0 1 0 15.04.2005Kampania „Zdrowe Zatoki” nominowana do europejskiej nagrody SABRE AwardsProgram „Zdrowe Zatoki” został zakwalifikowany do ścisłego finału europejskiej edycji międzynarodowego konkursu SABRE Awards w kategorii Consumer Healthcare. Kampania realizowana przez On Board PR na zlecenie firmy US Pharmacia znalazła się wśród trzech najlepszych projektów w tej kategorii.
0 1 0 15.04.2005Prezentacja nowego PassataW pierwszej połowie kwietnia generalny importer VW Kulczyk Tradex przygotował dwuetapową prezentację nowego modelu Passata – dla dziennikarzy i klientów flotowych. Ponad 50 dziennikarzy motoryzacyjnych z mediów ogólnopolskich i regionalnych uczestniczyło w prezentacji prasowej, która odbyła się w formule warsztatów archeologicznych.
0 1 0 15.04.2005„Dni Otwartych Drzwi” w restauracjach McDonald’s16-17 kwietnia br. restauracje McDonald’s na terenie całej Polski organizują „Dni Otwartych Drzwi”. Każdy gość będzie miał okazję osobiście obejrzeć zaplecze lokalu, poznać standardy pracy i zasady przygotowywania produktów oraz dowiedzieć się, jak funkcjonuje restauracja.
0 1 1 15.04.2005Dekoral lansuje modę na koloryRozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa farb Dekoral, której twórcą jest agencja DEMO Effective Launching. Kampania ma charakter produktowy, a jej celem jest wsparcie sprzedaży kolorowej farby do ścian i sufitów Akrylit W.
0 1 0 15.04.2005IQ Marketing dla MasterlinkPod hasłem „Europa za pół ceny”, Masterlink Express rozpoczyna promocję drogowej usługi europejskiej DPD.
0 1 0 15.04.2005Wykręcili rekord KorbąKorba.pl – odwiedziło w marcu ponad pół miliona użytkowników. Jest to nie tylko rekord portalu Korba.pl, ale jednocześnie wyraz aprobaty dla sposobu redagowania portalu stawiającego duży nacisk na oryginalność i wartość merytoryczną publikowanych treści.
0 1 0 15.04.2005Co cenimy w pracyZ badań* Joanny Czarnoty-Bojarskiej i Marty Łady z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego wynika, że kobiety najbardziej cenią sobie w pracy stabilność oraz relacje z przełożonymi, a dla mężczyzn najważniejsza jest możliwość rozwoju. Szczegółowe wyniki tych badań zostaną zaprezentowane 19 kwietnia podczas cyklicznych, otwartych wykładów na Wydziale Psychologii pt. „Wtorki naukowe”.
0 1 0 14.04.2005Kampania BPH otwartego także w sobotę14 kwietnia rozpoczęła się kampania informująca o tym, że placówki Banku BPH będą otwarte także w soboty. Pierwsze materiały reklamowe pojawiły się w prasie.
0 1 0 14.04.2005Polscy konsumenci wybrali Produkty RokuPo raz pierwszy produkty dostępne na polskim rynku uhonorowano tytułem „Produkt Roku. Wybór konsumentów”. To prestiżowe logo, już od osiemnastu lat, przyznawane jest przez europejskich konsumentów debiutującym na rynku produktom FMCG. W Polsce opinie 5000 respondentów zebrała firma badawcza TNS OBOP.
0 1 0 14.04.2005Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307 SWWłaśnie rozpoczęły się dwie nowe kampanie przygotowane dla marki Peugeot. Pierwsza z nich Peugeot Partner poinformuje o ofercie czteroletniej gwarancji oraz (ze względu na zapowiadane zmiany w przepisach prawnych dotyczących odliczeń podatku VAT) o ostatniej możliwości odliczenia pełnego podatku VAT na Peugeot Partner. Kampania będzie prowadzona w prasie lokalnej i wsparta kilkoma emisjami w prasie ogólnopolskiej (Fakt, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Wysokie Obroty) od 13-26 kwietnia.