0 3 0 0 0 29.06.2020„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” – kampania Maślanki MrągowskiejCzy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi i troska o nich? – pyta marka Maślanka Mrągowska. W kampanii pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.
1 14 0 0 0 29.06.2020Ruszył projekt muzyczny „Pepsi Taste the Beat”„Tam, gdzie Wy” to pierwszy z czterech singli i niecodziennych kooperacji artystycznych w ramach projektu „Pepsi Taste the Beat”. W utworze pojawili się Kali, Klaudia Szafrańska i PlanBe.
0 1 0 0 3 28.06.2020 Aktualizacja: 20:0028.06.2020Unilever do końca roku wycofuje reklamy z Facebooka, Instagrama i Twittera. Coca-Cola również zapowiada podobne działaniaUnilever, właściciel takich marek jak Dove, Hellmann's, Knorr czy Rexona przyłączył się do reklamowego bojkotu platform społecznościowych w USA. Wycofał reklamy z Facebooka, Instagrama i Twittera co najmniej do końca roku.
1 3 0 0 0 28.06.2020Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał w kampanii profrekwencyjnejCzęsto młodzi ludzie rezygnują z głosowania, przekonani, że decyzje podejmują za nich inni. Gwiazdy muzyki, filmu i mediów społecznościowych skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w wyborach 28 czerwca.
3 1 0 0 0 27.06.2020„Robimy swoje, tylko inaczej” – nowa kampania INGW połowie czerwca rozpoczęła się kampania ING Banku Śląskiego „Robimy swoje, tylko inaczej”. Pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy. Tylko czasami w innej formule. Elementem kampanii jest akcja Motokino.
1 5 0 0 0 26.06.2020Somersby i nowa kampania reklamowa wariantu Sparkling RoséSpoty pokazują świat marki pełen uśmiechu i dobrej energii, która płynie ze spotkań z przyjaciółmi przy nowym wariancie smakowym napoju piwnego Somersby.
0 1 0 0 0 26.06.2020Ponad 60 proc. Polaków artykuły i odzież sportową kupuje w sklepach stacjonarnychPolacy na odzież oraz sprzęt sportowy przeznaczają średnio 193 euro rocznie. Jak wynika z raportu „Sports Retail Study 2020. Findings from a Central European consumer survey”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, 6 na 10 osób uprawiających sport wydaje te pieniądze przede wszystkim w sklepach stacjonarnych.
0 3 0 0 0 26.06.2020Szlachetna Paczka rozpoczyna kampanię rekrutacyjną z wykorzystaniem Tik Toka i chatbotów„Dzięki Tobie!” to hasło przewodnie kampanii, która zachęca do wstępowania w szeregi wolontariatu. Do udziału zachęcają sami beneficjenci. W osiąganiu celów ogólnopolskiej kampanii ma pomóc m.in. współpraca z aplikacją TikTok oraz wdrożenie chatbota.
0 2 0 0 0 26.06.2020#WspierajmyNasze – OSM Radomsko zachęca do kupowania polskich produktówOSM Radomsko prowadzi kampanię, której celem jest zainspirowanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Ma też uświadomić konsumentom, że polski producent jest blisko i warto sięgnąć właśnie po jego produkty. Akcji towarzyszy hashtag #WspierajmyNasze.
1 3 0 0 1 26.06.2020Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkachW czerwcu wystartowała kampania marki Haier, promująca lodówki wyposażone w system antybakteryjny. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają.