0 1 0 18.01.2005Kolejna kampania agencji Wizard dla SuzukiZa sprawą nowej kampanii przygotowanej przez agencję reklamową Wizard, Suzuki Ignis w sportowym stylu wjeżdża w nowy rok.
0 1 0 18.01.2005AHA zwycięzca kolorów NobilesAgencja reklamowa AHA wygrała przetarg o nową kolekcję farb kolorowych, wprowadzanych na rynek pod marką Nobiles. O zwycięstwie zadecydowała kreatywność pomysłu nowej kolekcji stworzonego przez specjalistów od łamania konwencji tradycyjnej komunikacji.
0 1 0 17.01.2005Brodzik w wersji blondJoanna Brodzik specjalnie dla potrzeb kampanii reklamowej po raz kolejny zmienia kolor włosów. Aktorka wraca do odcienia jasny blond. Z nowym kolorem i nową fryzurą występuje w spocie telewizyjnym oraz reklamach prasowych farby do włosów Garnier Color Naturals.
0 1 0 17.01.2005Option One dla R.BoschOption One - agencja Sales & Marketing Services zakończyła akcję promocyjną prowadzoną w supermarketach budowlanych na zlecenie firmy R.Bosch. Celem akcji było bezpośrednie zaznajomienie klientów z nowym produktem Bosch, wiertarko - wkrętarką akumulatorową IXO.
0 1 0 17.01.2005Kampania BP UltimateW poniedziałek, 17 stycznia br. rusza kampania ATL przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla BP Polska. Celem kampanii jest poinformowanie o paliwach BP Ultimate wprowadzonych na polski rynek na początku grudnia 2004 r. Reklamy będą ukazywać się w telewizji, radio, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych do końca kwietnia br.
0 1 0 17.01.2005HYPERmedia dla Obligacji Skarbu PaństwaPKO Bank Polski zaakceptował strategię promocji internetowej Obligacji Skarbu Państwa na 2005 rok przygotowaną przez agencję interaktywną HYPERmedia.
0 1 0 17.01.2005Dwa nowe czasopisma na rynkuZ początkiem wiosny na rynku mediów motoryzacyjnych pojawią się dwa nowe tytuły, Auto Firmowe oraz Traffic, będące wynikiem współpracy Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl oraz wydawnictwa IPM.
0 1 0 17.01.2005Kampania dla marki IndesitTrwa kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla nowych pralek Indesit, które weszły na rynek w ubiegłym roku. Cele kampanii to wzrost świadomości marki oraz komunikacyjne wsparcie dla nowych produktów, w których zastosowano nowe programy sportowe oraz „Time4You”.
0 1 0 17.01.2005Promocje, prezenty i inne niespodzianki od CENOSUCENOS – lider rynku kasz i ryżu w Polsce – planuje przeprowadzić serię promocji wspierających sprzedaż w okresie kampanii reklamowej.
0 1 0 17.01.2005Biznespolska.pl – nr 6 wśród portali biznesowych w PolscePortal biznesowy Biznespolska.pl zajął 6. miejsce wśród polskich serwisów biznesowych. To wynik najnowszego rankingu Megapanel PBI/Gemius, będącego obecnie niekwestionowanym, niezależnym standardem badania Internetu w Polsce.