Espresso - Strona 594 z 5588 - Marketing przy Kawie

Espresso

19 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
19.05.2021

Firmy powinny zachęcać do używania ich potocznych nazw – pokazuje badanie

MickeyD’s (McDonald’s), Chevy (Chevrolet), Rollie (Rolex), Tarjay (Target) czy Big Blue (IBM) – to przykładowe nazwy, których konsumenci używają w odniesieniu do marek. Wyniki badania opublikowane w „Journal of Marketing” pokazują, że takie formy świadczą o akceptacji, zwłaszcza w cyfrowym świecie. Wywołują pozytywne emocje i wpływają zarówno na bliskość poznawczą, jak i istotność marki.

  • 0
  • 1
  • 0
19.05.2021

Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii – pokazuje analiza SentiOne

Polacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym hashtagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń – wynika z analizy Internetu przeprowadzonej przez SentiOne. Z 90 proc. wypowiedzi internautów przebija radość. Pozostałe 10 proc. komentujących złości się na tłumy oraz brak maseczek i obawia się kolejnej fali pandemii.

  • 1
  • 1
  • 0
19.05.2021

Ruszyła druga odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego z udziałem polskich sportowców

„Wielkie chwile, wspólne emocje” – to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem jest Robert Lewandowski. Działania koncentrują się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

18 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
18.05.2021

Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnym

Biedronka uruchamia program „Razem zacznijmy okres zmian”. Od 20 maja za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja.

  • 0
  • 1
  • 0
18.05.2021

Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrost

W I kwartale 2021 r. wartość barometru rynku consumer finance (BRCF) nieznacznie się poprawiła i osiągnęła poziom 50,5 pkt – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Mniej boimy się bezrobocia, jednak niepewność co do rozwoju sytuacji gospodarczej jest ogromna. Dobre nastroje konsumentów na rynku consumer finance odbudowują się bardzo powoli.

Poprzednie Następne