Espresso

26 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2020

Dla 84% Polaków wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu. Raport firmy Adyen

W ciągu kilku ostatnich miesięcy znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Polaków. Wiele nowych przyzwyczajeń zostanie z nami na stałe. Według danych firmy Adyen na tle całej Europy Polska osiągnęła największy odsetek konsumentów (39 proc.), którzy zwiększyli aktywność zakupową w Sieci w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Co więcej, Polacy odnotowali najwyższy wskaźnik pod względem lojalności wobec marek, na których zamierzają polegać w przyszłości (82 proc.). Prześcignęli tym samym wszystkie inne analizowane globalnie rynki.

23 października 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2020

Polska na 28. miejscu w rankingu siły nabywczej w Europie GfK

W 2020 r. przeciętna siła nabywcza przypadająca na mieszkańca Europy wynosi 13 894 euro. Ten dochód rozporządzalny netto różni się znacznie pomiędzy poszczególnymi 42 krajami objętymi badaniem. Liechtenstein, Szwajcaria i Luksemburg mają najwyższy dochód rozporządzalny netto, natomiast Kosowo, Mołdawia i Ukraina – najniższy. Mieszkańcy Liechtensteinu dysponują ponad 37-krotnie większą średnią siłą nabywczą niż Ukraińcy – wynika z raportu GfK „Purchasing Power Europe 2020”. Polska zajmuje 28. miejsce. Rok wcześniej była 29.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2020

Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią. Ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r. Raport Deloitte

W 2019 r. klubom piłkarskim udało się wypracować 572,3 mln zł przychodów – wynika z 14. raportu Deloitte „Piłkarska liga finansowa”. Do tego należy doliczyć jeszcze rekordowe 155,7 mln zł wpływów z tytułu transferów, z czego 92 proc. stanowią transakcje zagraniczne. Prowadząca w rankingu Legia Warszawa w tym sezonie powiększyła przewagę. Na drugie miejsce podium, wyprzedzając Lecha Poznań, wskoczyła Lechia Gdańsk.

22 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2020

Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza Deloitte

Dynamiczny wzrost liczby osób zakażonych koronawirusem przełożył się na poziom niepokoju polskich konsumentów. Ten od końca sierpnia wzrósł o 12 p.p. Z najnowszej edycji badania „Deloitte Global State of the Consumer Tracker” wynika, że wzrosły także obawy Polaków o kwestie finansowe oraz te związane z utrzymaniem obecnej pracy. Przestajemy też kupować na zapas. W najnowszej edycji badania 36 proc. konsumentów nad Wisłą deklaruje, że kupuje więcej, niż jest w stanie zużyć na bieżąco.

Poprzednie Następne