0 1 0 26.10.2004Spółka NetSprint.pl zajęła siódme miejsce w rankingu Fast 50Spółka NetSprint.pl zajęła siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Ranking przygotowała międzynarodowa firma doradcza Deloitte.
0 1 0 26.10.2004Miele – markowy sprzęt AGD w sieci!Supermedia Interactive zakończyła realizację projektu serwisu WWW – www.miele.pl dla polskiego przedstawicielstwa firmy Miele. Nowa witryna niemieckiego producenta wysokiej klasy sprzętu AGD, kładzie nacisk na profesjonalną prezentację oferty na rynku polskim.
0 1 0 26.10.2004EraInteligo – bank w telefonie!Inteligo umożliwiło posiadaczom telefonów komórkowych w sieci Era, korzystanie z Serwisu „Płacę SMS-em”.
0 1 0 26.10.2004ART FM realizuje kampanię nowego produktu „Siódme Niebo”25 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania soków owocowych "Siódme Niebo" przygotowana przez agencję reklamową ART FM.
0 1 0 26.10.2004Wybory prezydenckie w USA wspierane przez DHLTak jak w każdych wyborach prezydenckich, począwszy od 1992, DHL po raz kolejny przygotował specjalną ofertę dla wszystkich obywateli amerykańskich mieszkających poza granicami USA, którzy chcieliby wziąć udział w zbliżających się wyborach prezydenckich.
0 1 0 26.10.2004Badania funkcjonalności polskich sklepów internetowychJanmedia Interactive (www.janmedia.pl) w październiku przeprowadziła badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych.
0 1 0 26.10.2004Primoloko ma kolejnego nowego klientaKAMALA – pierwsza z zaplanowanej sieci restauracja wegetariańska – od 15 października br. należy do grona klientów agencji Primoloko.
0 1 0 25.10.2004Polityczny marketing najwyższej klasyW dniu amerykańskich wyborów prezydenckich, 2 listopada, światło dzienne ujrzy niecodzienne wydanie multimedialne USA SPOTY 2005. Na dwóch płytach CD upchnięto niemal 1,5 gigabajta telewizyjnych spotów wyborczych ze Stanów Zjednoczonych. Wydanie ukazuje się dzięki Gazecie Wolnorynkowej Korespondent.pl.
0 1 0 25.10.2004Co mają ze sobą wspólnego DHL i Kellogg?Firmy DHL Solutions i Kellogg, światowy lider w zakresie produkcji płatków zbożowych, rozszerzyły współpracę w Europie. DHL Solutions przejęła kontrolę nad niemieckim centrum logistycznym firmy Kellogg w Bremie, obsługując zarówno transport krajowy, jak i zarządzanie centrum.
0 1 0 25.10.2004Euro RSCG dla nowych napojów TymbarkRozpoczęła się kampania telewizyjna nowego owocowego napoju Tymbark Owoce Świata na bazie żurawiny, przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw.