0 1 0 7.01.2005Gorące krzesłaKiedy podłączysz ją przez standartowy port USB do swojego komputera, mięciutka poduszka zacznie się nagrzewać. Polecana szczególnie jako ocieplacz na krzesło.
0 1 0 7.01.2005Strajk popielniczekPopielniczki często mają bardzo wymyślne kształty. Bez względu na formę, wszystkie ograniczają się do jednej funkcji: służą jako pojemnik na popiół. Od niedawna to proste urządzenie posiada nową, zbawienną - zwłaszcza dla otoczenia - funkcję.
0 1 0 7.01.2005Kochanie, która godzina?Za każdym razem, kiedy rozglądałam się po biurze w poszukiwaniu zegarka lub rano błądziłam zaspanym wzrokiem po sypialni, żeby sprawdzić, czy mam jeszcze czas na słodkie lenistwo, marzyłam o takim wynalazku.
0 1 0 7.01.2005Kubek pokojuZwykle przyczyną domowych awantur jest za słona zupa, choć zdarza się, że herbata może być za słodka, a kawa miała być ze śmietanką itd. Teraz ten niezwykły kubek zadba o spokój w domowym zaciszu.
0 1 0 7.01.2005Co złego, to nie ja!Bywa tak, że pewni ludzie, nieprzewidziane sytuacje lub po prostu złośliwość rzeczy martwych wyprowadzają nas z równowagi. Żeby nie dać się ponieść złym emocjom, nie wystarczy mieć stalowe nerwy. W tak ekstremalnych warunkach niezastąpione okazują się akcesoria bokserskie.
0 1 0 6.01.2005Niepowtarzalna okazja zdobycia Kalendarza Pirelli 2005W najbliższą niedzielę, 9 stycznia, podczas XIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można zdobyć najsłynniejszy na świecie kalendarz - Kalendarz Pirelli 2005. Podczas polskiej premiery 8 grudnia 2004 Kalendarz otrzymali wybitni przedstawiciele świata kultury, sztuki, muzyki i sportu. Teraz może otrzymać go także zwycięzca licytacji. Całkowity dochód z aukcji zostanie przeznaczony na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
0 1 0 6.01.2005Agencja PEPPERMINT wygrała przetarg dla TUIAgencja PEPPERMINT wygrała roczny budżet na obsługę reklamową marki TUI w 2005 roku. W ramach współpracy Agencja zajmie się realizacją przyjętej strategii komunikacji marki w zakresie działań ATL i BTL. Nowa kampania TUI ruszy już na początku stycznia br. Będzie to pierwszy etap zaplanowanych na cały rok działań, których celem jest wzmocnienie wizerunku TUI na rynku usług turystycznych.
0 1 0 6.01.2005Auto za telefon – wielki konkus SamsungJuż 10 osób stało się szczęśliwymi posiadaczami samochodów NISSAN MICRA dzięki zakupowi telefonu Samsung w sieci IDEA. Wygrywają i klienci i sprzedawcy.
0 1 0 6.01.2005Pierwszy snowboardowy konkurs na ferieSerwis snowboardowy portalu vtrip.pl, który wystartował niespełna miesiąc temu, przygotował pierwszy konkurs dla zainteresowanych tematyką snowboardu.
0 1 0 6.01.2005Akcja SMS-owa Banku BPH S.A.Centrum TeleMarketingowe CTM zaprojektowało i zrealizowało kampanię SMS-ową dla nowego produktu oferowanego przez Bank BPH S.A.