Odyseja kosmiczna”. Kilka dni później metalowy posąg zniknął. Sprawa wywołała gorącą dyskusję wśród internautów. Włączyły się w nią także marki.
0 1 0 3.12.2020Fundusz Czysta3.vc inwestuje 0,5 mln zł w system do predykcji trendów w marketinguMarketing, aby sprzyjał zyskom osiąganym przez firmy, musi się wyróżniać i wyprzedzać aktualne schematy komunikacyjne. IdeaTrend, kolejny projekt w portfolio funduszu Czysta3.vc, ma wspierać polskich marketerów w śledzeniu dynamicznie zmieniających się trendów branżowych i reagowaniu na nie.
0 1 0 3.12.2020Raport IAB Polska: pandemia Covid-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marekZ badania IAB Polska dotyczącego zaufania w dobie pandemii Covid-19 wynika, że zmniejszyło się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa respondentów. Jest tak zarówno w odniesieniu do grup społecznych, jak i instytucji, organów czy mediów. Wybuch epidemii niewiele zmienił jednak w postrzeganiu marek. 80% badanych internautów zadeklarowało, że w obliczu Covid-19 ich zaufanie do producentów i dostawców usług pozostało bez zmian.
0 1 0 3.12.2020Rada Mediów Narodowych do likwidacji? Senat wniesie taki projekt ustawyNa posiedzeniu 3 grudnia 2020 r. Senat zdecydował o wniesieniu do Sejmu nowego projektu inicjatywy ustawodawczej. Przewiduje ona likwidację Rady Mediów Narodowych i przywrócenie konstytucyjnych kompetencji Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji jako organowi stojącemu na straży wolności słowa, prawa do informacji oraz interesu publicznego w radiofonii i telewizji.
0 2 0 3.12.2020Wystartowała Next Level AgencyDziałalność rozpoczęła Next Level Agency łącząca świat gier, e-sportu i marek. To nowa część biznesu grupy WebTalk x Endorfina Events. Ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę strategiczną i komunikacyjną zarówno marek, które chcą zaistnieć w świecie graczy, jak i twórców gier czy produktów gamingowych budujących swoją rozpoznawalność wśród odbiorców. Na czele agencji stanął Maciej Boroń.
0 1 1 3.12.2020Podczas Black Friday 2020 średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc. Badanie Deloitte i DealavoBlack Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. W 2020 r. w tym dniu średnie obniżki cen sięgnęły jedynie 3,4 proc. – pokazuje analiza firm Deloitte i Dealavo.