0 1 0 21.05.2021Wilfredo León został twarzą kampanii serwisu Sport InteriaDo odwiedzenia serwisu Sport Interia zachęca Wilfredo León. Gwiazda światowej i polskiej siatkówki będzie promowała sportową odsłonę portalu. Właśnie wystartowała kampania promocyjna będąca zapowiedzią letniej ofensywy marki.
1 6 0 21.05.2021Lego stworzyło tęczowy zestaw LGBTQ+Marka Lego stworzyła zestaw „Everyone is awesome”. Składa się on z kolorowych klocków i figurek, z których ułożyć można tęczę.
0 1 0 20.05.2021Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?8–10 czerwca po raz piętnasty odbędzie się Forum IAB. Wydarzenie to swoiste must be nie tylko dla osób z branży digital, lecz także dla osób prowadzących i zarządzających firmami w Polsce. Zaproszeni eksperci przedstawią marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.
0 1 0 20.05.2021Netflix i Halston stworzyły wspólną kolekcję ubrańSerwis streamingowy Netflix nawiązał współpracę z amerykańską luksusową marką Halston. W jej wyniku powstaje 10-elementowa kapsułowa kolekcja ubrań w cenie od 995 do 1595 dolarów.
1 2 0 20.05.2021Krzysztof Zalewski, Aleksandra Popławska i Cezary Pazura w teledysku „Wilk” dla Empik MusicW kanale KayaxTV na YouTube pojawił się nowy klip Krzysztofa Zalewskiego. Inspirację utworu stanowiła nowa powieść Wojciecha Chmielarza „Wilkołak”. W jej audioadaptacji wokalista zagrał główną rolę. W wersji cyfrowej piosenka jest dostępna wyłącznie w aplikacji Empik Music.
0 4 0 20.05.2021Nowa casualowa kolekcja Anny Lewandowskiej i 4FDo sprzedaży trafiła kolekcja 4F x Anna Lewandowska. Po kwietniowej premierze linii treningowej przyszedł czas na casualową odsłonę, która ma być idealnym towarzyszem codziennych wyzwań każdej kobiety.
1 7 1 20.05.2021Artur Barciś, Wini i Te-Tris w filmie informującym o rozwinięciu współpracy Lecha z Polish Hip-Hop Festivalem19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia odbędzie się pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Wydarzenie poprzedza kampania informująca o nagrodach i rozwinięciu współpracy między marką piwa Lech a Polish Hip-Hop Festivalem. W filmie promocyjnym zobaczyć można Artura Barcisia, Winiego oraz Te-Trisa.
1 1 0 20.05.2021T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z64% młodych Polek i Polaków w wieku 16–26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego T-Mobile razem z Grupą Deutsche Telekom startuje z kampanią „Futureproof”. Jej celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii firmy obalającej stereotypy na temat młodych.
1 2 0 20.05.2021Joanna Krupa gwiazdą kampanii marki NeonetSieć elektromarketów Neonet rozpoczęła kampanię, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa. Głównym celem akcji jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi w sklepach marki.
1 1 0 19.05.2021„Najlepszy prezent dla dziecka? Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety” – nowa kampania Ikei5 maja Ikea wystartowała z kampanią „Najlepszy prezent dla dziecka? Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety”. Zwraca ona uwagę, że najlepszym prezentem, jaki możemy dać naszym dzieciom, jest troska o środowisko poprzez świadome wybory zakupowe.