0 1 0 0 0 26.10.2004Wybory prezydenckie w USA wspierane przez DHLTak jak w każdych wyborach prezydenckich, począwszy od 1992, DHL po raz kolejny przygotował specjalną ofertę dla wszystkich obywateli amerykańskich mieszkających poza granicami USA, którzy chcieliby wziąć udział w zbliżających się wyborach prezydenckich.
0 1 0 0 0 26.10.2004Badania funkcjonalności polskich sklepów internetowychJanmedia Interactive (www.janmedia.pl) w październiku przeprowadziła badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych.
0 1 0 0 0 26.10.2004Primoloko ma kolejnego nowego klientaKAMALA – pierwsza z zaplanowanej sieci restauracja wegetariańska – od 15 października br. należy do grona klientów agencji Primoloko.
0 1 0 0 0 25.10.2004Polityczny marketing najwyższej klasyW dniu amerykańskich wyborów prezydenckich, 2 listopada, światło dzienne ujrzy niecodzienne wydanie multimedialne USA SPOTY 2005. Na dwóch płytach CD upchnięto niemal 1,5 gigabajta telewizyjnych spotów wyborczych ze Stanów Zjednoczonych. Wydanie ukazuje się dzięki Gazecie Wolnorynkowej Korespondent.pl.
0 1 0 0 0 25.10.2004Co mają ze sobą wspólnego DHL i Kellogg?Firmy DHL Solutions i Kellogg, światowy lider w zakresie produkcji płatków zbożowych, rozszerzyły współpracę w Europie. DHL Solutions przejęła kontrolę nad niemieckim centrum logistycznym firmy Kellogg w Bremie, obsługując zarówno transport krajowy, jak i zarządzanie centrum.
0 1 0 0 0 25.10.2004Euro RSCG dla nowych napojów TymbarkRozpoczęła się kampania telewizyjna nowego owocowego napoju Tymbark Owoce Świata na bazie żurawiny, przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 25.10.2004MCI inwestuje w WI-FIMCI Management S.A. kupiło większościowy pakiet udziałów w HotLan Sp.z o.o. Jest to pierwszy polski projekt z branży Wi-Fi, który uzyskał wsparcie inwestora typu venture capital/private equity.
0 1 0 0 0 25.10.2004Otwarcie sezonu snowboardowegoPKS SPORTZONE organizują wielką imprezę z okazji otwarcia kolejnego sezonu snowboardowego. Będzie ona również okazją do promocji marek sponsorów.
0 1 0 0 0 25.10.2004Współpraca Sisco i Stat.plSISCO i stat.pl nawiązały współpracę w celu udostępnienia Klientom SISCO nowoczesnych narzędzi statystycznych stat.pl.
0 1 0 0 0 22.10.2004Wygrana IQ MarketingAgencja IQ Marketing wygrała przetarg na organizację programu motywacyjnego skierowanego do partnerów biznesowych Hewlett-Packard w zakresie materiałów eksploatacyjnych.