0 2 0 0 0 2.10.2020Tesco zbadało, dlaczego Polacy marnują jedzenieJak wynika z badań przeprowadzonych przez Tesco, średnio co piąty Polak nie ma wystarczającej wiedzy, dzięki której mógłby ograniczyć ilość marnowanej żywności w gospodarstwie domowym. Poprawa świadomości w tym zakresie jest głównym celem kampanii edukacyjnej sieci.
0 1 0 0 0 2.10.2020Nastroje konsumenckie na świecie – jesień 2020. Badanie Mood Media71% konsumentów na świecie mówi, że zaczyna się czuć komfortowo, powracając do sklepów stacjonarnych po złagodzeniu przez władze obostrzeń – pokazuje badanie „Shopper sentiments”. Firma Mood Media specjalizująca się w marketingu sensorycznym oraz customer experience zleciła globalne badanie wśród 8 tys. konsumentów z USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Chin. Celem było lepsze zrozumienie obecnych nastrojów konsumenckich związanych z sytuacją pandemii Covid-19.
0 1 0 0 0 2.10.2020Sokół w kampanii wizerunkowej marki WyborowaRuszyła kampania wizerunkowa Wyborowej. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań” marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest raper Wojciech Sosnowski, czyli Sokół.
1 2 0 0 0 2.10.2020„Draap!”, czyli rapowana kampania Zdrapek Lotto1 października ruszyła kampania Zdrapek Totalizatora Sportowego. Na jej potrzeby stworzono postać MC Drapaka, który rapując, wprowadzać będzie odbiorcę w ofertę marki.
1 2 0 0 0 2.10.2020„Mój Huawei” – startuje kampania z udziałem Roberta LewandowskiegoRozpoczęła się kampania „Mój Huawei” promującą tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki – Robert Lewandowski.
0 1 0 0 0 1.10.2020Kraków chce wprowadzić opłatę od reklam na terenie miasta. IGRZ twierdzi, że wszyscy na tym stracąPrezydent Krakowa złożył projekt uchwały nakładającej opłatę dzienną w wysokości 2,7 zł plus 24 gr za każdy metr kwadratowy powierzchni tablicy lub urządzenia reklamowego w mieście. Miałoby to być fakultatywne uzupełnienie uchwały krajobrazowej. Oprócz wpływów do budżetu miasta skutkiem takiej regulacji jest zmniejszenie liczby reklam oraz ich rozmiarów.
0 1 0 0 0 1.10.2020Fuzja Oto Film i TankZarządy oraz właściciele spółek Oto Film i Tank z początkiem października postanowili połączyć firmy. Fuzja ma umocnić pozycję w obszarze realizacji produkcji filmowych – reklamowych, fabularnych, tworzenia treści wideo, nowych mediów, postprodukcji filmowej oraz obsługi projektów zagranicznych.
0 1 0 0 0 1.10.2020Science PR zmienia się w Pro SciencePo pięciu latach obecności na rynku Science PR zmienia nazwę na Pro Science i rozszerza zakres działalności. Firma uruchamia też fundację.
1 20 0 0 0 1.10.20204F otwiera nabór do drużyny marki w ramach kampanii „We make a team”29 września wystartowała główna kampania wizerunkowa marki sportowej 4F na sezon jesień/zima 2020. Brand zaprosił do kampanii dwudziestu czterech sportowców i liderów opinii z czterech krajów, jak również pracowników OTCF. Zachęca tym samym ludzi z całego świata, by odpowiedzieli na wyzwanie i dołączyli do drużyny.
0 1 0 0 0 30.09.2020Pantone prezentuje nowy kolor – menstruacyjną czerwieńFirma Pantone zaprezentowała nowy kolor. To Period, czyli czerwień w odcieniu krwi menstruacyjnej.