0 1 0 10.02.2005Sieciowych randek czas…Już ponad 670 tysięcy osób założyło swój profil w serwisie www.randki.wp.pl, szukając swojej drugiej połowy, partnera, kolegi, czy towarzysza podróży… Wirtualna Polska zmieniła kształt serwisu Randki. Nowa szata graficzna, prosta nawigacja, szereg dodatkowych funkcjonalności. Znalezienie partnera to nie problem. Z WP na pewno się uda!
0 1 0 9.02.2005Serki Danio z chłodziarki BoschaW lutym i marcu 2005 r. dwóch liderów rynkowych - Bosch i Danone - proponują klientom wspólna zabawę. Rozpoczyna się bowiem limerykowa promocja serków Danio, w której na konsumentów czekają cenne nagrody: 8 nowoczesnych chłodziarko-zamrażarek i 160 blenderów marki Bosch oraz ponad 26000 maskotek Małego Głoda.
0 1 0 9.02.2005Nowy klient PRO Media HouseSM-MEDIA SA powierzyła PRO Media House obsługę medialną zaplanowanej na 2005 rok kampanii reklamowej, która ma promować nową usługę telekomunikacyjną.
0 1 1 9.02.2005Franszyza z Eską przyniosła sukces stacji ze SzczecinkaEska daje nam ogromny prestiż i nauczyła nas zupełnie innego, rewolucyjnego podejścia do radia - mówi Janusz Mostowski, szef Eski Szczecinek (99,0 MHz) - stacji, która jako pierwsza weszła do sieci Radia Eska na mocy podpisanej umowy franchisingowej. Od lata 2003 roku udział w rynku i zasięg dzienny Eski Szczecinek rosną.
0 1 0 9.02.2005Kolejny etap sprzedaży Grupy radiowej TimeZarząd Time sp. z o.o. (domu sprzedaży czasu antenowego Radia Eska i Gold FM) wdraża kolejny etap strategii opartej na budowie ogólnopolskiej sieci lokalnych stacji Radia Eska. Jej celem jest zwiększenie udziału Grupy Radiowej Time (Eska i Gold FM) w rynku reklamy radiowej. Obecnie rozgłośnie Eski tworzą bardzo konkurencyjną ofertę reklamową wobec stacji ogólnopolskich
0 1 0 9.02.2005Kampania nikewomen na sezon Wiosna 2005Dla Nike taniec jest jednym z najczystszych środków wyrażenia indywidualności i kreatywności. Jest symbolem nowatorstwa i wolności, ruchu i rytmu. Taniec to sprawność fizyczna, dzięki której każdy układ – czy to z ułożoną z góry choreografią, czy też tworzony spontanicznie – daje więcej inspiracji i więcej satysfakcji, i staje się bardziej pociągający.
0 1 0 8.02.2005Nowy serwis Sygma Bank PolskaKrakowska agencja interaktywna Ennovate (www.ennovate.pl) wykreowała od podstaw internetowy wizerunek Sygma Bank Polska S.A. (dawny Finplus S.A.). Polski przedstawiciel liczącego się w Europie lidera rynku finansowego powierzył stworzenie swojej witryny internetowej krakowskiej agencji.
0 1 0 8.02.2005Baza Acxiom = najwyższa jakość danychJeszcze bardziej szczegółowe procedury weryfikacji pozyskiwanych informacji i procesu selekcji grup docelowych w Acxiom Polska. Firma stawia na najwyższą jakość przekazywanych danych.
0 1 0 8.02.2005Kolejny internetowy sklep 20-letnich biznesmenów.Powstała nowa księgarnia internetowa Mentis.pl (www.mentis.pl), która ma sporą szansę zaistnieć w "polskojęzycznym" Internecie jako jedna z najprzyjaźniejszych księgarni ogólno tematycznych. Mimo że Mentis.pl powstał niedawno, już na samym początku można wybierać spośród ponad 20 tys. książek niemal z każdej dziedziny wiedzy.
0 1 0 8.02.2005Herbaciany kwartalnik pod patronatem DilmahW grudniu ub. roku ukazał się pierwszy numer pierwszego w Polsce pisma w całości poświęconego herbacie – kwartalnika pt. „Wokół Herbaty”. Inicjatorem i wydawcą biuletynu jest firma Gourmet Foods Sp. z o.o., importer i dystrybutor herbat Dilmah w Polsce.