0 1 0 21.09.2021Ikea współpracuje z zespołem Swedish House Mafia nad produktami, które „zdemokratyzują kreatywność i produkcję muzyki”Ikea ogłosiła nawiązanie współpracy z tworzącym muzykę elektroniczną zespołem Swedish House Mafia. Marka deklaruje, że chce dzięki temu zgłębić temat muzyki i kreatywności w domu.
0 1 0 21.09.2021Izba Gospodarki Elektronicznej inicjuje rating odpowiedzialnego e-commerce w PolsceIzba Gospodarki Elektronicznej ogłasza nabór do pierwszej edycji ratingu „Odpowiedzialny e-commerce”. To inicjatywa, której celem jest pokazanie, że polski biznes w Internecie może rozwijać się w sposób etyczny i zrównoważony.
1 1 0 21.09.2021Zwierzaki powracają. Nowe zawody w środowisku Pracuj.pl20 września premierę miała nowa odsłona animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, promującej serwis rekrutacyjny. Spotykamy w niej kolejnych zwierzęcych bohaterów symbolizujących różne charaktery i doświadczenia pracowników. Tym razem poznajemy historie fachowców i pracowników fizycznych, którzy zmienili swoje życie zawodowe na lepsze.
0 1 0 20.09.2021Doda sprzedaje swoje ciało jako NFTPiosenkarka Dorota „Doda” Rabczewska ogłosiła, że będzie sprzedawać swoje ciało jako tokeny NFT. Poinformowała o tym na Instagramie.
1 1 0 20.09.2021Lego w kolejnej odsłonie kampanii „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować światGrupa Lego przedstawiła nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 docenia dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów. Pokazuje też, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań. Spot ukazuje historię rycerza i niedźwiedzia.
0 2 0 20.09.2021Zwycięzcy pierwszej edycji PR WingsZnamy zwycięzców pierwszej edycji PR Wings – nowego konkursu w branży public relations. 16 września na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie wręczono statuetki zwycięzcom w 12 kategoriach, 25 wyróżnień oraz jedną Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) – organizatora konkursu.
0 5 0 20.09.2021Tymbark prezentuje kontekstowy mural w sercu warszawskiej WoliPrzy ulicy Żelaznej w Warszawie powstał mural Tymbarku. Nawiązuje do „Dziwnego ogrodu” Józefa Mehoffera oraz charakterystycznych miejsc stołecznej Woli. Jego elementy są cytatami z najbliższej okolicy.
2 6 0 20.09.2021 Aktualizacja: 14:0920.09.2021„Mężczyzna nie prosi o pomoc…”. Reklama H&M oburzyła internautów. Marka przepraszaMarka H&M rozpoczęła kampanię reklamową promującą nową funkcję mobilnej aplikacji – dobieranie garderoby do stylu klienta. Promuje ją plakatem z hasłem „Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo...”. Część internautów zarzuca marce utrwalanie szkodliwych stereotypów.
1 1 0 20.09.2021Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPCRuszyła kampania UPC. Obok brand hero UPCeusza pojawił się w niej nowy bohater – Marcin Prokop.
0 3 0 20.09.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWeź udział w The Ultimate Brand Meetup i poznaj tajniki sukcesu Shella28 września to dzień, w którym marketingowi eksperci Shella zdradzą tajniki sukcesu jednej z najpopularniejszych marek na świecie. The Ultimate Brand Meetup – to spotkanie, na którym nie może Cię zabraknąć.