0 1 0 30.11.2004Samsung według projektu Macieja ZieniaPo raz pierwszy na polskim rynku pojawia się tak ekskluzywny i funkcjonalny przedmiot pożądania – telefon w limitowanej serii sygnowanej nazwiskiem Macieja Zienia. Dobrze wszystkim znany projektant przearanżował najnowszy model telefonu Samsung SGH-E800 rozświetlając go diamentami Svarovskiego według autorskiego projektu.
0 1 0 30.11.2004Mobile Career Start-Up dla studentów29 listopada rozpoczął się konkurs dla studentów „Mobile Career Start-Up”, którego organizatorem jest agencja marketingu mobilnego MobiJOY! oraz integrator usług mobilnych, firma One-2-One. Nagrodami w konkursie są praktyki i staże w wybranej firmie dla czterech laureatów oraz nagrody specjalne.
0 1 0 30.11.2004Twenty Four Seven PR dla Wydawnictwa BAUERWydawnictwo BAUER dołączyło do grona klientów agencji Twenty Four Seven PR. Na początek współpracy powierzyło agencji organizację prezentacji książki Justyny Tomańskiej „Polka w Londynie”, która jest debiutem wydawniczym firmy.
0 1 0 30.11.2004Rozrywka na piątkę z PLUSEMWebService zaprojektował i wykonał na zlecenie Polkomtel S.A., operatora Plus GSM, nową wersję graficzną stron www oferujących usługi mobilnej rozrywki – www.plusgsm.pl/rozrywka. Nowy ośrodek mobilne multimedia oferuje intuicyjne, w pełni multimedialne usługi informacyjne i rozrywkowe wspierane również przez technologie UMTS, EDGE i GPRS.
0 1 1 30.11.2004Scholl ma już 100 latJuż od 100 lat Scholl jest z Wami. Od 100 lat dba o komfort stóp i pomaga Wam pewnie kroczyć po wytyczonych prze siebie ścieżkach. Stara się poznać Wasze oczekiwania i jak najlepiej im sprostać. „Tak, to prawda, Scholl – świat na tym stoi!”
0 1 0 30.11.2004Mystery call z Communication One ConsultingJuż po raz drugi Communication One Consulting prze prowadzała audyt jakości obsługi Klienta uczestników II edycji Programu Firma Przyjazna Klientowi organizowanego przez Instytut Zarządzania. Jako ekspert w zakresie wszystkich procesów operacyjnych, w których firma komunikuje się z klientami, Commone była odpowiedzialna za część badania dotyczącą telefonicznej obsługi klientów.
0 1 0 30.11.2004Uczniowie niewiele wiedzą o HIV/AIDSUczniowie szkół ponadgimnazjalnych w Polsce mają niewystarczającą wiedzę na temat profilaktyki HIV/AIDS oraz dróg przenoszenia się wirusa HIV. Sytuacja wygląda dużo lepiej, jeśli chodzi o nauczycieli przedmiotu „Wychowanie do życia w rodzinie” (WDŻR), którzy powinni tę wiedzę przekazywać – wynika z badania Zbigniewa Izdebskiego, zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Stowarzyszenia „PRO-ECPAT”.
0 1 0 30.11.2004Doskonała jakość po przystępnej cenieAparat Nikon COOLPIX 4800 jest już dostępny w sklepach w całym kraju. Najważniejszymi zaletami tego kompaktowego aparatu cyfrowego są: matryca o rozdzielczości 4 milionów pikseli, obiektyw Nikkor ED z 8,3-krotnym zoomem optycznym, super makro z 1 cm oraz łatwość obsługi.
0 1 0 30.11.2004Skąd się wzięły komputery?Kalendarze - jak się okazuje - służą nie tylko do mierzenia przemijania. Niektórzy je kolekcjonują, inni wieszają na ścianie zamiast zdjęć rodziny lub przyjaciół. Jedno łączy je wszystkie. Symboliczne liczby występują w otoczeniu przyjemnych obrazów (czytaj: zdjęć pięknych kobiet lub samochodów - równie nieosiągalnych). Informatykom prezentujemy coś, co być może nie rozproszy ich uwagi.
0 1 0 29.11.2004„Pełniejszy smak życia” dzięki kawie PrimaOd listopada ruszyła mowa kampania reklamowa kawy mielonej Primy Finezji, związana ze zmianą strategii komunikacyjnej marki Prima. Celem kampanii jest podniesienie wizerunku Primy Finezji i pozyskanie nowych konsumentów kawy. Kampanię przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa.