1 2 0 2.09.2021„Najpierw dzieci, potem kariera” – uczeń cytuje ministra Czarnka w kampanii „Wolna szkoła”Z początkiem nowego roku szkolnego ruszyła kampania „Wolna szkoła” Sieci Organizacji Społecznych. W pierwszym spocie uczeń cytuje słowa ministra Przemysława Czarnka dotyczące „powołania” kobiet.
1 1 0 2.09.2021W Polskę ruszy Muzeum Mobilne Jubileuszu 65-lecia Totalizatora SportowegoTrwający jubileusz 65-lecia Totalizatora Sportowego ma swoją kolejną odsłonę – Muzeum Mobilne. Dzięki niemu historia spółki ma dotrzeć w najdalsze zakątki Polski. Muzeum łączy przeszłość przedsiębiorstwa z nowoczesnymi rozwiązaniami. Specjalny pojazd z ekspozycją rusza w trasę 5 września.
1 4 0 1.09.2021„Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy” – nowa kampania Ikei1 września Ikea wystartowała z kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji. O inne rzeczy w domu – przedmioty, które w nieuchwytny sposób pomagają skupić się na tym, co najważniejsze – zadba marka.
2 7 0 1.09.2021„Być jak Cindy” – Sprandi w kampanii oddaje hołd latom 90. i nawiązuje do słynnej reklamy PepsiOldschoolowe auto, stacja benzynowa na odludziu, upalny letni dzień i puszka zimnego napoju. Wszystko to przywodzi na myśl reklamę Pepsi z Cindy Crawford z początku lat 90. W kampanii „Always Right” marka butów, odzieży i akcesoriów sportowych Sprandi reinterpretuje ten spot, zapraszając do udziału współczesne gwiazdy modelingu.
0 1 0 1.09.2021LinkedIn rezygnuje ze Stories po nieco ponad roku od ich wprowadzeniaW 2020 r. LinkedIn wprowadził Stories. Miał to być sposób na swobodne i szybkie udostępnianie aktualizacji wideo. Teraz firma poinformowała o wycofaniu się z tego rozwiązania z końcem września.
0 1 0 1.09.2021Były trener Lechii twarzą bukmachera Betfan?Bukmacher Betfan w ramach akcji „Extra pensja dla trenera” złożył ofertę pracy Piotrowi Stokowcowi, który po trzech i pół roku zakończył swoją misję trenerską w Lechii Gdańsk. Wynagrodzenie za miesięczną wizerunkową współpracę to 50 tys. zł. Firma będzie czekać przez tydzień na odpowiedź byłego szkoleniowca Lechii. Jeśli ta nie nadejdzie, pieniądze trafią do graczy.
1 5 0 1.09.2021Motorola i Natasza Urbańska łączą siłyMotorola zaprezentowała najnowszą rodzinę smartfonów Edge 20 i nawiązała z tej okazji współpracę z aktorką i piosenkarką Nataszą Urbańską. W ten sposób marka chce łączyć technologię z muzyką, kulturą audiowizualną, modą, teatrem i sceną.
1 2 0 1.09.2021T-Mobile w kampanii promuje nielimitowany Internet domowy31 sierpnia ruszyła ogólnopolska kampania T-Mobile promująca nielimitowany Internet domowy. W jej ramach widzowie będą mogli zobaczyć spoty prezentujące ofertę.
0 1 0 31.08.2021IAB Polska odnosi się do propozycji zmian w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zawartych w Polskim ŁadzieW ramach ogłoszonych konsultacji społecznych IAB Polska odniósł się do propozycji zmian w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zawartych w tzw. Polskim Ładzie.
0 2 0 31.08.2021Beyoncé i Jay-Z w kampanii Tiffany’ego, która ma przyciągnąć młodszych konsumentówBeyoncé stała się pierwszą czarnoskórą kobietą, która założyła słynny żółty diament Tiffany. Wokalistka wystąpi ze 128,5-karatowym kamieniem na szyi wraz z mężem Jayem-Z w kampanii reklamowej marki. Firma jubilerska chce w ten sposób dotrzeć do młodszej i bardziej zróżnicowanej publiczności.