0 1 0 2.06.2021Twitter testuje reklamy we FleetsPod koniec 2020 r. Twitter wprowadził Fleets – znikające posty podobne do facebookowych Stories. Teraz firma poinformowała, że testuje reklamy w tym obszarze.
1 4 0 2.06.2021McDonald’s w Kolumbii wyraża dobre momenty, budując słowa z opakowań produktówW Kolumbii wystartowała kampania „Powiedz to z McDonald’s”. Do współpracy zaproszony został argentyński fotograf Ale Burset, który sportretował miłe momenty w lokalach sieci.
0 1 0 2.06.2021mBank wybrał Monday do obsługi w social mediamBank rozpoczął współpracę z agencją Monday. Zajmie się ona obsługą marki w obszarze komunikacji na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze.
1 2 0 2.06.2021Agnieszka Chylińska w kampanii sklepów KomfortMarka Komfort rozpoczęła kampanię reklamową, która prezentuje firmę w nowej odsłonie. W reklamach wystąpiła piosenkarka Agnieszka Chylińska.
0 1 0 2.06.2021Nestlé w wewnętrznym dokumencie przyznało, że większość produktów marki jest niezdrowaWyciekła wewnętrzna prezentacja firmy Nestlé. Wynika z niej, że ponad 60% produktów spożywczych i napojów z portfolio nie spełnia „uznanej definicji zdrowia”. Niektóre z nich nigdy nie będą zdrowe, niezależnie od wprowadzanych zmian – stwierdza producent żywności.
0 1 0 2.06.2021Vistula jako oficjalny partner PZPN po raz kolejny stworzyła formalny strój reprezentacji Polski w piłce nożnejVistula jako oficjalny krawiec Polskiego Związku Piłki Nożnej po raz kolejny przygotowała strój formalny dla biało-czerwonych. Ubranie na tegoroczne mistrzostwa Europy to połączenie klasyki i nowoczesności. Dla kibiców oraz klientów marki powstał również zestaw inspirowany formalnym strojem reprezentacji, który dostępny jest w sprzedaży stacjonarnej i online od 1 czerwca.
1 5 0 1.06.2021Dino zwolniło pracownicę za zjedzenie truskawek przeznaczonych do wyrzuceniaPracownica sklepu Dino w Krzemieniewie po jedenastu latach pracy została zwolniona za zjedzenie truskawek, które przeznaczone były do wyrzucenia. Na firmę spadła fala negatywnych komentarzy w Internecie.
0 5 0 1.06.2021TikTok zmienia barwy na tęczowe z okazji Pride MonthHashtag challenge, 7 kreatywnych efektów na platformie, muzyczna playlista, live show z drag queens, 12-godzinny globalny Marsz Dumy m.in. z takimi artystami, jak Miley Cyrus, Anitta i Bob the Drag Queen, a także mural na cześć polskich twórców LGBTQ+. To szereg aktywności przygotowanych przez TikToka z okazji obchodzonego w czerwcu Miesiąca Dumy.
3 1 0 1.06.2021O Kubusiu, co cukru nie dodaje, pomocnej Castoramie i loterii Play. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w lutym, marcu i kwietniu 2021Liderem lutowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard okazała się reklama napoju Kubuś w rapowym stylu. W marcu najlepszy wynik osiągnęło wideo sklepów Castorama, w którym wystąpili popularni youtuberzy. Kwiecień należał bezsprzecznie do Playa. We wszystkich tych zestawieniach pojawiła się reklama marki Lay’s.
1 6 0 1.06.2021Portal do Wilna w LublinieMiasto Lublin we współpracy z Urzędem Miasta Wilna i litewską Fundacją Benediktas Gylys oraz Ośrodkiem Międzykulturowych Inicjatyw Twórczych „Rozdroża” inicjuje międzynarodowy projekt pod nazwą „Portal”. Będzie to wizualny most łączący miasta i kultury. Celem jest pobudzenie interakcji społecznych oraz wywołanie poczucia wspólnoty i jedności poprzez multimedialne połączenie odległych od siebie miejsc.