0 1 0 6.01.2005100 tys. ogłoszeń w KupSprzedaj.plLiczba opublikowanych ogłoszeń w serwisie ogłoszeniowym KupSprzedaj.pl przekroczyła na koniec 2004 roku 100 000. Wynik ten został osiągnięty w ciągu zaledwie 7 miesięcy od momentu uruchomienia serwisu.
0 1 0 6.01.2005Bankowy Hyde Park przyciąga finansistówRośnie oglądalność pierwszego w Polsce bankowego Hyde Parku w serwisie PRnews.pl. Mimo krótkiego czasu jaki upłynął od jego uruchomienia, zdołał już przyciągnąć uwagę wielu finansistów.
0 1 0 6.01.2005Chip.pl z Ad.netOd 1 stycznia współpracę z siecią reklamową Ad.net rozpoczął Chip.pl - największy wortal z branży IT w polskim Internecie.
0 1 0 6.01.2005Kalendarz w prezencieJuż po raz trzeci wydawnictwo Aga-Press przygotowało dla swoich Czytelników prezent w postaci kalendarza dołączonego do noworocznych numerów pism.
0 1 1 5.01.2005Schulz ma biuro w WarszawieZ nowym rokiem krakowska agencja reklamowa Schulz otwiera biuro w Warszawie.
0 1 0 5.01.2005McDonald’s Polska wprowadza nowe produktySałatka, dwie nowe kanapki i kawałki sera camembert w chrupiącej panierce urozmaicają dotychczasowe menu w restauracji.
0 1 0 5.01.2005Wielka rekrutacja w K2Agencja interaktywna K2 Internet S.A. rozpoczyna wielką akcję rekrutacyjną, mającą doprowadzić do zwiększenia zatrudnienia aż o kilkanaście osób. W ten sposób, K2 przygotowuje się do rozszerzenia zakresu świadczonych usług e-marketingowych, co stanowi podstawę strategii rozwoju spółki na 2005 rok.
0 1 0 5.01.2005Promocja Frito-LayPod hasłem „Lay’s – Chrupanie przy ekranie”, 1 stycznia 2005 roku rozpoczęła się loteria promocyjna organizowana przez Frito-Lay Poland.
0 1 0 5.01.2005Agencja S4 dla BielendyNowy katalog, opracowany przez Agencję Reklamową S4 wspomagać będzie wprowadzenie na rynek oferty kosmetyków na 2005 rok produkowanych przez firmę BIELENDA Kosmetyki Naturalne Sp. z o.o.
0 1 0 5.01.2005Multimedia interaktywne dla klientów Adv.plAgencja Interaktywna Adv.pl nawiązała współpracę z Europejska Grupą Finansową, firmą zajmującą się obrotem wierzytelnościami oraz firmą SHH. Kontynuowana jest również intensywna współpraca z Telefonią Dialog S.A. Realizacje te łączy ich przedmiot : prezentacje multimedialne.