0 1 0 27.06.2005DATA SOLUTIONS dla Imperial TobaccoDATA SOLUTIONS podpisała umowę z Imperial Tobacco Polska S.A. na zarządzanie oraz administrację konsumenckiej bazy danych Imperial Tobacco Polska S.A.
0 1 0 27.06.2005Mather Communications dla Hortex Holding S.A.Kusząca wiśnia, Elektryczna pomarańcza, Rajski kokos, Zakazane jabłko - to cztery smaki z nowej linii napojów Hortex Party. Wprowadzenie nowej linii napojów wsparte jest kampanią telewizyjną, która ruszyła na początku czerwca i potrwa do końca lipca. Przygotowała ją agencja Mather Communications.
0 1 0 27.06.2005TEQUILAPolska i SALES LINK dla KnorraOd 6 maja pod hasłem „Jaki jest Twój przepizz?” w sieciach hipermarketów w całej Polsce trwa akcja promocyjna dla linii produktów marki Knorr: Zestawy do Dań – nowej propozycji dań półgotowych od Unilever Polska. Za kreację akcji BTL i jej przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, a realizacją zajmuje się SALES LINK. Celem prowadzonych działań jest wsparcie wprowadzenia na rynek nowego produktu: Knorr Pizza, Kebab i Lasagne.
0 1 0 27.06.2005AdOcean w sieci Ad.netSieć reklamy internetowej Ad.net zakończyła wdrażanie nowego systemu adserwerowego – AdOcean, dostarczanego przez polską firmę o tej samej nazwie. Oprogramowanie to służy do zarządzania realizacją kampanii reklamowych w internecie. AdOcean zastąpił system DART 5.0 firmy DoubleClick, poprzednio używany przez sieć.
0 1 0 27.06.2005OUTDOOR MEDIA już na rynkuBUSINESS MEDIA - wydawca ogólnopolskich magazynów branżowych BUSINESS MEDIA oraz PBS journal, wprowadza na rynek kolejny tytuł. W czerwcu ukazał się numer zerowy OUTDOOR MEDIA - magazynu poświęconego rynkowi reklamy zewnętrznej.
0 1 1 27.06.2005Traveliada.pl poleca: karty SIM ŚwiatPo raz pierwszy w Polsce na www.traveliada.pl można kupić prepaidowe karty SIM z niemal całego świata.
0 1 0 27.06.2005Happy EventsLot za motorówką ze spadochronem, żegluga katamaranem, czy nocny aerobik czekają na tych, którzy latem wybiorą się nad polskie morze. To tylko część atrakcji dostępnych dla wszystkich w ramach Happy Events, cyklu imprez sportowych promujących czynny odpoczynek nad Bałtykiem.
0 1 0 24.06.2005TBWA demaskuje „24 godziny z życia świnki”Agencja TBWA kontynuuje ogólnopolską kampanię przeciwko nadużyciom związanym z wielkoprzemysłowym chowem zwierząt „Kwik rozpaczy”. Kolejna edycja realizowana przez organizację VIVA! Akcja dla zwierząt potrwa od lipca do grudnia br.
0 1 0 24.06.2005„Słoneczne Metro” nad BałtykiemDziennik „Metro” (wydawca Agora S.A) ukazujący się od poniedziałku do piątku w 19 największych miastach Polski, od 24 czerwca do 13 sierpnia, w piątki i soboty, będzie dodatkowo rozdawany w 17 nadmorskich kurortach od Krynicy Morskiej aż po Międzyzdroje jako "Słoneczne Metro".
0 1 1 24.06.2005CowParade Warsaw 2005Rozpoczęła się największa wystawa sztuki publicznej CowParade Warsaw 2005. W nocy z czwartku na piątek na ulice miasta wyszło ponad 50 artystycznych krów. Pozostałe dołączą do stada w najbliższy weekend. Wystawa odbywa się dzięki wsparciu Banku BPH, jej mecenasa oraz dzięki pomocy Biura Promocji Miasta Urzędu m.st. Warszawy. Organizatorem CowParade Warsaw 2005 jest agencja public relations Sensors (Euro RSCG).