Espresso

23 czerwca 2020

  • 10
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy – YouTube Ads Leaderboard za kwiecień i maj

W ostatnich dwóch miesiącach w reklamach na YouTube dominowały nawiązania do obecnej sytuacji w Polsce, związanej z trwającą pandemią koronawirusa. Niemal wszystkie spoty z czołówki zestawienia YouTube Ads Leaderboard w kwietniu przedstawiały rozwiązania ułatwiające dostosowanie się do nowej rzeczywistości: od finansów online w reklamie banku ING z influencerami do platformy Amazon Prime Video w promocji od Play. W maju zaś, oprócz dalszych nawiązań do bezpieczeństwa i troski o zdrowie, widoczne było zainteresowanie internautów startem sezonu wiosna/lato 2020 w sklepach Rossmann, nowym zapachem marki Avon oraz wyborami prezydenckimi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE Research

W ostatnim roku wzrosła znajomość pojęcia geofencingu wśród kierowców. Obecnie prawie połowa z nich chce dostawać informacje o promocjach, wjeżdżając na stacje paliw. Klienci najczęściej oczekują zniżek na alkohole i na ofertę gastronomiczną. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na trzecim miejscu. Konsumenci zaczęli też bardziej zwracać uwagę na ceny paliwa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii

Ukazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Generacja Z relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności – raport Mediaplus Warsaw

Generacja Z stawia na Snapchata i Instagrama, gdzie relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności. Generacja Y preferuje Facebooka i Instagrama, gdzie kontaktuje się ze swoją interaktywną siecią na własnych warunkach, bardziej pasywnie. Obie grupy deklarują niską tolerancję reklam na platformach płatnych. Takie informacje zawiera raport Mediaplus Warsaw na temat tzw. digital natives.

Poprzednie Następne