0 1 0 19.10.2021Już 27.10 Impact’21 – najważniejsze trendy, które wpłyną na nowy porządek świataJuż 27 i 28 października odbędzie się kongres Impact’21 w Poznań Congress Center. Wydarzenie to 4 sceny, ponad 400 gości z Polski i zagranicy, 16 najważniejszych dziedzin naszego życia i nieskończona ilość inspiracji.
0 2 0 19.10.2021„Młodzi dorośli” – badanie IRCenterMłodzi ludzie to wciąż grupa, która wymaga poznania, zaopiekowania i odkrycia, co jest jej siłą napędową, a co wpływa na jej napięcia. W maju tego roku firma IRCenter rozpoczęła proces badawczy składający się z pięćdziesięciu wywiadów etnograficznych oraz badania ilościowego na ogólnopolskiej próbie N=2000 osób w wieku 16–35 lat. Teraz prezentuje część wyników.
1 6 0 19.10.2021Canpol Babies z cyklem filmów o karmieniu piersią i macierzyństwieMarka artykułów dla niemowląt Canpol Babies ruszyła z cyklem filmów „Canpol Ladies”. W serii wideo marka chce wychodzić do swoich odbiorców i pokazywać różne strony macierzyństwa. O doświadczeniach laktacyjnych opowiadają młode mamy oraz influencerki – Cookapl, Sensifi_ oraz Nieidealni_pl.
0 1 2 19.10.2021Mikrodozowanie psychodelików to przyszłość wellness – twierdzą futurolodzyPsychodeliki w małych dawkach, np. LSD czy marihuana, będą w przyszłości tak powszechne, jak kawa. Będą używane do kierowania nastrojami i wyzwalania kreatywności – twierdzili uczestnicy dyskusji na temat nadchodzących trendów w zdrowiu i wellness podczas Advertising Week. Faith Popcorn, dyrektor generalna i futurolog w Brain Reserve oraz Julian Cohen, dyrektor ds. innowacji w Canopy Growth uważają, że trend ten przyspieszył zarówno za sprawą technologii, jak i pandemii.
1 1 0 19.10.2021Rusza Mastercard Music – platforma łącząca ludzi poprzez muzykęMastercard rozpoczął w Polsce nowy projekt marketingowy – platformę muzyczną Mastercard Music. Jej celem jest łączenie ludzi przez muzykę bez względu na różnice i dystans, które ich dzielą. W ramach inicjatywy marka będzie współpracowała z polskimi artystami reprezentującymi odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszy duet to Sobel i Sanah.
0 1 0 19.10.2021PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór dostawców świadczących usługi w zakresie badań tajemniczego klientaPKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór dostawców świadczących usługi w zakresie badań tajemniczego klienta. Celem badania jest monitoring poziomu jakości obsługi, poziomu realizacji standardów oraz wytycznych sprzedażowych. Oferty można składać do 29 października 2021 r.
1 1 0 19.10.2021Fundacja Dorastaj z Nami startuje z kampanią „Życie to nie zabawa”18 października wystartowała ogólnopolska kampania społeczna „Życie to nie zabawa” zainicjowana przez Fundację Dorastaj z Nami. Podkreśla rolę służb publicznych, ale także nawołuje do solidarności i braterstwa w pomaganiu dzieciom tych, którzy poświęcili zdrowie lub życie na rzecz społeczeństwa.
0 1 0 19.10.2021Reaktywowano Kodeks dobrych praktyk Stowarzyszenia Branży EventowejOkres letnio-jesienny okazał się bardzo aktywnym czasem dla branży eventowej. Mnóstwo zapytań, realizacje produkowane w ciągu 2–3 tygodni, negocjacje stawek oraz poważne braki kadrowe. To wszystko sprawiło, że członkowie Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej zdecydowali się na reaktywowanie Kodeksu dobrych praktyk z 2016 r.
0 2 0 19.10.2021Gaming Marketing Days już 20–21 październikaKate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI – to tylko niektórzy prelegenci, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się 20–21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
0 1 0 19.10.2021„Everything Communicates” hasłem tegorocznego Forum Marketingu Zintegrowanego9 listopada w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego, pod hasłem „Everything Communicates”. Prelegenci opowiedzą o tym, że wszystko komunikuje, a marketing zintegrowany angażuje wszystkie zmysły. W budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.