0 1 0 3.11.2004TBWADATA SOLUTIONS dla Banku Gospodarstwa KrajowegoTBWADATA SOLUTIONS przygotowała i realizuje akcję marketingu bezpośredniego, związaną z wprowadzeniem na rynek przez Bank Gospodarstwa Krajowego prestiżowego instrumentu płatniczego – Karty BGK - VISA Business Officium.
0 1 0 3.11.2004Kolejna kampania telewizyjna TescoKrakowska agencja Schulz przygotowała następną kampanię telewizyjną Tesco. Nowe zlecenie w cyklu to znak, że stała współpraca agencji z klientem przynosi korzyści obu stronom.
0 1 0 3.11.2004Smak leasingu nie musi być gorzki!Volvo Leasing Powtarzalny, Leasing 36 miesięcy – Dwie Pierwsze Raty Gratis oraz Leasing Degresywny 24 miesiące – opłata wstępna 40 proc. to trzy atrakcyjne formy leasingowania pojazdu, z których skorzystać mogą Klienci autoryzowanych dilerów Volvo w ramach programu VOLVO AUTO LEASING.
0 1 0 2.11.2004Świąteczna promocja McDonald’s Polska i Coca Coli2 listopada we wszystkich restauracjach McDonald’s Polska rozpoczyna się świąteczna promocja organizowana przy współudziale firmy Coca Cola.
0 1 0 2.11.2004Słodki Zestaw w McDonald’s2 listopada w restauracjach McDonald’s Polska na terenie całego kraju rusza nowa promocja dla miłośników kawy i słodyczy - Słodki Zestaw. Na Słodki Zestaw składać się będzie wybrana kawa oraz wafelek Prince Polo w specjalnej promocyjnej cenie.
0 1 0 29.10.2004Nowa kampania PLL LOTAgencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała i realizuje kolejną kampanię reklamową dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Celem kampanii jest poinformowanie pasażerów o możliwościach i sposobach kupienia tanich biletów, które stanowią część atrakcyjnej oferty PLL LOT.
0 1 0 29.10.2004Nowy klient OgilvyOne WorldwideAgencja OgilvyOne Worldwide w Warszawie wygrała przetarg na regularną obsługę NORD/LB Bank Polska Norddeutsche Landesbank SA. Celem realizowanych działań będzie budowanie świadomości tej marki wśród klientów korporacyjnych.
0 1 0 29.10.2004Kolejny sukces kampanii SonyEricsson w InternecieDziałania reklamowe Sony Ericsson w Internecie charakteryzuje wiele czynników, ale przede wszystkim są one ciekawe i wyjątkowe – wszystkie wykorzystują niestandardowe rozwiązania reklamowe.
0 1 0 29.10.2004Użytkownicy usług internetowych w PolsceWedług badania użytkowników usług internetowych przeprowadzonego przez Ipsos, rozwój Internetu w Polsce wiąże się przede wszystkim z rosnącą powoli, lecz systematycznie grupą indywidualnych użytkowników. Odsetek osób korzystających z Internetu w pracy stabilizuje się.
0 1 0 29.10.2004Digital One znowu w czołówce Technology Fast50Międzynarodowa firma audytorska Deloitte opublikowała ranking Technology Fast50, wyróżniający najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej i Wschodniej. 31% zwycięzców, wśród których znalazła się po raz kolejny agencja interaktywna Digital One, działa na polskim rynku.