0 1 0 12.01.2005Światowe Badanie ReputacjiW porównaniu do mieszkańców USA i krajów Azji, Europejczycy relatywnie nisko oceniają swoje państwa pod kątem ich atrakcyjności dla biznesu. To jedna z najbardziej zaskakujących informacji płynących ze Światowego Badania Reputacji 2005, przeprowadzonego przez sieć badawczą TNS (w Polsce TNS OBOP).
0 1 0 12.01.2005BenQ PE5120 – cichy projektor, doskonały do kina domowegoBenQ wprowadził na polski rynek nowy projektor PE5120, doskonały do projekcji kina domowego. Cicha praca urządzenia- jedynie 26dB nie zakłóca ścieżki dźwiękowej oglądanego filmu.
0 1 0 11.01.2005IQ Marketing dla Avon PolskaFirma Avon rozpoczęła akcję samplingową promującą udoskonaloną linię kosmetyków Skin So Soft. Sampling odbywa się w salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych na terenie całej Polski.
0 1 0 11.01.2005Dla wszystkich Coca-ColaTypowo polskie znaczenia i symbole zostały wykorzystane w nowej kampanii Coca-Cola przygotowanej przez warszawską agencję reklamową Publicis. Celem kampanii jest podkreślenie codziennego, uniwersalnego charakteru marki, dlatego jest ona realizowana pod hasłem: "dla wszystkich i dla każdego". Od początku roku reklamy emitowane są w polskich stacjach telewizyjnych i w kinach.
0 1 2 10.01.2005Gazeta Wyborcza wydaje 20-tomową Encyklopedię we współpracy z PWN12 stycznia 2005 roku, w rekordowym na polskim rynku nakładzie 700 tysięcy egzemplarzy, ukaże się pierwszy tom Encyklopedii Gazety Wyborczej. Jest to nowa seria wydawnicza opracowana we współpracy z Wydawnictwem Naukowym PWN. Pierwszy tom będzie bezpłatny. To unikatowe na polskim rynku przedsięwzięcie wydawnicze realizowane jest wspólnie ze spółką wydawniczą Mediasat.
0 1 0 10.01.2005Tele Gadu-Gadu – rozmawiaj za GGroszeNajpopularniejszy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu wprowadził nową usługę – Tele Gadu-Gadu, która umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych z wykorzystaniem komputera i Internetu.
0 1 0 10.01.2005Zimowi urlopowicze na celowniku PRO Media HouseDom mediowy PRO Media House – specjalizujący się w planowaniu i zakupie mediów PRO (Prasa, Radio, Outdoor) – przygotował ofertę umożliwiającą dotarcie do osób wybierających się i przebywających na wypoczynku związanym z feriami zimowymi.
0 1 0 10.01.2005Call Center Poland SA w ogólnoświatowej sieci Help Desk SamsungaOd lipca 2004 r Call Center Poland SA obsługuje linię Help Desk firmy Samsung. Obsługa klientów odbywa się za pośrednictwem: telefonu, e –mail, faxu i przesyłek listowych.
0 1 0 10.01.2005Leasing Plus, to nasza broń kobiecaGrupa Futura Prime, jedna z czołowych polskich firm leasingowych, chce zainteresować swoimi produktami kobiety. W 2005 roku gdańska firma będzie promować usługę Leasing Plus w mediach zawierających porady dla pań.
0 1 0 10.01.2005Przestrzeń i technika w biurach przyszłościZaaranżowanie przestrzeni biurowej zmienia się i odzwierciedla styl, w jakim pracujemy – wynika z badań firmy Oki, specjalisty w drukowanej komunikacji biznesowej, oraz londyńskiego Instytutu Dyrektorów. Opublikowany ostatnio raport prezentuje koncepcję biura przyszłości oraz wyjaśnia, jak przestrzeń wspomaga rozwój kreatywności pracowników i wzrost satysfakcji zawodowej. Z raportu wynika, że przed rokiem 2008 będziemy świadkami narodzin elastycznego przedsiębiorstwa sieciowego oraz śmierci struktury przemysłowej, nieprzystającej do nowoczesności. Pracownicy w biurze przyszłości będą pracować według własnego rytmu tak, by pełniej korzystać z życia.