0 1 0 23.11.2004Alkohol – nieletnim dostęp wzbronionyPod koniec listopada 2004 r. rusza druga edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej ALKOHOL – NIELETNIM DOSTĘP WZBRONIONY!. Celem kampanii jest zmniejszenie rozmiarów zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. Kampania realizowana jest przez Marketing & Communications Consultants na zlecenie Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie i Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
0 1 0 23.11.2004Internetowe plany PolakówZ badania TNS Interbus, zrealizowanego w październiku 2004 r. przez TNS OBOP wynika, że wzrasta odsetek osób planujących uzyskać dostęp do Internetu. Obecnie 8,2% mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej planuje uzyskać dostęp do sieci w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Rok temu takich osób było 4,8%.
0 1 1 23.11.200445 fotelików w mojeauto.plInternetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl przygotowała specjalny serwis poświęcony tematowi fotelików samochodowych, a w nim najnowsze testy kilkudziesięciu modeli fotelików opracowane przez ADAC.
0 1 0 22.11.2004JELP w nowej szacieProducent znanego proszku dla dzieci i alergików – JELP zdecydował o wprowadzeniu na polski rynek zupełnie odmienionej szaty graficznej.
0 1 0 22.11.2004VTrip.pl stawia na bezpośrednią interakcję z klientemPolski Portal Turystyczny VTrip.pl otworzył telefoniczne centrum obsługi klienta. Celem tego działania jest ułatwienie kontaktu oraz dywersyfikacja metod dialogu z klientami portalu.
0 1 0 22.11.2004Grupa66 Ogilvy dla Panadol BabyW tym tygodniu ruszyła telewizyjna kampania Panadolu Baby produkowanego przez GlaxoSmithKline. To pierwsza od dawna kampania telewizyjna leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci. Jest ona adresowana do matek, a jej celem jest zbudowanie pozycji Panadolu Baby jako skutecznego i bezpiecznego rozwiązania na dolegliwości małych pociech. Kampanię przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.
0 1 0 22.11.2004Nowa odsłona LubelliAgencja EURO RSCG Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii Lubelli - „Siedlisko”. W ramach kampanii zostaną wyemitowane dwa dodatkowe spoty powstałe na bazie już istniejącego, które informują o wprowadzaniu na rynek nowego makaronu pakowanego w saszetki.
0 1 0 22.11.2004Visa kreuje naszą przyszłość?Visa Europe nowym klientem Saatchi & Saatchi Poland. W ramach współpracy planowana jest realizacja dwóch kampanii o charakterze regionalnym, które obejmą 6 krajów Europy Środkowej i Wschodniej.
0 1 0 22.11.2004Jak dobrze być klientem …Podczas V edycji Konferencji Marketing (18 listopada) wręczone zostały po raz drugi Godła Programu FIRMA PRZYJAZNA KLIENTOWI. Partnerem merytorycznym programu, odpowiedzialnym za przeprowadzenie badania, była ponownie firma TNS OBOP.
0 1 0 22.11.2004Dobry ruch Aronii S.A.Aronia SA – producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych - podsumowała przełomową strategię marketingową dla marki CLIPPO, zrealizowaną w 2004 roku.