0 1 0 0 0 1.12.2020Majonez Kielecki wybrał agencję do obsługi w InternecieMajonez Kielecki (WSP Społem) w konkursie ofert wybrał firmę do obsługi w Internecie. Zwyciężył dom mediowy MullenLowe MediaHub.
1 2 0 0 0 1.12.2020Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arkadiusz Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro1 grudnia o godzinie 14:00 w oficjalnym kanale Allegro na YouTube odbyła się premiera teledysku do piosenki „Wspólna chwila”. Świąteczny utwór wykonują Julia Wieniawa, Mery Spolsky oraz Arkadiusz Kłusowski. W teledysku pojawiają się również popularne tiktokerki: Kinga Sawczuk, Paulina Stojanowska i Oliwia Misztal.
1 1 0 0 0 1.12.2020„Interia – portal, który towarzyszy mi każdego dnia” – gwiazdy w kampanii Interii1 grudnia ruszyła kampania promocyjna Interii. W spocie Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz oraz Bartłomiej Kasprzykowski zachęcają do odwiedzania zarówno portalu, jak i serwisów tematycznych należących do Grupy.
0 1 0 0 0 1.12.2020SVoD jeszcze w tym roku wyprzedzi płatną telewizję. Badanie CapgeminiRaport analityków z Capgemini pokazuje, że branża transmisji strumieniowych online przeżyła ogromny rozkwit podczas pandemii Covid-19, a usługi SVoD odnotowały ogromny wzrost rejestracji. Z badania wynika, że do końca 2020 r. SVoD wyprzedzą konwencjonalne usługi płatnej telewizji.
0 1 0 0 0 1.12.2020Maciej Zień ambasadorem nowej kolekcji zapachów Avonu1 grudnia ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcję zapachów Little Black Dress od Avonu. Jej hasło brzmi „Sztuka noszenia perfum”. Twarzą kampanii został Maciej Zień.
1 1 0 0 0 1.12.2020Ruszyła kampania „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”Województwo podkarpackie rozpoczęło ogólnopolską kampanię promującą turystyczne i gospodarcze walory regionu wśród polskich turystów i potencjalnych inwestorów. Podstawowym celem jest zbudowanie w grupie docelowej świadomości i przekonania, że region jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji. Gospodarka działa tu w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem. Celem jest również dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców.
1 1 0 0 0 1.12.2020Kampania „Lotterii świątecznej” LottoRozpoczęła się 4. edycja „Lotterii świątecznej” Lotto. Towarzyszy jej kampania reklamowa. Celem jest promocja i wsparcie sprzedaży gier i loterii z portfolio firmy oraz podniesienie znajomości nowego kanału sprzedaży online wśród klientów.
0 5 0 0 0 1.12.2020Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem PolakówPolskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych. Blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami. Polacy nadal najbardziej lubią oglądać seriale z lektorem. Tylko co piąty internetowy widz poprzestaje na jednym odcinku, jeśli ma możliwość obejrzeć więcej – pokazuje „VideoTrack 5”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.
0 1 0 0 0 30.11.2020Free Now wybrał agencję Starcom do obsługi mediowejFree Now (wcześniej Mytaxi) rozpoczyna współpracę z agencją mediową Starcom (Publicis Groupe). Firma została wybrana w drodze przetargu.
3 1 0 0 0 30.11.2020Mimo wszystko to będą udane Święta – przekonuje Carrefour w kampaniiRuszyła globalna kampania świąteczna Carrefoura. Promuje szereg ofert, a jednocześnie zachęca odbiorców, by wspierali się nawzajem.