0 1 0 0 0 22.02.2021Trwają zgłoszenia do konkursu Złota SłuchawkaW tym roku zgłoszenia w konkursie Złota Słuchawka będą oceniane przez trzydziestu jurorów. Konkurs wyróżnia najlepsze projekty i ludzi wspierających procesy bezpośredniego kontaktu z klientem. Przyjmowanie prac w pierwszym terminie konkursu mija 5 marca. Drugi termin będzie trwać do 12 marca.
1 2 0 0 0 19.02.2021Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowychTrwa 4. edycja kampanii promocyjnej „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, przekonuje Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s.
0 1 0 0 0 19.02.2021Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badaniaCo wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.
0 1 0 0 0 19.02.2021Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy CaratW czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.
0 6 0 0 0 19.02.2021Muzeum Narodowe w Poznaniu z nowym logoPo 22 latach Muzeum Narodowe w Poznaniu zmieniło logo. To nie tylko zmiana w obszarze systemu identyfikacji wizualnej, ale przede wszystkim głęboka zmiana organizacyjna. Poprzedzono ją przeprowadzeniem diagnozy organizacyjnej instytucji, która ma ambicje być jedną z najważniejszych instytucji kultury w Wielkopolsce, muzeum wiodącym w kraju i rozpoznawalnym w Europie i na świecie.
1 1 0 0 0 19.02.2021Powstał pastisz filmu promującego kolonizację MarsaRuch Fridays for Future zainicjowany przez Gretę Thunberg przygotował pastisz filmu promującego kolonizację Marsa. Organizacja podkreśla, że potencjalna kolonizacja planety uratuje tylko 1% ludzkości przed zmianami klimatycznymi.
0 15 0 0 0 19.02.2021100 najczęstszych błędów w Internecie w 2020 r. Raport Nadwyraz.comSklep Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę polską, prezentuje raport „100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2020 r.”. Publikacja powstała z okazji przypadającego 21 lutego Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego.
0 1 0 0 1 18.02.2021Facebook zablokował dostęp do newsów w AustraliiFacebook uniemożliwił Australijczykom wyszukiwanie i udostępnianie newsów. To element walki, jaką firma Marka Zuckerberga prowadzi z tamtejszym rządem.
0 1 0 0 0 18.02.2021TikTok for Business startuje z konkursem dla branży marketingowejTikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej, m.in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. zł.
0 2 0 0 3 18.02.2021 Aktualizacja: 16:3518.02.2021Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych złożyła skargę na reklamę piwa Browaru BrokreacjaDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych na reklamę piwa The Nurse Browaru Brokreacja. Zespół orzekający uznał, że reklama narusza Kodeks etyki reklamy.