0 1 0 0 0 15.02.2021Kamil Grosicki ambasadorem marki DobroplastKamil Grosicki i firma Dobroplast podpisali trzyletni kontrakt. Piłkarz został ambasadorem producenta drzwi i okien.
2 9 0 0 0 15.02.2021„Można i tak” – OLX z Januszem Chabiorem reklamuje usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru15 lutego wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania z udziałem Janusza Chabiora obejmą stacje telewizyjne, radiowe, Internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.
0 1 0 0 0 15.02.2021Ponad 2/3 Polaków popiera protest mediów przeciw nowemu podatkowi. Badanie KBR91% Polaków zauważyło akcję „Media bez wyboru”, czyli przeprowadzony 10 lutego strajk telewizji, rozgłośni, portali internetowych i prasy. 62% go popiera, z czego 3/4 popiera go zdecydowanie – wynika z badania firmy Kantar Polska dla Komitetu Badań Radiowych.
0 1 0 0 0 15.02.2021UOKiK zobowiązał UPC Polska do wypłaty rekompensatyUPC Polska pobierało płatności za usługę „Pakiet bezpieczeństwa UPC”, aktywowaną pomimo braku zgody klientów. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał operatora do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty. Decyzja jest prawomocna.
0 3 0 0 0 12.02.2021Protest „Media bez wyboru” – analiza wpływów reklamowych firmy Kantar PolskaFirma Kantar Media przeanalizowała wpływy reklamowe mediów 10 lutego, czyli w dniu protestu przeciw planowanemu podatkowi od przychodów reklamowych. W sumie w stacjach telewizyjnych wyemitowano w tym dniu 13 244 spoty w stosunku do 30 608 tydzień wcześniej. Stacje radiowe zmniejszyły liczbę reklam z 2709 do 1177.
0 1 0 0 0 12.02.2021Polacy najchętniej z Europejczyków wyznają miłość online. Badanie TikTokaPolacy najchętniej spośród wszystkich Europejczyków wyrażają uczucia online. Prawie połowa wykorzystuje w tym celu platformy społecznościowe, na których wyznaje miłość lub sympatię do drugiej osoby. TikTok prezentuje wyniki badania przeprowadzonego we współpracy z instytutem badawczym Censuswide.
0 1 0 0 0 12.02.2021Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec styczniaNoworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.
1 4 0 0 0 12.02.2021Reklama OOH również dołączyła do protestu „Media bez wyboru”10 lutego media protestowały przeciw planom wprowadzenia nowego podatku od przychodów z reklam. Do akcji „Media bez wyboru” przyłączyła się też branża OOH.
0 1 0 0 0 12.02.2021Maximize – narzędzie Wavemakera do usprawniania optymalizacji mediówPolski zespół programistów i analityków tworzył Maximize. To nowe globalne narzędzie Wavemakera do optymalizacji dotarcia poprzez różne kanały mediowe. Maximize bazuje na sztucznej inteligencji i pozwala jednocześnie optymalizować dotarcie do różnych grup celowych.
0 1 0 0 0 12.02.202173% respondentów popiera protest „Media bez wyboru” – badanie SW ResearchFirma SW Research zbadała poparcie dla protestu „Media bez wyboru”. 73% respondentów popiera te działania.