0 4 0 0 0 24.05.2021Lidl umożliwi stworzenie własnego środka czyszczącego, by redukować użycie plastikuZ każdym wykorzystanym w trakcie sprzątania płynem lub detergentem wprowadzamy do obiegu kolejne zużyte opakowania. Lidl zmierzył się z tym problemem i wprowadził do oferty detergent marki W5 w formie rozpuszczalnych tabletek. Dzięki niemu można zminimalizować produkcję niepotrzebnego plastiku. Produkt jest dostępny w ofercie sklepu od 18 maja.
3 4 0 0 0 24.05.2021„Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie” – ruszyła kampania reklamowa TK Maxx20 maja marka TK Maxx wystartowała z kampanią reklamową. Motywem przewodnim trzech spotów telewizyjnych jest celebrowanie uczucia, jakie niesie za sobą odkrywanie produktów w atrakcyjnych cenach. Działania realizowane są w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 23.05.2021Budowa zaufania do marek szczepionek wygląda inaczej niż w przypadku brandów komercyjnych. Badanie Uniwersytetu Południowej AustraliiLiczby zaszczepionych oddziaływałyby skuteczniej, gdyby oprócz promowania szczepień budowano także wizerunek poszczególnych marek szczepionek w mediach. Takie wyniki przyniosły badania przeprowadzone w kilku krajach przez Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science Uniwersytetu Południowej Australii.
0 2 0 0 0 21.05.2021Wirtualna Polska dziękuje Robertowi Lewandowskiemu reklamami OOH w Monachium i DüsseldorfieNośniki digitalowe w Niemczech oraz kampania na powierzchniach własnych – w ten sposób Wirtualna Polska dziękuje Robertowi Lewandowskiemu za promocję Polski i gole zdobyte na stadionach w tym kraju. Kreacje pojawią się w Monachium i Düsseldorfie.
2 3 0 0 0 21.05.2021Rusza projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt Next, który ma wypromować młodych artystówRuszył projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt Next – program dla młodych talentów powstały we współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records. To 12 obiecujących artystów, 12 debiutanckich singli i teledysków oraz 12 szans na powiew świeżości w polskiej branży fonograficznej.
0 1 0 0 0 21.05.2021TVP promowało Euro 2020 hazardemTelewizja Polska przygotowała spot z okazji zbliżających się rozgrywek Euro 2020. Reklama utrzymana była w klimacie filmu „Casino Royale”. Zdaniem wielu oglądających mogła naruszać przepisy ustawy hazardowej. W tej chwili spot nie jest już dostępny.
0 1 0 0 0 21.05.2021Google otworzy sklep w Nowym JorkuGoogle ogłosił, że planuje otwarcie pierwszego fizycznego sklepu. Będzie się on mieścił w Nowym Jorku i ma umożliwić klientom zapoznanie się ze sprzętem i usługami firmy.
1 9 0 0 0 21.05.2021Powstał ekologiczny mural z okazji jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego11,5 m szerokości i 60 m wysokości, łącznie 690 m2 – taką powierzchnię zajmuje jubileuszowy ekologiczny mural Totalizatora Sportowego. Można go oglądać na ścianie praskiego budynku przy ul. Targowej 26/30. Autorem projektu jest Tytus Brzozowski. Mural jest elementem działań w ramach obchodów jubileuszu 65-lecia spółki.
0 1 0 0 0 21.05.2021Polsat i Plus sponsorami tytularnymi stadionu w GdańskuPolsat i Plus – dwie marki Grupy Polsat – znajdą się w nazwie stadionu w Gdańsku. Dzięki umowie zawartej na 6 lat obiekt będzie nosił nazwę Polsat Plus Arena Gdańsk.
0 3 0 0 0 21.05.2021Volkswagen Group Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę programu Das WeltAutoVolkswagen Group Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę programu Das WeltAuto. Wygrała go agencja Riverwood. W ramach współpracy zajmie się opracowaniem strategii promocji marki wraz z realizacją działań kreatywnych, sprzedażowych i aktywizacyjnych. Umowa została podpisana na 2 lata z możliwością przedłużenia.