0 1 0 19.05.2021Firmy powinny zachęcać do używania ich potocznych nazw – pokazuje badanieMickeyD’s (McDonald’s), Chevy (Chevrolet), Rollie (Rolex), Tarjay (Target) czy Big Blue (IBM) – to przykładowe nazwy, których konsumenci używają w odniesieniu do marek. Wyniki badania opublikowane w „Journal of Marketing” pokazują, że takie formy świadczą o akceptacji, zwłaszcza w cyfrowym świecie. Wywołują pozytywne emocje i wpływają zarówno na bliskość poznawczą, jak i istotność marki.
0 1 0 19.05.2021Semilac wybrał KamikazeMarka Semilac (Nesperta) rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną i aktywacyjną na rynku europejskim. Wygrała go agencja Kamikaze.
0 1 0 19.05.2021Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii – pokazuje analiza SentiOnePolacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym hashtagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń – wynika z analizy Internetu przeprowadzonej przez SentiOne. Z 90 proc. wypowiedzi internautów przebija radość. Pozostałe 10 proc. komentujących złości się na tłumy oraz brak maseczek i obawia się kolejnej fali pandemii.
1 7 0 19.05.2021Inteligentne lustra WiseGlass wyświetlą reklamę w krakowskim CH BonarkaW krakowskim centrum handlowym Bonarka w łazienkach zamontowano 20 inteligentnych luster WiseGlass. Wyświetlają one dopasowane do odbiorców reklamy.
1 1 0 19.05.2021Ruszyła druga odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego z udziałem polskich sportowców„Wielkie chwile, wspólne emocje” – to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem jest Robert Lewandowski. Działania koncentrują się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
0 2 0 18.05.2021Wiersze na letnich etykietach Coca-ColiZbliża się lato, a Coca-Cola wprowadza specjalne etykiety na limitowanej serii opakowań. Na butelkach standardowego wariantu oraz Zero Sugar o pojemności 0,5 l pojawi się hasło „Otwarte na lato” oraz wiersz, który ma zachęcać do czerpania radości z tej pory roku.
1 3 0 18.05.2021Maffashion ambasadorką nowego laktatora marki LoviJulia Kuczyńska, czyli Maffashion – blogerka, influencerka i aktywna mama – została ambasadorką laktatora Expert 3D Pro. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Lovi, kiedy kochasz najbardziej”. W ramach działań Maffashion będzie budowała społeczność wokół marki.
0 6 0 18.05.2021Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta? Badanie Havas Media GroupZespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania „Koronabus” podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii. Bada także podejście Polaków do szczepień, pandemii, związanych z nią mitów i obaw dotyczących przyszłości.
0 1 0 18.05.2021Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnymBiedronka uruchamia program „Razem zacznijmy okres zmian”. Od 20 maja za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja.
0 1 0 18.05.2021Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrostW I kwartale 2021 r. wartość barometru rynku consumer finance (BRCF) nieznacznie się poprawiła i osiągnęła poziom 50,5 pkt – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Mniej boimy się bezrobocia, jednak niepewność co do rozwoju sytuacji gospodarczej jest ogromna. Dobre nastroje konsumentów na rynku consumer finance odbudowują się bardzo powoli.