0 1 0 1.03.2005Henkel Polska: dobre wyniki w 2004 rokuWarszawa, 1 marca 2005 – W ubiegłym roku Henkel zwiększył sprzedaż oraz zysk z działalności na polskim rynku. Firma zrealizowała sprzedaż na poziomie 1,142 mld zł, co daje wynik o 12% wyższy niż w roku 2003. Zysk netto osiągnął poziom 65,8 mln zł. Na ubiegłoroczny sukces złożyły się dobre wyniki sprzedaży w poszczególnych sektorach biznesu: detergentach, chemii budowlanej oraz technologiach przemysłowych.
0 1 0 1.03.2005Wiosenna kampania reklamowa ASTER – Jeden kabel, trzy korzyści.1 marca 2005 roku ASTER, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczyna kampanię reklamową zintegrowanych usług – telewizji cyfrowej, Internetu oraz telefonii cyfrowej pod hasłem Jeden kabel, trzy korzyści.
0 1 0 1.03.2005Ruszyła kampania reklamowa Książek Telefonicznych tel.W marcu rozpoczęła się kampania reklamowa Książek Telefonicznych tel., wydawanych przez TP DITEL, spółkę należącą do Grupy Telekomunikacja Polska. Kampania obejmie swym zasięgiem cały kraj. Wszystkie działania promocyjne potrwają do listopada br.
0 1 0 1.03.2005Wizaz.pl-popularny portal kosmetycznyWitryna Wizaz.pl założona w 2000 roku to profesjonalny i bardzo popularny (prawie 200.000 lojalnych użytkowników, którzy generują blisko 3.000.000 odsłon miesięcznie ) portal o makijażach i kosmetykach
0 1 0 1.03.2005Wygrany przetarg Media ConceptMedia Concept wygrał przetarg na całoroczną obsługę medialną firmy SKANSKA S.A. Planowane działania będą miały charakter wizerunkowy i będą adresowane do kadry menedżerskiej i urzędników instytucji publicznych. Pierwszy etap kampanii rozpocznie się w kwietniu 2005 emisjami w tygodnikach opinii i prasie biznesowej i będzie trwał do czerwca. Kolejne działania przewidziane zostały na jesień 2005.
0 1 0 1.03.2005ABSOLUT RASPBERRI już w Polsce!Marka ABSOLUT przedstawia najmłodsze dziecko w rodzinie - ABSOLUT RASPBERRI. To buntownik, którego smak, zapach i opakowanie zmienią zdanie Polaków na temat malin. ABSOLUT RASPBERRI jest dostępny w Polsce od 1 marca 2005 roku.
0 1 0 1.03.2005Agencja Interaktywna OS3 multimedia dba o wizerunek firmy Ceramika Pilch w Internecie.Pierwszym etapem współpracy było stworzenie nowej strony internetowej www.ceramika.pilch.pl. Pod tym adresem znaleźć można propozycje aranżacji wnętrz oraz informacje o produktach wyselekcjonowane zgodnie ze zbadanymi i zanalizowanymi potrzebami odbiorców.
0 1 0 1.03.2005ACXIOM szkoli z marketingu baz danychEksperci Acxiom zapraszają na warsztaty poświęcone marketingowi baz danych, które odbędą się w dniach 3 - 4 marca w ramach cyklu szkoleń organizowanych przez ECU Marketing na temat technik marketingu bezpośredniego.
0 1 0 1.03.2005Logo – nowy magazyn AgoryW połowie kwietnia 2005 roku, Agora rozpocznie wydawanie nowego magazynu. W sprzedaży ukaże się pierwszy numer kwartalnika dla mężczyzn pod tytułem Logo. Pismo będzie połączeniem czasopisma poradnikowego i przewodnika zakupowego.
0 1 0 1.03.2005Nowy serwis konsumencki – sklepy24.plW pierwszych dniach marca ruszył serwis konsumencki sklepy24.pl skierowany do osób kupujących online. Redakcja serwisu stworzyła obszerny katalog sprawdzonych sklepów internetowych. Konsumenci znajdą w serwisie również porady dotyczące przysługujących im praw, wskazówki dotyczące bezpieczeństwa internetowych zakupów i płatności oraz forum dyskusyjne.