0 1 0 20.01.2005Głodowi powiedz STOPProdukt marki Winiary, "Danie w 5 minut", zmienia nazwę i wizerunek. prowadzanie zmian w życie wesprze prowadzoną z dużym rozmachem kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Kampania rozpoczyna się dziś.
0 1 0 20.01.2005Konkurs Kreatura z międzynarodowym juryDo 15 lutego przyjmowane będą prace na konkurs twórczości reklamowej Kreatura 2005. Tegoroczna edycja ma dwie nowości. Prace polskich uczestników oceniać bądą eksperci międzynarodowi. Opłaty za zgłoszenia zostały uzależnione od wielkości przychodów firmy.
0 1 0 19.01.2005Dużo Dobrej Mocy od JanmediaRealizując politykę odpowiedzialności społecznej agencja interaktywna Janmedia uruchomiła swój pierwszy w tym roku projekt pro-bono.
0 1 0 19.01.2005Warszawa da się lubić?Warszawa nie cieszy się raczej dobrą reputacją wśród mieszkańców Polski, choć trudno powiedzieć, żeby stolicy nie dało się lubić – wynika z badania „Co dalej z Warszawą…?”, przeprowadzonego przez TNS OBOP przy pomocy metodologii TRI*M.
0 1 0 19.01.2005Warszawskie Centrum Badań Jakościowych TNS OBOPLustra weneckie, ruchome kamery z zoomem, mikrofony, dwie sale do przeprowadzania badań FGI (wywiadów focusowych), dwie do badań IDI (indywidualne badania pogłębione) i nowe centrum Hall Testów – to wszystko znalazło się w Warszawskim Centrum Badań Jakościowych (WCBJ), które zainaugurowało swoją działalność 18 stycznia, w nowej siedzibie TNS OBOP.
0 1 0 19.01.2005„Pierwszy Krok” po raz czwartyJuż po raz czwarty osoby niepełnosprawne, które straciły sprawność w wyniku wypadku drogowego bądź nieszczęśliwego skoku do wody mogą ubiegać się o stypendium w ramach Funduszu „Pierwszy krok”.
0 1 0 19.01.2005Na narty, a później na jednego…Firma Bols, producent tradycyjnej, polskiej wódki Soplica przygotował wspólną promocję z wydawnictwem Pascal. Do każdej butelki wódki Soplica dołączany jest jeden z serii miniprzewodników zimowych Pascala. Seria zawiera trzy różne przewodniki z propozycjami na spędzanie zimowych wakacji w Tatrach, Sudetach oraz Beskidach.
0 1 0 18.01.2005Piar bez tajemnicMożna już dotknąć i przeczytać magazyn „Piar.pl” Pierwsze w Polsce pismo zajmujące się public relations jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach. Pismo „Piar.pl” za cel stawia sobie propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku PR i wymianę informacji między światem nauki a światem praktyki.
0 1 0 18.01.2005Maszyna do regeneracji kartridżyFirma AGAWA.PL SP. Z O.O., będąca specjalistą w dziedzinie regeneracji kartridży do drukarek atramentowych i laserowych coraz bardziej stara się wypełnić luki w branży, w której działa.
0 1 0 18.01.2005Realizacje huevo dla EXATEL SARuszyła nowa witryna www.exatel.pl stworzona przez Agencję Interaktywną huevo. Serwis jest jednym z dwóch pierwszych projektów multimedialnych jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych - Exatel S.A., powstałego z połączenia Tel-Energo i Telbanku.