0 1 0 6.01.2005Pierwszy snowboardowy konkurs na ferieSerwis snowboardowy portalu vtrip.pl, który wystartował niespełna miesiąc temu, przygotował pierwszy konkurs dla zainteresowanych tematyką snowboardu.
0 1 0 6.01.2005Akcja SMS-owa Banku BPH S.A.Centrum TeleMarketingowe CTM zaprojektowało i zrealizowało kampanię SMS-ową dla nowego produktu oferowanego przez Bank BPH S.A.
0 1 0 6.01.2005Noworoczne „Dlaczego” z kalendarzemWłaśnie ukazał się wyjątkowy noworoczny numer miesięcznika „Dlaczego”. Do magazynu dołączono kalendarz na 2005 rok.
0 1 0 6.01.2005Biała kampania DEMO24 grudnia rozpoczęła się przygotowana przez agencję DEMO Effective Launching kampania wprowadzająca na rynek mleko Białe Wapń, którego producentem jest SM Mlekpol w Grajewie. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z produktem i jego szczególnymi właściwościami.
0 1 0 6.01.2005HYPERmedia pozyskuje kolejne silne markiNowymi klientami Agencji HYPERmedia zostali: dziennik „Życie” i międzynarodowa firma doradcza Deloitte. Dowodem na mocne wejście agencji w nowy rok jest również podpisanie umowy z Komisją Europejską w Brukseli na kontynuację obsługi portalu. Firma jest także w finale trzech przetargów na wykonanie portali internetowych.
0 1 0 6.01.2005Mojeauto.pl i IPM – strategiczne porozumienieFirma Internet Service SA, operator platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl, oraz wydawnictwo IPM sp. z o.o. nawiązały umowę dotyczącą nowego, pionierskiego projektu wydawniczego.
0 1 0 6.01.2005Przetargi w grudniu 2004Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi ogłoszone w Polsce, w grudniu 2004 r. W tym okresie zanotowano 30% spadek liczby publikowanych ogłoszeń. Analiza miejsc publikacji wykazała natomiast wzrost zainteresowania zamieszczaniem przetargów w prasie ogólnopolskiej.
0 1 0 6.01.2005Kampania dla bezdomnychAgencja TBWA przygotowała plakat oraz layout prasowy do kampanii społecznej informującej o mazowieckiej bezpłatnej infolinii dla bezdomnych.
0 1 0 6.01.2005100 tys. ogłoszeń w KupSprzedaj.plLiczba opublikowanych ogłoszeń w serwisie ogłoszeniowym KupSprzedaj.pl przekroczyła na koniec 2004 roku 100 000. Wynik ten został osiągnięty w ciągu zaledwie 7 miesięcy od momentu uruchomienia serwisu.
0 1 0 6.01.2005Bankowy Hyde Park przyciąga finansistówRośnie oglądalność pierwszego w Polsce bankowego Hyde Parku w serwisie PRnews.pl. Mimo krótkiego czasu jaki upłynął od jego uruchomienia, zdołał już przyciągnąć uwagę wielu finansistów.