Espresso

14 grudnia 2020

11 grudnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Kryminalna historia małego Franka w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Youtuberka Karolina Anna prowadząca kanał „Zagadki kryminalne” przybliżyła historię porwania 5-letniego chłopca o imieniu Franek, który kilka tygodni spędził w ciasnym pomieszczeniu, bez dostępu do świeżego powietrza, naturalnego światła, karmiony wysokokalorycznym jedzeniem, od którego tył w zastraszającym tempie. Razem z nim zamkniętych było kilkunastu innych chłopców. To element niestandardowej akcji Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQS

Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu. Jak wynika z badania „Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS, dla 4 na 10 Polaków jest to na tyle ważny element finalizacji transakcji, że zdarzyło się im zrezygnować z wybranego sklepu internetowego ze względu na brak preferowanej metody dostarczenia przesyłki.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2020

Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie

Wybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.

Poprzednie Następne