0 1 0 0 0 18.01.2005Program „Czyste środowisko – komfort na co dzień” w InternecieJuż od stycznia 2005 można odwiedzać w Internecie nową stronę www.czystesrodowisko.org, poświęconą Programowi Edukacji Ekologicznej Czyste środowisko – komfort na co dzień. Projekt prowadzony jest przez firmę Metsä Tissue S.A. we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia z Warszawy i Dolnośląską Fundacją Ekorozwoju z Wrocławia.
0 1 0 0 0 18.01.2005Zaplanuj LATO TUI terazHasłem „Zaplanuj LATO TUI teraz” rozpoczął się I etap całorocznej kampanii reklamowej dla marki TUI. Za projekt i realizację odpowiedzialna jest Agencja PEPPERMINT.
0 1 0 0 0 18.01.2005AMS rozszerza ofertę autobusowąOd 1 stycznia 2005 r. firma AMS SA, największy operator reklamy zewnętrznej w Polsce, rozszerzyła swoją ofertę powierzchni reklamowych na autobusach komunikacji miejskiej na pozostałe główne miasta: Łódź, Trójmiasto, Szczecin, Poznań, Wrocław, GOP i Kraków. AMS SA wprowadziła do swojego portfolio powierzchnie na autobusach w październiku 2004 r. w Warszawie.
0 1 0 0 0 18.01.2005Harley-Davidson z PRO Media House w 2005 rokuHarley-Davidson Polska przedłużył współpracę z domem mediowym PRO Media House na okres całego 2005 roku. Wcześniej firmy te współpracowały przy ostatniej kampanii Harleya, która miała miejsce w listopadzie i grudniu minionego roku.
0 1 0 0 0 18.01.2005Odnowienie pozytywnego wizerunku mleka w rękach Euro RSCGW nowym roku rozpoczęła się kampania reklamowo - informacyjna promująca spożywanie mleka i produktów mlecznych, przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego przez grupę Euro RSCG.
0 1 0 0 0 18.01.2005Badania outsorcinguTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., firma od 15 lat zajmująca się informacją gospodarczą, przeprowadziła badania dotyczące zagadnień związanych z szeroko pojętym outsorcingiem.
0 1 0 0 0 18.01.2005Kolejna kampania agencji Wizard dla SuzukiZa sprawą nowej kampanii przygotowanej przez agencję reklamową Wizard, Suzuki Ignis w sportowym stylu wjeżdża w nowy rok.
0 1 0 0 0 18.01.2005AHA zwycięzca kolorów NobilesAgencja reklamowa AHA wygrała przetarg o nową kolekcję farb kolorowych, wprowadzanych na rynek pod marką Nobiles. O zwycięstwie zadecydowała kreatywność pomysłu nowej kolekcji stworzonego przez specjalistów od łamania konwencji tradycyjnej komunikacji.
0 1 0 0 0 17.01.2005Brodzik w wersji blondJoanna Brodzik specjalnie dla potrzeb kampanii reklamowej po raz kolejny zmienia kolor włosów. Aktorka wraca do odcienia jasny blond. Z nowym kolorem i nową fryzurą występuje w spocie telewizyjnym oraz reklamach prasowych farby do włosów Garnier Color Naturals.
0 1 0 0 0 17.01.2005Option One dla R.BoschOption One - agencja Sales & Marketing Services zakończyła akcję promocyjną prowadzoną w supermarketach budowlanych na zlecenie firmy R.Bosch. Celem akcji było bezpośrednie zaznajomienie klientów z nowym produktem Bosch, wiertarko - wkrętarką akumulatorową IXO.