0 1 0 21.04.2021Veggie Burger w stałej ofercie McDonald’sVeggie Burger z kotletem warzywnym na stałe zagościł w menu McDonald’s Polska. Od 21 kwietnia dostępny jest we wszystkich lokalach sieci w kraju.
0 1 0 21.04.2021Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar „Barmański po fińsku”Marka Finlandia Vodka rozpoczęła kampanię „Barmański po fińsku”. To reakcja na aktualną sytuację barowo-gastronomiczną i rosnący trend domowego tworzenia drinków.
0 1 0 21.04.2021Sieć Hebe obsługiwana przez Triple PRSieć drogerii Hebe wybrała Triple PR na nowego partnera w zakresie public relations. Od początku kwietnia agencja zajmuje się doradztwem strategicznym i kompleksową obsługą PR oraz działaniami CSR dla właściciela marki – Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja.
0 1 0 20.04.2021Coca-Cola ostrzega, że ograniczy wydatki marketingowe na rynkach ze słabą wyszczepialnością i wieloma nowymi zachorowaniami na Covid-19Coca-Cola ostrzegła, że wydatki marketingowe zostaną wstrzymane na rynkach z wolniejszymi programami szczepień przeciwko Covid-19 i rosnącą liczbą zachorowań.
0 1 0 20.04.2021Mindgram – start-up Małgorzaty Ohme, Adama Plony i Jakuba Zielińskiego pozyskał 8,5 mln zł na rozwój platformy wsparcia psychologicznegoPsycholog Małgorzata Ohme oraz menedżerowie z branży internetowej Jakub Zieliński i Adam Plona założyli platformę wsparcia psychologicznego Mindgram. Start-up pozyskał właśnie 8,5 mln zł w rundzie pre-seed na rozwój platformy i aplikacji mobilnej wsparcia psychologicznego w Europie. W finansowaniu platformę wspomagają fundusze Pamoja Capital oraz Market One Capital.
0 6 0 20.04.2021Speedmail rysuje na mapie Polski kolorowe nosy, wspierając działania Fundacji Dr ClownKolorowy nosek to charakterystyczny rekwizyt, z pomocą którego Fundacja Dr Clown od ponad dwudziestu lat prowadzi misję leczenia uśmiechem. Teraz we współpracy z operatorem pocztowym Speedmail fundacja założyła go wybranym miastom Polski.
0 1 0 20.04.2021Ruszyła II edycja badania Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji MarketingowejJak przez ostatni rok zmieniły się potrzeby kompetencyjne w sektorze komunikacji marketingowej? Na to pytanie odpowie Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Zrobi to na podstawie wyników II edycji badania, którego celem jest poznanie zapotrzebowania na rozwój kompetencji w sektorze. Ankietę można wypełniać do 4 maja.
1 2 0 20.04.2021Atlas dziękuje budowlańcom filmem o ich pracyFirma Atlas rozpoczęła kampanię, której celem jest budowanie świadomości na temat codziennej pracy wykonawców budowlanych i odczarowanie stereotypów związanych z branżą. Elementem rozpoczynającym działania jest film „Razem możemy więcej”, dostępny na YouTube. Opowiada on o codzienności przedstawicieli tej branży.
0 1 0 20.04.2021Grayling: ESG priorytetem w 2021 r. – twierdzi 3/4 dużych firmZ badania przeprowadzonego przez firmę Grayling wśród 550 liderów biznesu wynika, że kwestie ESG (Environmental, Social and Governance) będą w tym roku zyskiwały na znaczeniu. 2021 r. będzie też przełomowy ze względu na następstwa Covid-19 oraz zbliżający się szczyt COP26.
0 1 0 20.04.2021Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowychDentsu CEE uruchomiło nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie ono obsługiwać klientów firmy w regionie, jak również na świecie. Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony Dentsu CEE.