0 0 0 0 0 18.09.2019Spółki z Grupy Piotr i Paweł uregulowały zaległości wobec wierzycieliSpółki z Grupy Piotr i Paweł uregulowały zaległości wobec wierzycieli w ramach postępowania sanacyjnego. Tym samym wypełniły przesłanki do realizacji kolejnych etapów restrukturyzacji.
1 9 0 0 0 18.09.2019„Głosuję na miłość” – startuje kampania wyborcza osób LGBT18 września rusza kampania wyborcza „Głosuję na miłość”. Jej twarzami są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski. Chcą udowodnić, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
0 0 0 0 0 18.09.2019„Życie warte jest rozmowy” – kampania na rzecz zapobiegania samobójstwom mężczyzn10 września przypada Światowy Dzień Zapobiegania Samobójstwom. Z tej okazji Polskie Towarzystwo Suicydologiczne rozpoczęło drugą odsłonę kampanii „Życie warte jest rozmowy”. Jej ambasadorem został aktor Michał Czernecki, który ma za sobą dwie próby samobójcze.
0 1 0 0 0 18.09.2019Ponad 180 kampanii powalczy o nagrody IAB Mixx Awards 2019Ponad 180 projektów zostało zakwalifikowanych do udziału w 13. edycji IAB Mixx Awards – konkursu na najlepsze internetowe kampanie reklamowe. W połowie października rozpocznie się etap obrad jury, które wyłoni nominowanych. Poznamy ich do 12 listopada. Gala rozdania nagród odbędzie się pod koniec listopada.
0 3 0 0 0 18.09.2019PFN wydała miliony złotych na promocję w USA. Profile promujące Polskę śledzi po kilkadziesiąt osóbPolska Fundacja Narodowa zapłaciła ponad 20 mln zł amerykańskiej firmie White House Writers Group – podaje Onet. Agencja miała poprawić wizerunek naszego kraju w USA. Efekty są jednak mizerne. Stworzone na potrzeby promocji kanały social media o Polsce śledzi od kilkunastu do kilkudziesięciu osób.
0 1 0 0 0 18.09.2019Lego wybrało Ogilvy do obsługi PR na pięciu rynkachMarka Lego rozstrzygnęła trwający od czerwca przetarg na obsługę PR. Brały w nim udział cztery agencje. Wygrała Ogilvy.
0 0 0 0 0 18.09.2019Nowe uprawnienia UOKiK. Zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentówKary za naruszanie zakazu geoblokowania i dostęp do tajemnicy skarbowej. To najważniejsze zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Część z nich weszła w życie 17 września.
1 0 0 0 0 17.09.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDiploma in Professional Marketing – kolejna edycja już w październikuJuż 18 października w Warszawie startuje kolejna, 45. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing. W ramach programu na uczestników czekają dwie ścieżki tematyczne: strategiczna i digitalowa oraz możliwość uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing.
4 5 0 0 0 17.09.2019Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl PolskaLidl zatrudnia ponad 20 tys. osób. Jak przekonuje sieć, za każdą z nich stoi inna historia. W kolejnej odsłonie kampanii marki pracodawcy biorą udział wyłonieni w castingu pracownicy. Ich historie pokazują różnorodność firmy, możliwości łączenia pasji i pracy oraz rozwoju. Kampania towarzyszy rekrutacji na stanowiska we wszystkich obszarach firmy. W sumie sieć zamierza zatrudnić blisko tysiąc osób.
1 1 0 0 0 17.09.2019Ruszyła kampania promująca napój Coca-Cola EnergyWe wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Coli Energy – napoju energetyzującego Coca-Coli. W ramach działań koncentrujących się na pozytywnej energii zaplanowana jest m.in. emisja spotu w telewizji, kinach, Internecie, reklamy OOH oraz promocja w punktach sprzedaży.