Espresso

11 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQS

Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu. Jak wynika z badania „Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS, dla 4 na 10 Polaków jest to na tyle ważny element finalizacji transakcji, że zdarzyło się im zrezygnować z wybranego sklepu internetowego ze względu na brak preferowanej metody dostarczenia przesyłki.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie

Wybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.

10 grudnia 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2020

Brooklyn Beckham, Jeremy Scott, Diane von Furstenberg i Munroe Bergdorf w kampanii Zalando

Na nadchodzące święta Zalando w ramach kampanii „Już niedługo znowu się przytulimy” łączy siły ze znanymi osobami z branży mody i opowiada historie o relacjach międzyludzkich. W kampanii biorą udział m.in.: Brooklyn Beckham, Jeremy Scott i Munroe Bergdorf, którzy dzielą się prywatnymi zdjęciami przedstawiającymi przytulanie – wyraz bliskości, solidarności i więzi.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2020

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku? Analiza Alert Media Communications

Znaczący i negatywny wpływ polityki na życie organizacji, kryzysy wywodzące się z Internetu oraz trudności gospodarcze związane z pandemią Covid-19. To główne zagrożenia, jakich w 2021 r. spodziewają się specjaliści ds. komunikacji z ponad stu najważniejszych polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Rośnie też poziom obaw rzeczników prasowych i managerów public relations – pokazuje „Kryzysometr 2021” Alert Media Communications.

Poprzednie Następne