0 3 0 0 0 27.04.2020„Dla bohaterów naszego Ż” – napój Żywca, który trafi do lekarzy i personelu medycznegoGrupa Żywiec wspólnie z partnerami przygotowała napój, którego pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski. Firma chce w ten sposób podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo – „Bohaterom naszego Ż”.
0 1 0 0 0 27.04.2020Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją MediaComFrisco.pl i MediaCom nawiązały współpracę. W jej ramach agencja zajmie się doradztwem analityczno-technologicznym. Obejmie ono usługi z zakresu webanalityki, marketing automation, konfiguracji narzędzi marketingowych oraz planowania, optymalizacji i zakupu mediów offline.
0 1 0 0 0 27.04.2020Wiosna nie dla piwa? Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego publikuje daneIzolacja społeczna, całkowite zamknięcie gastronomii oraz ograniczenia w sklepach negatywnie wpłynęły na sytuację w branży piwowarskiej. Zamknięci w domach Polacy rzadziej sięgają po piwo. Według danych członków Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego sprzedaż złotego trunku w pierwszych tygodniach trwania epidemii (marzec 2020) była niższa o około 4,5–5 % w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. To sprawia, że tradycyjnie rozpoczynający się o tej porze sezon piwny w tym roku stoi pod znakiem zapytania.
0 3 0 0 0 27.04.2020Jak o PR mówią media? Drugi raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”W ramach inicjatywy „PR. Bez komentarza” powstał drugi raport ukazujący wykorzystanie terminu „public relations” w mediach. Wynika z niego, że w polskich mediach pojęcia związane z PR pojawiają się głównie w kontekście polityki, a ponad połowa wszystkich wzmianek ma wydźwięk negatywny. Stygmatyzacja medialna PR wciąż jest silna, jednak rzadko ma związek z branżą i działaniami profesjonalnych agencji oraz doradców public relations.
0 5 0 0 0 27.04.2020Telewizja Polsat i Platige Image prezentują studio Virtual EventsTelewizja Polsat i Platige Image połączyły siły, tworząc Virtual Events. To wirtualne studio, które ma zapewnić wysoki poziom produkcji i wykorzystanie najnowocześniejszych technologii, dotąd zarezerwowanych dla rynku telewizyjnego.
1 1 0 0 0 27.04.2020Grażyna Torbicka ambasadorką kampanii Stowarzyszenia „Tęcza”Stowarzyszenie „Tęcza” rozpoczęło kampanię społeczną. Ambasadorką akcji została Grażyna Torbicka, która użyczyła głosu w spocie.
0 4 0 0 0 24.04.2020„Świat 2020” – plakat prof. Lecha Majewskiego inauguruje cykl artystycznych wypowiedzi na nośnikach AMSOd połowy kwietnia na analogowych i cyfrowych citylightach AMS można zobaczyć plakat nawiązujący do sytuacji pandemii, w której znalazł się cały świat. W ten sposób spółka zainaugurowała cykl „Przyjaciele Galerii Plakatu AMS”.
1 1 0 0 0 24.04.2020„Wassup?!” – Budweiser przerabia słynną reklamę na czas pandemiiMarka Budweiser przygotowała nową wersję swojej słynnej reklamy z 1999 r. Nowy spot odnosi się do trwającej pandemii i izolacji społecznej.
1 3 0 0 1 24.04.2020Ekoapokalipsa i szukanie dziewczyny przez Internet, czyli problemy bohaterów klasyki literatury we współczesnym stylu w podcastach „Lektury 2.0” AllegroW jaki sposób pisałby o miłości Bolesław Prus, gdyby korzystał z social media? Co miałby do powiedzenia Wyspiański na temat różnic dzielących „warszawkę” i prowincję? Na te pytania próbuje odpowiedzieć Allegro w serii podcastów „Lektury 2.0”.
0 1 0 0 0 24.04.2020Raport Meetrics: w I kwartale widoczność reklam display w Polsce spadła poniżej 50%, wbrew trendom europejskimOd początku 2020 r. wskaźnik viewability, czyli widoczności reklam display spadł w Polsce do 48%. Równocześnie viewability reklam wideo wzrosło o 4 p.p. i w I kwartale sięgnęło poziomu 78%. Tym samym polskie wskaźniki widoczności reklam wideo podążają za międzynarodową średnią, w przeciwieństwie do wskaźników widoczności kampanii display.