0 1 0 31.03.2005Locomotiva dla Eden SpringsAgencja Reklamowa Locomotiva trafiła do raju! A to za sprawą firmy Eden Springs, która zdecydowała się powierzyć jej realizację spotu telewizyjnego. Owocem tej współpracy jest reklama image’owa oparta na metaforze raju, jako miejsca, gdzie człowiek czuje się w pełni szczęśliwy. Metafora raju w oczywisty sposób nawiązuje również do samego produktu – wody Eden. Spot jest sekwencją scen z życia roześmianej rodziny, której w każdym szczęśliwym momencie towarzyszy źródlana woda Eden.
0 1 0 31.03.2005Euro RSCG Warsaw dla Peugeot – Kampania „Rajd Młodych”Peugeot Polska organizuje już po raz szósty akcję pod hasłem„RAJD MŁODYCH” wyszukiwania młodych, utalentowanych kierowców. Celem akcji jest popularyzacja sportu samochodowego, podnoszenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ułatwienie najlepszym rozpoczęcia startów w imprezach rajdowych. Dotychczas wzięło już w nich udział wielu młodych ludzi, których marzeniem są profesjonalne rajdy samochodowe.
0 1 0 30.03.2005Samo Życie w Interia.plPortal Interia.pl uruchomił oficjalny serwis serialu Samo Życie nadawanego na antenie Telewizji Polsat (www.samozycie.interia.pl/), którego pięćsetny odcinek wyemitowany został w wielkanocny poniedziałek.
0 1 0 30.03.2005Firma On Board PR wygrała przetarg na obsługę public relations Hoteli SPA Dr Irena ErisOd marca b.r. On Board PR podpisała umowę na obsługę public relations firmy Hotele SPA Dr Irena Eris. Konsultanci On Board PR zajmą się kompleksowym zarządzaniem komunikacją wizerunkową marki Hotele SPA Dr Irena Eris na terenie całej Polski. Kontrakt obejmuje również działania komunikacyjne związane z rozwojem firmy i z planowanym na 2006 r. otwarciem nowego hotelu na Mazurach.
0 1 0 30.03.2005San Markos dla kanału Romantica30 marca w Romantica, zaczyna się emisja nowego serialu „Dziedzictwo Luny”. San Markos zajęła się stroną kreatywną kampanii reklamowej związanej z premierą.
0 1 0 30.03.2005Filmowy weekend z HBOHBO odkodowuje sygnał w dniach od 1 do 3 kwietnia 2005 roku. Wiodącym tytułem Otwartego Okna jest dramat pt. Symetria Konrada Niewolskiego, jeden z ważniejszych polskich filmów ostatniej dekady. Odkodowany sygnał HBO będzie dostępny w wybranych telewizjach kablowych.
0 1 0 30.03.2005Euro RSCG Warsaw dla MlekołakówAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię telewizyjną dla Mlekołaków, marki z portfolio Maspexu pod hasłem "Wieczorek".
0 1 0 30.03.2005Nektar pełen zdrowia – Multiwitamina Clippo Źródło WitaminZ końcem marca Aronia S.A., producent soków nektarów i napojów z Łęczycy, wzbogaciła portfolio produktów Clippo Źródło Witamin o nowy nektar - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nowy produkt jest propozycją dla osób dbających o zdrowie – został wzbogacony w dziesięć witamin oraz błonnik. Za kreację kartonika i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Albedo Marketing z Poznania.
0 1 0 29.03.2005Arteria rozwija dział Marketing ServicesArteria, agencja marketingowo – sprzedażowa, należąca do Nova Communications Group, wyspecjalizowana w działaniach wspierających sprzedaż oraz zarządzaniu relacjami z klientami (własne contact centre, aplikacje CRM) wyodrębniła nowy dział - Marketing Services. Dzięki stosowaniu unikalnych rozwiązań technologicznych, krok ten pozwala Arterii na kompleksową integrację działań z zakresu marketingu i sprzedaży oraz pozwala na bieżące monitorowanie relacji nakładów marketingowych i wyników sprzedaży.
0 1 0 29.03.2005Rusza III edycja Obsesji PapieruFirma Cezex po raz trzeci zaprasza do udziału w konkursie „Obsesja Papieru”, projektu otwartego dla wszystkich, którzy swoją działalność traktują jak pasję. Akcja skierowana jest do osób, dla których papier nie jest jedynie materiałem, lecz stanowi również źródło inspiracji. Konkurs jest szansą dla tych, którzy tworząc, dbają o harmonię pomiędzy projektem a podłożem, którzy w swoich pracach ocierają się o sztukę. Z całą pewnością jest to konkurs dla ludzi ogarniętych „obsesją papieru” .