0 2 0 0 0 4.09.2019Marketingowe case studies OLX, Ikei oraz PepsiCo na jednej konferencji – 11. Forum Marketingu Zintegrowanego5 i 6 listopada w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Uczestnicy wysłuchają szesnastu wystąpień ponad 20 prelegentów, zobaczą zwycięskie kampanie Golden Arrow oraz poznają trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa.
0 1 0 0 0 4.09.2019Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarineGrzegorz Krzemień przedstawia w książce rozwiązania, jak pomysł na biznes rozwinąć w dojrzałą organizację. Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem. Współtworzył agencję reklamową GoldenSubmarine, której jest prezesem. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania.
1 1 0 0 0 4.09.2019Ikea i Sonos przygotowały eksperyment, w którym pokażą wpływ dźwięków na ludzki mózg„The sound affect” to eksperyment, który ma pokazać, jak dźwięki wpływają na emocje. Ikea i firma Sonos wykorzystają do niego głośniki Symfonisk dostępne w sklepach szwedzkiej sieci.
0 1 0 0 0 4.09.2019„Moda dla zdrowia” – akcja Ubrań do Oddania, Fundacji Kwiat Kobiecości i sieci PromodUbrania do Oddania, Fundacja Kwiat Kobiecości oraz francuska marka Promod połączyły siły, by pomóc tysiącom kobiet. Celem projektu „Moda dla zdrowia” jest zakup cytobusu, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego, który ma ułatwić dostęp do badań. Zostanie on sfinansowany ze zbiórki odzieży prowadzonej w ramach akcji.
0 2 0 0 0 4.09.2019KeVita – napój na bazie kombuchy od PepsiCoW portfolio PepsiCo na polskim rynku pojawiła się KeVita. To kombucha, czyli napój ze słodzonej herbaty poddanej fermentacji.
0 3 0 0 0 4.09.2019„Cysterny wstydu PO-PSL” ruszyły w Polskę. To element kampanii wyborczej PiSPrawo i Sprawiedliwość rozpoczęło kolejny etap kampanii przed zbliżającymi się wyborami. W trasę po Polsce ruszyły „Cysterny wstydu PO-PSL”. Jak tłumaczy partia rządząca, pokazują one, „co Polacy stracili przez nielegalny obrót paliwem w czasach rządów PO-PSL”.
0 2 0 0 0 4.09.2019Robert Janowski poleca „Najpiękniejsze melodie” w Radiu PogodaZ początkiem września ruszyła kampania promująca Radio Pogoda i program Roberta Janowskiego „Najpiękniejsze melodie”. Audycja powróciła po wakacjach na antenę stacji.
1 1 0 0 0 4.09.2019Domodi.pl w kampanii reklamowej docenia modę z polskich ulic1 września wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa Domodi.pl, platformy kilkuset sklepów z modą. Marka skupia się w niej na modzie z polskich ulic.
0 2 0 0 0 3.09.2019Sigma Bis – wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. UOKiK zgodził się na jej utworzeniePKN Orlen oraz PZU otrzymały zgodę na utworzenie wspólnej agencji mediowej o nazwie Sigma Bis – poinformował 3 września Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nowa agencja ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej.
0 1 0 0 0 3.09.2019Ferrero Rocher i Raffaello obsługiwane w Internecie przez Digital KingdomFerrero Polska Commercial rozstrzygnęło przetarg na kompleksową obsługę w Internecie marek Ferrero Rocher i Raffaello. Wygrała go agencja Digital Kingdom.