0 1 0 0 0 19.11.2004Jak to się robi z pęknięciamiW budynku Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się konferencja prasowa "Jak to się robi z pęknięciami?" Kolejny raz, francuskie laboratoria Urgo oddały swój budżet PR w ręce IMR-advertising. Tym razem chodzi o najnowsze osiągnięcie Francuzów - plaster w płynie.
0 1 0 0 0 19.11.2004Lisner ma haka na grube ryby17 wypraw na Mauritius - to nagrody w zakończonej akcji btl przygotowanej przez agencję PEPPERMINT dla marki Lisner. Akcja pod hasłem „Mamy haka na grube ryby” skierowana jest do właścicieli hurtowni i ma na celu wsparcie sprzedaży produktów Lisner.
0 1 0 0 0 19.11.2004Szczecińska paczkaRusza projekt „Paczka” skierowany do szczecińskiej młodzieży. Celem akcji jest z jednej strony promowanie wśród młodych Szczecinian odpowiedzialnych zachowań, nauka postaw prospołecznych oraz wskazywanie właściwego postępowania w sytuacjach niebezpiecznych. Celem równoległym jest stworzenie atrakcyjnego przekazu, który pokaże młodym - i nie tylko im - Szczecin od najładniejszej, najciekawszej i jak najbardziej pozytywnej strony.
0 1 0 0 0 19.11.2004Z kamerą bezpieczniejRuszyła akcja „Z kamerą bezpieczniej”. Jej celem jest rozbudowanie systemu monitorowania miasta funkcjonującego przy Komendzie Miejskiej Policji w Szczecinie. Sercem systemu jest Stanowisko Wspomagania Dowodzenia Alkazar, dokąd trafiają obrazy z 9 kamer rozmieszczonych w najbardziej ruchliwych punktach miasta. Akcja zakłada rozbudowanie systemu o kolejnych 7 kamer. Organizatorami kampanii są Fundacja „Razem bezpieczniej” oraz Agencja Reklamowa DCS. Patronat nad akcją objęli Prezydenta Miasta Marian Jurczyk oraz Komendant Wojewódzki Policji nadinspektor Andrzej Gorgiel.
0 1 0 0 0 19.11.2004Marketing zapachowyConSensus Technology wprowadza na rynek pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (więcej: www.consensus-technology.pl). Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i sieci sprzedaży i obejmuje pełen pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (katalog kompozycji zapachowych, urządzenia do aromatyzacji powierzchni, doradztwo w zakresie doboru odpowiednich aromatów oraz projektowanie nowych kompozycji zapachowych w ramach tworzenia zapachowego logo firmy).
0 1 0 0 0 19.11.2004Pantenon Polskiej Ekologii dla DHL17 listopada firma DHL Express otrzymała nagrodę „Panteon Polskiej Ekologii”. Nagroda jest uhonorowaniem firmy za opracowanie i wdrożenie zarządzania środowiskowego zgodnego z wymogami określonymi w normie ISO 14001:1996. Wręczenie nagrody odbyło się podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich Poleko.
0 1 0 0 0 19.11.2004Agencja Euro RSCG Warsaw dla wszystkich modeli PeugeotCelem nowej kampanii Peugeot przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw jest zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą samochodów wyprodukowanych w 2004 roku. Pożądanym efektem kampanii ma być zwiększenie ruchu w salonach i większa sprzedaż samochodów.
0 1 0 0 0 18.11.2004O lobbingu intymnieDwugodzinna, dynamiczna debata z udziałem czołowych przedstawicieli środowiska lobbingowego w Polsce – tak można podsumować zakończoną wczoraj konferencję „Społeczna odpowiedzialność konsultingu i lobbingu. Intymna strona kreowania wizerunku”. Jej głównym celem była promocja etycznych postaw w studenckim gronie przyszłych konsultantów.
0 1 0 0 0 18.11.2004Objazdowe kino HeyahDzisiaj startuje nowa akcja Heyah - pokaz slajdów. W dniach 16 -20 listopada, po zapadnięciu zmroku, w największych miastach Polski(Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Katowice, Poznań, Szczecin oraz Trójmiasto) tajemnicze samochody będą krążyły w najczęściej odwiedzanych przez młodych ludzi miejscach. Wszędzie tam, gdzie zaparkują, na budynkach w formie gigantycznych obrazów, wyświetlane będą slajdy ze znanymi już z kampanii internetowej bohaterami Heyah Komiksów.
0 1 0 0 0 18.11.2004Prima Finezja promuje „Bridget Jones. W pogoni za rozumem.Marka Prima Finezja wspiera polską premierę ekranizacji II części światowego bestselleru książki Helen Fielding – „Bridget Jones. W pogoni za rozumem”.