0 1 0 27.06.2005OUTDOOR MEDIA już na rynkuBUSINESS MEDIA - wydawca ogólnopolskich magazynów branżowych BUSINESS MEDIA oraz PBS journal, wprowadza na rynek kolejny tytuł. W czerwcu ukazał się numer zerowy OUTDOOR MEDIA - magazynu poświęconego rynkowi reklamy zewnętrznej.
0 1 1 27.06.2005Traveliada.pl poleca: karty SIM ŚwiatPo raz pierwszy w Polsce na www.traveliada.pl można kupić prepaidowe karty SIM z niemal całego świata.
0 1 0 27.06.2005Happy EventsLot za motorówką ze spadochronem, żegluga katamaranem, czy nocny aerobik czekają na tych, którzy latem wybiorą się nad polskie morze. To tylko część atrakcji dostępnych dla wszystkich w ramach Happy Events, cyklu imprez sportowych promujących czynny odpoczynek nad Bałtykiem.
0 1 0 24.06.2005TBWA demaskuje „24 godziny z życia świnki”Agencja TBWA kontynuuje ogólnopolską kampanię przeciwko nadużyciom związanym z wielkoprzemysłowym chowem zwierząt „Kwik rozpaczy”. Kolejna edycja realizowana przez organizację VIVA! Akcja dla zwierząt potrwa od lipca do grudnia br.
0 1 0 24.06.2005„Słoneczne Metro” nad BałtykiemDziennik „Metro” (wydawca Agora S.A) ukazujący się od poniedziałku do piątku w 19 największych miastach Polski, od 24 czerwca do 13 sierpnia, w piątki i soboty, będzie dodatkowo rozdawany w 17 nadmorskich kurortach od Krynicy Morskiej aż po Międzyzdroje jako "Słoneczne Metro".
0 1 1 24.06.2005CowParade Warsaw 2005Rozpoczęła się największa wystawa sztuki publicznej CowParade Warsaw 2005. W nocy z czwartku na piątek na ulice miasta wyszło ponad 50 artystycznych krów. Pozostałe dołączą do stada w najbliższy weekend. Wystawa odbywa się dzięki wsparciu Banku BPH, jej mecenasa oraz dzięki pomocy Biura Promocji Miasta Urzędu m.st. Warszawy. Organizatorem CowParade Warsaw 2005 jest agencja public relations Sensors (Euro RSCG).
0 1 0 24.06.2005MegaFota z Koncertowego lataCyklowi dwudziestu letnich koncertów, odbywających się w najpopularniejszych kurortach Polski pod nazwą „Koncertowe lato” towarzyszyć będzie akcja „MegaFota”, organizowana przez INTERIA.PL.
0 1 0 24.06.2005Zaktualizowane badania efektywności Cityboard MediaCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, zaktualizowała badania efektywności, które na zlecenie firmy, przygotował Instytutu Badawczy GfK Polonia. Instytut Badawczy GfK Polonia przeprowadził badania pod koniec 2004 r., następnie opracował i przekazał Cityboard Media. Od czerwca uaktualnione dane funkcjonują w systemie narzędzi planerskich firmy. Cityboard Media systematycznie dba o aktualizację wszystkich swoich narzędzi, na podstawie których planuje w sposób kompleksowy kampanie reklamy zewnętrznej.
0 1 0 24.06.2005Zmiany w serwisie informacyjnym Onet.plOnet.pl zmodyfikował swój serwis informacyjny. Największy polski portal proponuje nową formę i strukturę serwisu, w pełni wykorzystującą szerokopasmowy dostęp do sieci, a tym samym nowe, rewolucyjne możliwości przekazu.
0 1 0 24.06.2005Letnia oferta Broker FMW okresie letnim Broker FM proponuje specjalną wakacyjną ofertę cennikową - w radiu RMF FM i Pakiecie RMF Active.