0 1 0 15.12.2004Flips, czyli jak zostać superbohaterem19 listopada rozpoczęła się nowa kampania promocyjna chrupek Flips produkowanych przez DM Snacks Corporation (do niedawna K&D Kadar). Promocja powiązana jest z premierą filmu Iniemamocni i została zatytułowana "Zostań superbohaterem".
0 1 0 15.12.2004Agito.pl – rozwój przez zarządzanie informacjąSklep internetowy Agito.pl wdrożył system informatyczny NIL BPM, który wspomaga komunikację z klientami i usprawnia zarządzanie sprawami prowadzonymi w firmie. Wdrożone rozwiązanie pozwala zarządzać informacjami wpływającymi do Agito, monitoruje stan załatwiania spraw i zabezpiecza firmę przed utratą informacji, które mają znaczenie dla jakości obsługi klientów. System informatyczny zaprojektowała i wdrożyła spółka Newitech.
0 1 0 15.12.2004Maksimum smaku, minimum kaloriiKobiety kochają pysznie wyglądać, ale lubią też pyszne przyjemności. Często starają się oprzeć pokusom, ale nie lubią bez końca wszystkiego sobie odmawiać. Dlatego też produkty light przebojem wdarły się na nasz rynek. Nowoczesne, dbające o linię kobiety znają już niskokaloryczne napoje czy jogurty w wersji light. Od niedawna sięgają również po niskokaloryczne słodycze - czekolady, batoniki, wafelki. Teraz pojawił się pierwszy na rynku, wyjątkowy cukierek - Alpenliebe Bez Cukru.
0 1 0 15.12.2004Auto za telefon. I kropka20 samochodów do wygrania! Wielka akcja promocyjna firmy SAMSUNG w sieci IDEA. Każda osoba, która zakupi telefon SAMSUNG w sieci IDEA ma szansę wygrać samochód Nissan Micra.
0 1 0 14.12.2004Agawa wśród Gazeli BiznesuJuż 8 grudnia bieżącego roku ukazał się dodatek specjalny dziennika Puls Biznesu poświęcony kolejnej edycji „Gazel Biznesu”. To ranking naprężniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce, które nie tylko osiągają dobre wyniki finansowe oraz dynamicznie się rozwijają, ale również są rzetelnymi partnerami biznesowymi.
0 1 0 14.12.2004Gaspol klientem AgapeAgencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczęła stałą współpracę z Gaspolem, największym dystrybutorem gazu płynnego w Polsce. Od listopada agencja wspólnie z Gaspolem przygotowuje biuletyn wewnętrzny, MaGAZyn.
0 1 0 14.12.2004Od czego zależy skuteczność akcji dobroczynnych?Firma Acxiom Polska gościła w swojej siedzibie przedstawicieli organizacji non profit działających na polskim rynku. W trakcie spotkania podjęto próby identyfikacji najważniejszych czynników mających wpływ na skuteczność komunikacji z donatorami oraz powodzenie realizowanych akcji.
0 1 0 14.12.2004Normalnie test15 grudnia rusza II etap międzynarodowej kampanii Fundacji Komunikacji Społecznej NORMALNIE TEST wspieranej przez Krajowe Centrum ds. AIDS.
0 1 0 14.12.2004Lansują nie-zwykłe markiTomasz Siedlecki (poprzednio pracujący dla Sony, Fiat oraz J. Walter Thompson) oraz Antoni Janssen (poprzednio m.in. McCann-Erickson, Euro RSCG) założyli w Warszawie firmę doradztwa marketingowego o nazwie Brand X.
0 1 0 14.12.2004Rośnie liczba ogłaszanych przetargówTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi ogłoszone w Polsce, w listopadzie b.r. W stosunku do poprzedniego miesiąca, liczba przetargów wzrosła o 13%, najwięcej ogłoszeń pochodziło z województwa Śląskiego i Mazowieckiego, najpopularniejszym miejscem zamieszczania informacji przetargowych był Internet, a wśród gazet pierwsze miejsce zajęła Trybuna Śląska.