0 1 0 25.10.2004Co mają ze sobą wspólnego DHL i Kellogg?Firmy DHL Solutions i Kellogg, światowy lider w zakresie produkcji płatków zbożowych, rozszerzyły współpracę w Europie. DHL Solutions przejęła kontrolę nad niemieckim centrum logistycznym firmy Kellogg w Bremie, obsługując zarówno transport krajowy, jak i zarządzanie centrum.
0 1 0 25.10.2004Euro RSCG dla nowych napojów TymbarkRozpoczęła się kampania telewizyjna nowego owocowego napoju Tymbark Owoce Świata na bazie żurawiny, przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 25.10.2004MCI inwestuje w WI-FIMCI Management S.A. kupiło większościowy pakiet udziałów w HotLan Sp.z o.o. Jest to pierwszy polski projekt z branży Wi-Fi, który uzyskał wsparcie inwestora typu venture capital/private equity.
0 1 0 25.10.2004Otwarcie sezonu snowboardowegoPKS SPORTZONE organizują wielką imprezę z okazji otwarcia kolejnego sezonu snowboardowego. Będzie ona również okazją do promocji marek sponsorów.
0 1 0 25.10.2004Współpraca Sisco i Stat.plSISCO i stat.pl nawiązały współpracę w celu udostępnienia Klientom SISCO nowoczesnych narzędzi statystycznych stat.pl.
0 1 0 22.10.2004Wygrana IQ MarketingAgencja IQ Marketing wygrała przetarg na organizację programu motywacyjnego skierowanego do partnerów biznesowych Hewlett-Packard w zakresie materiałów eksploatacyjnych.
0 1 0 22.10.2004Kleber wyposaża w narzędziaAgencja marketing services TEQUILAPolska wspomaga sprzedaż zimowych opon marki Kleber. Partnerzy handlowi Michelin Polska zostali zaopatrzeni w atrakcyjne zestawy materiałów i narzędzi POS informujących o marce Kleber oraz o konkretnych typach opon zimowych. Akcja promocyjna pod hasłem „Dajemy Ci narzędzia” rozpoczęła się 1 października i będzie trwała do zakończenia sezonu sprzedaży opon zimowych.
0 1 0 22.10.2004Clear Channel „Przyjacielem Ziemi”Firma Clear Channel Poland za stworzone przez nią Ekologiczne Patrole Clear Channel otrzymała od Fundacji Nasza Ziemia tytuł i statuetkę „Przyjaciela Ziemi”.
0 1 0 22.10.2004Złota rybka Frosty spełnia życzeniaAgencja Reklamowa GRAF przygotowała kampanię promocyjną dla firmy Frosta – lidera wśród producentów mrożonek rybnych – pod hasłem „3 życzenia do Złotej Rybki”.
0 1 0 22.10.2004Kolejny etap kampanii reklamowej Toyoty Corolli VersoAgencja Saatchi & Saatchi rozpoczyna kolejny etap kampanii Toyoty Corolli Verso, tym razem informujący o możliwości odliczenia 22% VAT.