Espresso

15 grudnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Specjaliści business intelligence coraz bardziej poszukiwani i najlepiej opłacani w IT

Przekształcanie danych w informacje biznesowe, analiza i zarządzanie nimi to dziś jedna z najbardziej pożądanych specjalizacji w branży IT. Jak nigdzie w tej dziedzinie liczy się doświadczenie. Ponad 70 proc. ofert w sektorze business intelligence (BI) na portalu No Fluff Jobs skierowanych jest do seniorów. Także zarobki – niezależnie od rodzaju umowy – należą tu do najwyższych w IT. W przypadku specjalisty big data wynagrodzenia na umowie B2B sięgają 21 500 zł, a dla eksperta od AI odpowiednio 18 200 zł.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zwyciężyła w 21. konkursie Galerii Plakatu AMS

Tematem tegorocznej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS było hasło „Jedenaste: nie produkuj śmieci”. Zwyciężyła Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Jury przyznało także 5 wyróżnień, które otrzymali: Rafał Bartlet, Inez Łaguna, Zuzanna Rawa, Michał Tokarski oraz duet Natalia Wilczak i Marek Kuciński. Wkrótce zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku. Raport KPMG w Polsce

Firmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki. Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku – pokazuje raport „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” KPMG w Polsce.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Rusza XXIV edycja konkursu „Dobroczyńca Roku”

Od 11 stycznia 2021 r. organizacje pozarządowe będą mogły zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Na statuetkę mają szansę małe, średnie i duże firmy realnie zaangażowane w projekty społeczne. Dotyczy to wspierania lokalnych inicjatyw, prowadzenia wolontariatu pracowniczego, działania na rzecz środowiska naturalnego, jak również finansowania dużych przedsięwzięć dobroczynnych.

14 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2020

Polacy wobec ostatnich zmian medialnych. Badanie IPC i Publiconu

Wydarzenia, które rozegrały się w minionych tygodniach, rodzą pytania o to, jak oceniana jest wiarygodność mediów. Instytut badawczy IPC wraz z agencją Publicon przeprowadził badanie, które ma sprawdzić, jak Polacy odnoszą się do ostatnich zmian. Jak pokazują wyniki, w zdecydowanej większości chcą, żeby polskie media należały do rodzimych firm. Odpowiedziało tak ponad 50% ankietowanych, podczas gdy 45,3% wskazało na kapitał mieszany (polsko-zagraniczny), a 4,6% na zagraniczny.

Poprzednie Następne