0 1 1 9.11.2004Słownik wysokiej klasyWłaśnie ukazał się największy i najnowszy słownik polsko-angielski i angielsko-polski w wersji multimedialnej. Jest on odpowiednikiem dwutomowego Wielkiego Słownika Polsko-Angielskiego i Angielsko-Polskiego wydanego przez PWN S.A. wespół z Oxford University Press, czyli tak zwanego „słownika oksfordzkiego”.
0 1 0 9.11.2004Gaspol dba o bezpieczeństwoW kwietniu 2004 r. GASPOL rozpoczął konkurs dla Szkół Podstawowych oraz Gimnazjów, który był prowadzony w 15 wybranych szkołach w Polsce. Uczniowie klas I-III szkół podstawowych wzięli udział w konkursie plastycznym. Ich zadaniem było przygotowanie prac w dowolnej technice na temat „W moim domu bezpiecznie gotujemy na gazie”.
0 1 0 9.11.2004PRO Media House rozpoczyna ostrą jazdę z HarleyemDom mediowy PRO Media House wygrał przetarg na obsługę medialną najnowszej kampanii firmy Harley-Davidson Polska. Jej celem jest poinformowanie o nowej linii motocykli Harleya oraz budowanie wizerunku marki.
0 1 0 9.11.2004Muzyka na faliZarówno zawodowców, jak i amatorów sportów wodnych zainteresuje fakt, iż skonstruowano wodoodporny odtwarzacz mp3. Ta informacja kończyłaby się zapewne w tym miejscu, gdyby nie pewien szczegół.
0 1 0 9.11.2004Ręcznie pisane wiadomości SMSW styczniu 2005 roku w sprzedaży znajdzie się nowy telefon marki Philips. Premiera tego modelu wiąże się z wprowadzeniem innowacji na rynku telefonów zaopatrzonych w aparat fotograficzny.
0 1 0 9.11.2004Aparat na wagę złotaFirma Minox wprowadza na rynek aparat DC 4211, który wyposażona został w 4,2 megapikselową matrycę, 3-krotny zoom optyczny oraz wyświetlacz LCD o średnicy 2 cali. Ale dość już o technicznych mo żliwościach tego sprzętu. Aparat ten ma przede wszystkim ładnie wyglądać.
0 1 0 9.11.2004Elita elit agencji PRPrestiżowe wydawnictwo The Holmes Group w „The Holmes Report. European Consultancy Report Card 2004” umieściło Partner of Promotion wśród 120 najlepszych firm branży public relations w Europie. Potwierdza to bardzo dobrą pozycję agencji na polskim rynku public relations.
0 1 0 9.11.2004Actia dla Wizz AirAgencja public relations Actia Forum z Gdyni rozpoczęła od listopada współpracę z tanimi liniami lotniczymi Wizz Air. Actia Forum odpowiada za pełną obsługę Wizz Air w Polsce w zakresie public relations.
0 1 0 8.11.2004Łap MilleOkazję!Saatchi & Saatchi rozpoczyna kampanię nowego produktu w portfolio banku Millennium - lokaty terminowej MilleOkazja.
0 1 0 8.11.2004Budki już nie telefoniczneZnane z pocztówek i albumów symbole miasta za mgłą - czerwone budki telefoniczne od pewnego czasu tracą popularność.