0 1 0 7.12.2004K2 uruchamia serwisy firm URSA, Coca-Cola oraz Dar NaturyAgencja K2 Internet S.A. kończy realizację dużego międzynarodowego projektu internetowego na zlecenie centrali firmy URSA, równolegle uruchamiając prestiżowe serwisy WWW dla Coca-Coli i Daru Natury.
0 1 0 7.12.2004Inwazja robotówJak mówią ostatnie doniesienia, nastąpiła inwazja robotów. Są nieszkodliwe dla otoczenia jednak potrafią uzależniać. Roboty pochodzą z Ameryki i napędzane są bateriami alkalicznymi Varta.
0 1 0 7.12.2004Wyścig do Cropp TownTo, co działo się w sobotę 4-go grudnia w Cropp Town w całej Polsce, można z pewnością nazwać extremalnymi zakupami. Wyjątkowa oferta „-50% na wszystko” przyciągnęła tłumy. Sceny ze sklepów przypominały trochę obniżki w jednej z sieci RTV i AGD... na szczęście nikogo nie stratowano.
0 1 0 6.12.2004Reklamy Heyah nagrodzonePodczas Gali zamykającej tegoroczny ogólnopolski festiwal reklamy Złote Orły dużo mówiło się o Heyah. Reklamy Heyah zebrały pięć statuetek Złotego Orła, pięć wyróżnień oraz Grand Prix.
0 1 0 6.12.2004One-2-One Mobile Ideas GmbHPolska spółka One-2-One, specjalizująca się w usługach dodanych w telefonii komórkowej, przeznaczonych przede wszystkim dla radia, prasy i telewizji, otworzyła swoją siedzibę w stolicy Niemiec. 22 listopada w Berlinie zarejestrowana została spółka One-2-One Mobile Ideas GmbH, w której One-2-One jest większościowym udziałowcem.
0 1 0 6.12.2004Nowa platforma komunikacyjnaFirma TRUST communication stworzyła nową platformę komunikacyjną pomiędzy średnimi szkołami budowlanymi a producentami materiałów, technologii i rozwiązań stosowanych w budownictwie.
0 1 0 6.12.2004Telekomunikacyjne debiutyTrzy miesiące od wejścia na rynek marka Sami Swoi jest rozpoznawana przez 54% mieszkańców Polski – wynika z badania TNS Telecoms Index (przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. TNS uruchamiając w 2002 roku badanie TNS Telecoms Index zdecydował się na ciągły monitoring rynku telekomunikacyjnego. Co miesiąc badanych jest 1000 gospodarstw domowych), przeprowadzonego przez TNS OBOP. Dokładnie taki sam odsetek osób rozpoznawał markę Heyah, po upływie podobnego okresu od jej debiutu.
0 1 0 6.12.2004Przedświąteczna gorączka w CCPRozpoczął się okres wzmożonego działania Call Center Poland SA. Firma rozpoczyna nowe projekty dla kilku klientów. Między innymi rozpoczęła współpracę z agencją EURO RSCG Marketing House w zakresie wsparcia loterii promocyjnej organizowanej dla jednego z jej klientów.
0 1 0 6.12.2004Świąteczna promocja zdrowiaOd 15 listopada br. firma telemarketingowa Call Center Poland S.A. na zlecenie Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o. obsługuje infolinię wspierającą innowacyjną akcję promocyjną glukometrów pod hasłem „Kup glukometr pod choinkę.” Obniżenie ceny na glukometry sprzedawane pod marką MediSense (Precision QID oraz Optium) powinno wzbudzić szerokie zainteresowanie ofertą Abbott Diabetes Care (ADC).
0 1 0 6.12.2004Obsługa prasowa akcji „Razem na biegun”Firma On Board PR zaangażowała się w akcję „Razem na biegun. Antarktyda”, w ramach której Marek Kamiński i niepełnosprawny Jaś Mela zdobędą Biegun Południowy Ziemi. On Board PR wspólnie z Fundacją Marka Kamińskiego jest odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego wyprawy.