0 1 0 0 0 13.10.2020Levi’s i Gucci otwierają second handyMarki odzieżowe podejmują inicjatywy w duchu zero waste. Decyzje o otwarciu własnych second handów podjęły ostatnio Levi’s i Gucci.
0 1 0 0 0 13.10.2020W III kwartale spadły wskaźniki widoczności reklamy display i wideo w Polsce. Raport firmy MeetricsPo bardzo dobrym drugim kwartale w trzecim kwartale 2020 r. formaty reklam display odnotowały gorsze wskaźniki. Było tak zarówno w Polsce, jak i w Europie. Również reklamy wideo odnotowały pogorszenie widoczności, w Polsce większe niż w skali Europy – wynika z raportu „Viewability Benchmark” firmy Meetrics.
0 1 0 0 0 13.10.2020Za 10 lat handel będzie szybszy, wyrośnie poza aglomeracjami i dostosuje się do demografii – prognozuje CBREOferta zakupowa do 2030 r. dostosuje się do zmieniającej się struktury demograficznej mieszkańców Polski. Rynek zdominują miejsca oferujące szybkie, codzienne zakupy blisko miejsca zamieszkania. Rozwój e-commerce i nowych technologii pozwoli zaś wykorzystać dane o preferencjach konsumenta także na zakupach stacjonarnych – wynika z prognoz CBRE.
0 6 0 0 0 13.10.2020H&M stworzył Looop – maszynę do przerabiania starych ubrań na noweW jednym ze szwedzkich sklepów H&M pojawiła się maszyna o nazwie Looop. Umożliwia ona przerobienie starych i nieużywanych już ubrań na zupełnie nowe.
1 1 0 0 0 12.10.2020Woskowe rzeźby rozpuszczają się na oczach przechodniów, pokazując, co znaczy globalne ocieplenieW miastach stanu Floryda w USA pojawiły się wykonane z wosku rzeźby. Pod wpływem słońca rozpuszczały się, obrazując w ten sposób zagrożenie, jakie niosą z sobą zmiany klimatyczne.
0 1 0 0 0 12.10.2020Jak firmy radzą sobie w sytuacji pandemii? Badanie „Kantar Global Business Compass”Przedstawiciele polskich firm nie wierzą, że konsument w czasach pandemii się zmienia. Nie zamierzają swojej wiedzy na ten temat weryfikować – wynika z badania „Kantar Global Business Compass”.
0 1 0 0 0 12.10.2020Rekordowy debiut Allegro na giełdzie. Jest warte tyle, co Orlen, PZU i KGHM razem wzięte12 października Allegro zadebiutowało na GPW w Warszawie. Dwa dni wcześniej firma e-commerce poinformowała, że w ramach IPO sprzedała 213,55 mln akcji w cenie 43 zł za sztukę.
2 1 0 0 3 12.10.2020Homoseksualna para w reklamie marki Durex nie narusza Kodeksu etyki reklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi konsumenckie na reklamę marki Durex (Reckitt Benckiser), w której przedstawiono homoseksualna parę. Komisja uznała, że taki przekaz nie jest sprzeczny z Kodeksem etyki reklamy.
0 1 0 0 0 12.10.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSmaczne i gustowne prezenty firmoweŚwięta tuż za rogiem i jak co roku wielu właścicieli firm i menadżerów zastanawia się nad prezentami firmowymi, zarówno dla pracowników, jak i klientów. Czym poza typowymi gadżetami firmowymi w postaci toreb, kubków, długopisów i kalendarzy możemy obdarować naszych pracowników?
0 2 0 0 0 12.10.2020Społeczna odpowiedzialność to już niezbędny element strategii biznesowych. Wyniki badania „Menedżerowie CSR”Wyniki badania „Menedżerowie CSR” pokazują coraz silniejszą integrację wartości CSR z biznesową działalnością firmy. Zjawisko to dostrzegło w swoich firmach niemal 80 proc. respondentów. Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało najnowszą edycję badania przeprowadzonego wśród osób odpowiedzialnych w firmach w Polsce za CSR i zrównoważony rozwój.