0 1 0 0 0 7.01.2005Co złego, to nie ja!Bywa tak, że pewni ludzie, nieprzewidziane sytuacje lub po prostu złośliwość rzeczy martwych wyprowadzają nas z równowagi. Żeby nie dać się ponieść złym emocjom, nie wystarczy mieć stalowe nerwy. W tak ekstremalnych warunkach niezastąpione okazują się akcesoria bokserskie.
0 1 0 0 0 6.01.2005Niepowtarzalna okazja zdobycia Kalendarza Pirelli 2005W najbliższą niedzielę, 9 stycznia, podczas XIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można zdobyć najsłynniejszy na świecie kalendarz - Kalendarz Pirelli 2005. Podczas polskiej premiery 8 grudnia 2004 Kalendarz otrzymali wybitni przedstawiciele świata kultury, sztuki, muzyki i sportu. Teraz może otrzymać go także zwycięzca licytacji. Całkowity dochód z aukcji zostanie przeznaczony na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
0 1 0 0 0 6.01.2005Agencja PEPPERMINT wygrała przetarg dla TUIAgencja PEPPERMINT wygrała roczny budżet na obsługę reklamową marki TUI w 2005 roku. W ramach współpracy Agencja zajmie się realizacją przyjętej strategii komunikacji marki w zakresie działań ATL i BTL. Nowa kampania TUI ruszy już na początku stycznia br. Będzie to pierwszy etap zaplanowanych na cały rok działań, których celem jest wzmocnienie wizerunku TUI na rynku usług turystycznych.
0 1 0 0 0 6.01.2005Auto za telefon – wielki konkus SamsungJuż 10 osób stało się szczęśliwymi posiadaczami samochodów NISSAN MICRA dzięki zakupowi telefonu Samsung w sieci IDEA. Wygrywają i klienci i sprzedawcy.
0 1 0 0 0 6.01.2005Pierwszy snowboardowy konkurs na ferieSerwis snowboardowy portalu vtrip.pl, który wystartował niespełna miesiąc temu, przygotował pierwszy konkurs dla zainteresowanych tematyką snowboardu.
0 1 0 0 0 6.01.2005Akcja SMS-owa Banku BPH S.A.Centrum TeleMarketingowe CTM zaprojektowało i zrealizowało kampanię SMS-ową dla nowego produktu oferowanego przez Bank BPH S.A.
0 1 0 0 0 6.01.2005Noworoczne „Dlaczego” z kalendarzemWłaśnie ukazał się wyjątkowy noworoczny numer miesięcznika „Dlaczego”. Do magazynu dołączono kalendarz na 2005 rok.
0 1 0 0 0 6.01.2005Biała kampania DEMO24 grudnia rozpoczęła się przygotowana przez agencję DEMO Effective Launching kampania wprowadzająca na rynek mleko Białe Wapń, którego producentem jest SM Mlekpol w Grajewie. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z produktem i jego szczególnymi właściwościami.
0 1 0 0 0 6.01.2005HYPERmedia pozyskuje kolejne silne markiNowymi klientami Agencji HYPERmedia zostali: dziennik „Życie” i międzynarodowa firma doradcza Deloitte. Dowodem na mocne wejście agencji w nowy rok jest również podpisanie umowy z Komisją Europejską w Brukseli na kontynuację obsługi portalu. Firma jest także w finale trzech przetargów na wykonanie portali internetowych.
0 1 0 0 0 6.01.2005Mojeauto.pl i IPM – strategiczne porozumienieFirma Internet Service SA, operator platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl, oraz wydawnictwo IPM sp. z o.o. nawiązały umowę dotyczącą nowego, pionierskiego projektu wydawniczego.