1 2 0 0 0 17.11.2020Żywiec Zdrój i Michał Piróg w kampanii na temat wprowadzenia systemu depozytowegoŻywiec Zdrój rozpoczął kampanię na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Wraz z tancerzem, aktorem i aktywistą Michałem Pirógiem marka edukuje na temat tego rozwiązania. Ma ono zwiększyć poziom odzysku i recyklingu opakowań po napojach nawet do 90%.
0 8 0 0 0 17.11.2020Proekologiczny mural wrocławskiej Alei BielanyNa początku listopada we Wrocławiu powstał mural centrum handlowego Aleja Bielany. Wyszło ono z proekologiczną komunikacją w przestrzeń miasta, przenosząc grafikę autorstwa ilustratorki Martyny Wójcik-Śmierskiej na ścianę u zbiegu ulic Grabiszyńskiej i J. Piłsudskiego.
1 1 0 0 0 17.11.2020Ruszyła kampania „Zabytki to twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!”16 listopada Narodowy Instytut Dziedzictwa rozpoczął kampanię „Zabytki to twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!”. Zachęca w niej wszystkich do docenienia zabytków i reagowania na ich niszczenie.
0 1 0 0 0 17.11.2020Zakupy z Amazona zamówimy do paczkomatu?Zakupy z niemieckiej strony Amazona można już zamawiać do paczkomatów InPostu – podaje „Puls Biznesu”. Współpraca nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona.
1 2 0 0 0 17.11.2020„Moc niewidzialności” – ruszyła kampania świąteczna Stowarzyszenia Mali Bracia UbogichRozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. W tym roku jej hasło to „Moc niewidzialności”.
1 1 0 0 0 17.11.2020Świąteczny bałagan w reklamie ręczników papierowych PlentyMarka ręczników papierowych Plenty (Essity) przygotowała niekonwencjonalną reklamę świąteczną. Zobaczymy w niej bałagan i budzące obrzydzenie sceny, jakie rozgrywają się w wielu domach w czasie świąt.
0 1 0 0 0 17.11.2020Najwyższy na świecie poziom niepokoju wywołanego pandemią odnotowano w Polsce – index DeloitteO 30 p.p. wzrósł w ciągu miesiąca poziom obaw Polaków wywołanych przez pandemię koronawirusa. Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju wynosi nad Wisłą 34 proc. i jest najwyższy na świecie.
0 1 0 0 1 17.11.2020Konkurs Effie Awards 2020 rozstrzygnięty – nagrodzono 54 kampanieJury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Znalazło się wśród nich 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania „Żabka – Mały Wielki Sklep” w kategorii Long term marketing excellence.
1 4 0 0 0 16.11.2020„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki80% Polaków deklaruje, że ma swoje małe grzeszki – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości są nieodłącznym elementem naszego życia. Do nich odnosi się marka Grześki, która w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną.
0 1 0 0 0 16.11.2020Ponad połowa dyrektorów finansowych w Europie spodziewa się w ciągu roku wzrostu zysków – badanie Deloitte54 proc. CFO w Europie spodziewa się w ciągu roku wzrostu zysków – pokazuje badanie Deloitte. Po rekordowo niskich wskazaniach na początku pandemii nastawienie europejskich szefów finansów wyraźnie się poprawiło.