0 1 0 0 0 12.12.2019Właściciel sieci Papa John’s pozywa agencję kreatywnąJohn Schnatter, założyciel marki Papa John’s, pozwał agencję Laundry Service i koncern Wasserman Media Group, do którego należy firma. Chodzi o ujawnienie treści rozmowy, w której Schnatter używał rasistowskich określeń.
1 1 0 0 0 12.12.2019„Nie mieli szans” – spot kampanii społecznej „Tiry na tory”Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Tiry na tory”. W jej ramach Instytut Spraw Obywatelskich od 1996 r. domaga się zmniejszenia liczby tirów na polskich drogach poprzez zwiększenie przewozu towarów koleją.
0 1 0 0 0 12.12.2019Norweska marka odzieżowa stworzyła koszulkę wykorzystującą ARNorweska marka Carlings przygotowała t-shirt wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Ma on wyrażać ekologiczną świadomość młodego pokolenia.
1 2 0 0 0 12.12.2019Wieszaki z ubraniami w polskich miastach w ramach akcji „Wymiana ciepła”Wystartowała tegoroczna odsłona inicjatywy „Wymiana ciepła”. W jej ramach w polskich miastach pojawiły się wieszaki, na których zostawić można ubrania dla potrzebujących.
0 2 0 0 0 12.12.2019Polacy chcą produktów w opakowaniach zwrotnych – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaZ sondażu ARC Rynek i Opinia jasno wynika, że Polacy są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym rozwiązaniem jest zrobienie czegoś dobrego dla środowiska, ale ważne są też inne argumenty, np. mniej odpadów gromadzonych w domu.
0 1 0 0 0 12.12.2019Zakupy transgraniczne w raporcie e-IzbyE-commerce w Polsce wciąż osiąga dwucyfrowe wzrosty. 57% internautów deklaruje, że kupuje w Sieci, w tym 50% z użyciem laptopów i komputerów stacjonarnych, a 1/3 z wykorzystaniem smartfonów. Zakupy internetowe poza Polską zrobił w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy co czwarty internauta – pokazuje badanie e-Izby.
0 1 0 0 0 11.12.2019Samotność i zaufanie. Ford prezentuje globalne trendy na 2020 r.Marka Ford zaprezentowała raport „Looking Further with Ford 2020 Trends Report”. Jak pokazuje opracowanie, samotność, niepewność i waga zaufania będą dominującymi trendami w nadchodzącym roku.
0 1 0 0 0 11.12.2019Produkty proteinowe rozpychają się na rynku – pokazuje badanie IQSŻywność funkcjonalna stała się jest sposobem na biohaking, czyli lepszą jakość życia. Dla producentów to jasny komunikat z rynku i szansa na budowanie wartości dla produktu lub marki bądź premiumizację portfolio. Przykładem są produkty wysokobiałkowe i proteinowe, których rola w Polsce stale rośnie – pokazuje badanie IQS.
0 1 0 0 0 11.12.2019Ikea otwiera testowy lokal z posiłkami na wynosIkea otworzyła w Warszawie samodzielny lokal. Można w nim zamówić jedzenie na wynos. Dostarczy je Pyszne.pl.
1 1 0 0 0 11.12.2019„Święta powinno się spędzać wśród ludzi, nie wśród mebli” – Ikea włącza się w akcję Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich i Banków ŻywnościNiektórzy ludzie spędzają święta otoczeni wyłącznie meblami. Mowa o starszych, samotnych osobach, które sytuacja skazuje na życie w czterech ścianach ich mieszkań. W święta odczuwają to szczególnie dotkliwie. W świątecznej kampanii Ikea zwraca uwagę na to, że nawet najpiękniejsze przedmioty i dekoracje nie zastąpią obecności drugiej osoby.