0 1 0 9.11.2004Aparat na wagę złotaFirma Minox wprowadza na rynek aparat DC 4211, który wyposażona został w 4,2 megapikselową matrycę, 3-krotny zoom optyczny oraz wyświetlacz LCD o średnicy 2 cali. Ale dość już o technicznych mo żliwościach tego sprzętu. Aparat ten ma przede wszystkim ładnie wyglądać.
0 1 0 9.11.2004Elita elit agencji PRPrestiżowe wydawnictwo The Holmes Group w „The Holmes Report. European Consultancy Report Card 2004” umieściło Partner of Promotion wśród 120 najlepszych firm branży public relations w Europie. Potwierdza to bardzo dobrą pozycję agencji na polskim rynku public relations.
0 1 0 9.11.2004Actia dla Wizz AirAgencja public relations Actia Forum z Gdyni rozpoczęła od listopada współpracę z tanimi liniami lotniczymi Wizz Air. Actia Forum odpowiada za pełną obsługę Wizz Air w Polsce w zakresie public relations.
0 1 0 8.11.2004Łap MilleOkazję!Saatchi & Saatchi rozpoczyna kampanię nowego produktu w portfolio banku Millennium - lokaty terminowej MilleOkazja.
0 1 0 8.11.2004Budki już nie telefoniczneZnane z pocztówek i albumów symbole miasta za mgłą - czerwone budki telefoniczne od pewnego czasu tracą popularność.
0 1 0 8.11.2004Uniwersalny telewizorClaro to 'urządzenie', za którego pomocą możemy cieszyć oko pseudo-holograficznym obrazem telewizyjnym. Obraz (emitowany z projektora)wyświetlany jest na specjalnym szklanym ekranie o przekątnej 40 cali.
0 1 0 8.11.2004Z telewizją pod prysznicemNie bez powodu ten telewizor nazwano "anywhere". Można go bowiem zawiesić pod prysznicem i w czasie kąpieli oglądać np. mecz transmitowany na żywo.
0 1 0 8.11.2004DEMO dla marki PandicaoRozpoczęła się przygotowana przez agencję DEMO Effective Launching telewizyjna kampania reklamowa napoju czekoladowego Pandicao, którego producentem jest Gellwe Sp. z o.o.
0 1 0 8.11.2004Data Quality Solution po polskuSAS Institute spolonizował oprogramowanie do czyszczenia danych składające się z produktów Data Quality Server firmy SAS i dfPower Studio firmy DataFlux (przejętej w roku 2000 przez SAS), oferowanych łącznie pod nazwą Data Quality Solution.
0 1 0 5.11.2004Ruszyła kampania reklamowa GellweRozpoczęła się kampania reklamowa deserów Gellwe, pod hasłem „Gellwe – to lubię”. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki oraz wzrost sprzedaży.