0 1 0 0 0 4.06.202010 polskich kampanii reklamowych nagrodzonych w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020Dziesięć statuetek zdobyły polskie kampanie w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020, organizowanych przez IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury nagradza te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne.
1 1 0 0 0 3.06.2020„Kraków. Nieodkryty”. Kampania promocyjna miastaRozpoczęła się ogólnopolska kampania „Kraków. Nieodkryty”. Zachęca turystów, by porzucili znane z przewodników szlaki i spojrzeli na miasto z niecodziennej perspektywy.
0 19 0 0 0 3.06.2020Ruszyła kampania „Świnoujście – wyspy możliwości”„Świnoujście – wyspy możliwości” – to hasło tegorocznej kampanii promocyjnej tego miasta. Odnosi się ona do położenia Świnoujścia na 44 wyspach.
0 1 0 0 0 3.06.2020Rzecznik prasowy firmy Amica internetowym hejterem?Tomasz Pietrzyk, rzecznik prasowy koncernu Amica zamieszczał w serwisie GoWork.pl hejterskie wpisy pod adresem dziennikarki – informuje „Gazeta Wyborcza”. Nazwał ją m.in. „szaloną babą” i zarzucił, że sieje nienawiść w mieście.
0 1 0 0 1 3.06.20207 proc. marek wykorzystało w reklamach telewizyjnych kontekst pandemii – odnotował Wavemaker7 proc. marek reklamujących się w okresie od połowy marca do połowy maja w telewizji odwoływało się w reklamach do Covid-19. Polskie brandy znacznie rzadziej niż zachodnie zmieniały więc komunikację w związku z pandemią – pokazuje analiza firmy Wavemaker.
0 1 0 0 0 3.06.2020Powstawanie polskiego JIC ds. jednolitych badań mediów na finiszuKoalicja Marketerzy dla Lepszych Badań oraz Klub Mediowy SAR łącznie reprezentujące marki oraz agencje mediowe powołały do życia Marketers & Media Agencies Committee. (M&MAC). W przyszłości M&MAC wspólnie z reprezentacją mediów będzie zarządzał jednoźródłowym badaniem mediów na polskim rynku.
0 1 0 0 0 3.06.2020PKN Orlen ze zgodą na przejęcie RuchuPrezes UOKiK wydał zgodę na przejęcie spółki Ruch przez PKN Orlen. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
0 1 0 0 0 2.06.2020Buty Sofix zaprojektowane przez BovskąMarka obuwnicza Sofix nawiązała współpracę z Magdaleną Grabowską-Wacławek, znaną jako Bovska. Ilustratorka i wokalistka zaprojektowała nowy model butów.
0 6 0 0 0 2.06.2020Wartość rynku reklamy w Polsce po trzech miesiącach 2020 wzrosła o 0,5% – odnotowuje Publicis GroupeWartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2020 r. wyniosła 2,1 mld zł, co oznacza wzrost o 0,5%. Załamanie rynku w drugiej połowie marca istotnie pogorszyło wynik całego kwartału. Pierwszy kwartał 2020 r. był prawdopodobnie ostatnim w tym roku z dodatnią dynamiką – prognozuje Publicis Groupe.
0 2 0 0 0 2.06.2020„Święta Warmia” – kampania powiatu olsztyńskiegoPowiat olsztyński rozpoczął kampanię promującą region. Jej motywem przewodnim są słowa Jana Pawła II, który nazwał tę ziemię świętą. Działania odnoszą się do bogatego dziedzictwa architektury sakralnej.