1 1 0 14.05.2021Axe definiuje męskość dla pokolenia ZMarka Axe (Unilever) uważa, że generacji Z przydałoby się trochę więcej pewności siebie. W kampanii „The New Axe Effect” pokazuje, jak daleko młodzi mężczyźni zaszli w podejściu do zapachów kosmetyków.
0 1 0 14.05.2021Instagram umożliwi wybór zaimka związanego z tożsamością płciowąInstagram wprowadza nową opcję. Użytkownicy mogą wybrać zaimek odnoszący się do ich płci, by inni wiedzieli, jak się do nich zwracać. Na razie opcja nie jest dostępna w Polsce.
2 1 0 14.05.2021„Dobra energia dla każdego biznesu” – ruszyła kolejna kampania marki ColumbusHodowca kaktusów, właścicielki serwisu wulkanizacyjnego i szkoły baletowej, założyciel spa dla zwierząt i miłośnik rowerów prowadzący własny serwis – co ich łączy? Wszyscy są bohaterami kampanii marki Columbus skierowanej do właścicieli małych i średnich biznesów.
0 1 0 14.05.2021Sezon na grilla w badaniu InquiryPo długiej zimie Polacy z utęsknieniem wyczekują wiosny i spotkań przy grillu w gronie najbliższych. Nie przeszkadza im trwająca od ponad roku pandemia, z którą zdążyli się już oswoić. Agencja Inquiry zbadała, jakie są plany Polaków w związku z organizowaniem imprez grillowych. Wyniki dotyczące postaw i zachowań zestawiono z danymi z ubiegłego roku.
0 4 0 14.05.2021Nagrody AdRetail dla najpopularniejszych wydawców gazetek i katalogów promocyjnych wręczoneW IV edycji programu AdRetail Inspirio spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. Sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono Lego, Selgrosa, Castoramę, Avon, Lidla, Kaufland, Empik, Media Expert, PoloMarket oraz Żabkę. Przyznano również specjalne wyróżnienia dla Biedronki i sieci Leroy Merlin.
0 1 0 14.05.2021Oracle wprowadza technologię pomiaru reklam w środowiskach gier 3DAby pomóc markom lepiej zrozumieć skuteczność reklam w grach wideo, firma Oracle wprowadza technologię pomiaru reklam dla środowisk 3D w grach. Nowe możliwości mają pozwolić reklamodawcom na pomiar wyświetleń reklam i uniknięcie nieprawidłowego ruchu.
1 2 0 14.05.2021Lukas Podolski w kampanii Pyszne.pl na UEFA Euro 2020Lukas Podolski – piłkarz polskiego pochodzenia znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium wystąpił w kampanii Pyszne.pl z okazji Euro 2020. Wziął udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, które inaugurują partnerstwo marki z Euro 2020.
0 2 0 14.05.2021Auchan testowo wprowadza sprzedaż używanych ubrańRealizując strategię CSR, Auchan Retail Polska wprowadza testowy projekt „Nowe życie by Auchan” oparty na gospodarce obiegu zamkniętego. W pięciu hipermarketach sieci na terenie Polski klienci mogą kupić używane, sprawdzone, czyste i posortowane ubrania znanych marek w opcji second hand.
1 1 0 13.05.2021Decathlon dostarczył paczkę do klienta za pomocą drona11 maja Decathlon dostarczył pierwszą w Polsce przesyłkę za pośrednictwem drona. W paczce znalazły się dwie rakiety do ping-ponga i trzy piłeczki.
0 1 0 13.05.2021Branża reklamowa przeprowadzi badanie, które ma wskazać, gdzie znikają pieniądze na reklamę programatycznąAssociation of National Advertisers szuka konsultantów, którzy pomogą lepiej zrozumieć, gdzie trafiają pieniądze marek w procesie automatycznego zakupu reklam cyfrowych – podaje „The Wall Street Journal”. Oznacza to powrót do problemu, który dręczył branżę przez większą część dekady.