0 1 0 0 0 14.12.2020Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wprowadza na polski rynek Copy AdviceZwiązek Stowarzyszeń Rada Reklamy wprowadza na polski rynek Copy Advice. Usługa ta umożliwi wszystkim uczestnikom rynku reklamowego w Polsce i twórcom reklam sprawdzenie zgodności przekazów reklamowych z Kodeksem etyki reklamy przed ich emisją.
0 7 0 0 0 14.12.2020Mural z fanartu promuje grę Cyberpunk 2077Z okazji premiery gry Cyberpunk 2077 w Warszawie na Brackiej 25 powstał mural. Przedstawia wyłoniony w konkursie fanart.
0 2 0 0 0 11.12.2020Portal nieruchomości GetHome wprowadza numery wirtualne dla klientówGetHome ponownie zaskakuje nowymi standardami w branży ogłoszeniowej. Tym razem wprowadza dla swoich partnerów biznesowych wirtualne numery. Usługa jest bezpłatna. Na start dotyczy najlepszych biur nieruchomości w Warszawie.
1 1 0 0 0 11.12.2020Kryminalna historia małego Franka w kampanii Stowarzyszenia Otwarte KlatkiYoutuberka Karolina Anna prowadząca kanał „Zagadki kryminalne” przybliżyła historię porwania 5-letniego chłopca o imieniu Franek, który kilka tygodni spędził w ciasnym pomieszczeniu, bez dostępu do świeżego powietrza, naturalnego światła, karmiony wysokokalorycznym jedzeniem, od którego tył w zastraszającym tempie. Razem z nim zamkniętych było kilkunastu innych chłopców. To element niestandardowej akcji Stowarzyszenia Otwarte Klatki.
2 1 0 0 0 11.12.2020Szarość i cytrynowożółty kolorami roku 2021 według PantonePantone Color Institute zaprezentował kolor roku 2021. Tym razem to dwie barwy – szary i cytrynowożółty.
1 1 0 0 0 11.12.2020Zofia Klepacka w spocie PGE zachęca do zachowywania dystansu społecznegoPGE Polska Grupa Energetyczna zachęca do przestrzegania zaleceń sanitarnych Ministerstwa Zdrowia w związku z pandemią koronawirusa. W tym celu przygotowała projekt „W życiu liczy się dystans”, który ma promować odpowiedzialne postawy społeczne i zachowywanie dystansu społecznego. W akcję włączyli się polscy sportowcy współpracujący z PGE, m.in. Zofia Klepacka.
0 4 0 0 0 11.12.2020Daria Zawiałow w kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” marki JamesonDaria Zawiałow została ambasadorką marki Jameson. Dołącza do Piotra Kędzierskiego.
0 1 0 0 0 11.12.2020Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQSRozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu. Jak wynika z badania „Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS, dla 4 na 10 Polaków jest to na tyle ważny element finalizacji transakcji, że zdarzyło się im zrezygnować z wybranego sklepu internetowego ze względu na brak preferowanej metody dostarczenia przesyłki.
2 1 0 0 1 11.12.2020Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieciMarka Haribo udostępniła na Instagramie opcję „Kids Voices” wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona zmieniać głosy dorosłych osób w głosy dzieci.
0 2 0 0 0 11.12.2020Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasieWybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.