0 1 0 1.03.2005ABSOLUT RASPBERRI już w Polsce!Marka ABSOLUT przedstawia najmłodsze dziecko w rodzinie - ABSOLUT RASPBERRI. To buntownik, którego smak, zapach i opakowanie zmienią zdanie Polaków na temat malin. ABSOLUT RASPBERRI jest dostępny w Polsce od 1 marca 2005 roku.
0 1 0 1.03.2005Agencja Interaktywna OS3 multimedia dba o wizerunek firmy Ceramika Pilch w Internecie.Pierwszym etapem współpracy było stworzenie nowej strony internetowej www.ceramika.pilch.pl. Pod tym adresem znaleźć można propozycje aranżacji wnętrz oraz informacje o produktach wyselekcjonowane zgodnie ze zbadanymi i zanalizowanymi potrzebami odbiorców.
0 1 0 1.03.2005ACXIOM szkoli z marketingu baz danychEksperci Acxiom zapraszają na warsztaty poświęcone marketingowi baz danych, które odbędą się w dniach 3 - 4 marca w ramach cyklu szkoleń organizowanych przez ECU Marketing na temat technik marketingu bezpośredniego.
0 1 0 1.03.2005Logo – nowy magazyn AgoryW połowie kwietnia 2005 roku, Agora rozpocznie wydawanie nowego magazynu. W sprzedaży ukaże się pierwszy numer kwartalnika dla mężczyzn pod tytułem Logo. Pismo będzie połączeniem czasopisma poradnikowego i przewodnika zakupowego.
0 1 0 1.03.2005Nowy serwis konsumencki – sklepy24.plW pierwszych dniach marca ruszył serwis konsumencki sklepy24.pl skierowany do osób kupujących online. Redakcja serwisu stworzyła obszerny katalog sprawdzonych sklepów internetowych. Konsumenci znajdą w serwisie również porady dotyczące przysługujących im praw, wskazówki dotyczące bezpieczeństwa internetowych zakupów i płatności oraz forum dyskusyjne.
0 1 0 1.03.2005Euro RSCG Warsaw dla Canal+CANAL+ CYFROWY rozpoczyna wiosenny sezon sprzedażowy 1 marca, startując z intensywną kampanią reklamową CYFRY+ przygotowaną przez EURO RSCG WARSAW. Materiały do punktów sprzedaży oraz dla abonentów przygotowała agencja ADAH Advertising.
0 1 0 1.03.2005Dramatyczna akcja Levi’sa !Od 1 marca Levi’s zaprasza wszystkich do udziału w kolejnej niesamowitej akcji. Tym razem inspirowanej sztukami Wiliama Szekspira. Każdy może podjąć wyzwanie, by zostać jednym z jej trzech głównych bohaterów lub jedną z pierwszoplanowych postaci „Dramatycznej akcji Levi’sa!“. Trzeba tylko rzecz dobrze rozegrać.
0 1 0 1.03.2005Impel na plusieGrupa Impel, lider wśród polskich firm specjalizujących się w outsourcingu dla przedsiębiorstw, osiągnęła w 2004 roku przychody na poziomie 569 mln zł. Oznacza to przekroczenie prognozowanych przychodów o blisko 12 mln zł, a w stosunku do roku 2003 wzrost o 120 mln zł (26,7%). Grupa poprawiła także wynik finansowy: zysk netto za IV kwartał wyniósł 13,4 mln zł, a wynik netto za cały 2004 rok -6,3 mln zł i był lepszy od prognozowanego o 12,6 mln zł. Zysk operacyjny Grupy za rok 2004 wyniósł 3,8 mln zł, zaś EBITDA 23,1 mln zł. Po uwzględnieniu retroaktywnych zmian przepisów w IV kwartale Grupa osiągnęła zysk operacyjny na poziomie 6,1 mln zł, czyli porównywalny do średniego kwartalnego wypracowanego w 2003 roku (6,4 mln zł).
0 1 0 1.03.2005Centrum Medyczne ENEL-MED powierzylo obsluge w zakresie public relations firmie Rowland CommunicationsGlównym celem wspólpracy jest rozwój komunikacji wewnetrznej i zewnetrznej ze szczególnym uwzglednieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzieki najnowszej technice i technologii, w ciagu dobowej hospitalizacji mozna wykonac niezbedne badania, aby w pelni poznac i ocenic stan zdrowia.
0 1 0 1.03.2005Promocja kredytu hipotecznego w mBankumBank obniżył prowizję za przyznanie kredytu hipotecznego w ramach mPLANu.Do końca kwietnia br. prowizja od przyznanego kredytu hipotecznego dla Klientów indywidualnych, którzy złożą wniosek za pośrednictwem Internetu, wynosi tylko 1,5%.